Menen tänään sunnuntaikirkkoon, ihanaa! :)
Kommentit (10)
Mä meen palvoo saatanaa ja harrastan äänekästä seksiä ikkunat ja ovet auki. Ihanaa! :)
Lapset ovat vielä isällään joten luen seksinovelleja ja katson vanha-nuori-videoita redtubesta.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:52"]
Mä meen palvoo saatanaa ja harrastan äänekästä seksiä ikkunat ja ovet auki. Ihanaa! :)
[/quote]
Tunnut kuvittelevan, että uskovaiset eivät voi harrastaa äänekästä seksiä ikkunat ja oven auki. Miksi ihmeessä?
Just siistii! Mäkin menisin mut ei oo ku naispappeja täällä päin ja pitäis mennä 30 kilsan päähän Luther-säätiön jumikseen ni ei jaksa.
Menen rippikirkkoon ja sen jälkeen rippijuhlaan. Olen kummi ja vähän jännittää, kun täytyy mennä alttarille siunaamaan kummilapsi, että miten löydän hänet sieltä rivistä, kun kaikilla on samanlainen pitkä tukka ja valkoinen kaapu ja takaapäin näyttävät samanlaisilta. Noloa jos suhaan edestakaisin alttarin edessä etsimässä kummilastani.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:47"]Mitäs teillä on ohjelmassa tänään?
[/quote]
Olet vähän myöhässä
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 10:47"]Mitäs teillä on ohjelmassa tänään? [/quote] Olet vähän myöhässä
[/quote]
Joissain kirkoissa, esim. seurakunnan sivukirkossa, pidetään jumalanpalvelus vasta pääkirkon jälkeen niin, että alkaa kahdeltatoista. Ainakin meidän kunnassa.
Juu, alkaa klo 12 meidän lähikirkossa. Kohta lähden, kun menen kävellen.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 11:12"]
Menen rippikirkkoon ja sen jälkeen rippijuhlaan. Olen kummi ja vähän jännittää, kun täytyy mennä alttarille siunaamaan kummilapsi, että miten löydän hänet sieltä rivistä, kun kaikilla on samanlainen pitkä tukka ja valkoinen kaapu ja takaapäin näyttävät samanlaisilta. Noloa jos suhaan edestakaisin alttarin edessä etsimässä kummilastani.
[/quote]
Huh, juhla on ohi. Löysin muksun, kun tarkkasin kulkueesta, missä kohtaa hän on. Kylläpä stressasi tuo asia etukäteen, mutta nyt on homma hoidettu. Kaikki kummilapset on nyt siunattu konfirmaatiossa ja kummivelvollisuudet ovat ohitse.
Otan aurinkoa pihalla. Selaan nettiä ja luen Härkösen Ei kiitos -kirjaa. Mies luultavasti kokkaa tänään. Käyn myös salilla ja leivon korvapuusteja.