Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro tähän miksi olet ihastunut/kiinnostunut

Vierailija
05.07.2015 |

mieheen/naiseen. Minä aloitan. Hän on minulle mysteeri. On fiilis kuin tuntisimme jostain, että menneisyydessämme olisi jotain samankaltaisuutta. Ja etenkin kemia, joka tekee lähestyminen jopa kiusallisen vaikeaksi. Niin ja minä olen nainen ja hän on mies.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ketju saanut tuulta alleen :( Enemmän jengi tykkää ruotia Sannin esiintymistä jne. Minä halusin purkaa sydäntä, koska sitä en irl pysty :(Mitä tulee Sanniin niin mun miestä on tosi nätti).

Vierailija
22/23 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalleni tuli uusi mies, jota todella aloin arvostaa ammatillisessa mielessä. En ollut hänestä muuten kiinnostunut, vaikka hänen ammattitaitoaan usein kehuinkin. Sitten aloin ihmetellä hänen käyttäytymisensä muuttumista seurassani. Yhtäkkiä tajusin, että sehän taitaa olla minuun vähän ihastunut. Aloin hiukan flirttailla hänelle ja kun sain hyvin vastakaikua, huomasin itsekin ihastuneeni. Rajusti. Nyt ihastus on onneksi pikkuhiljaa laantunut, mikä on hyvä, sillä olemme kumpikin varattuja. Päivääni hänen tapaamisensa silti piristää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se flirttaili / osoitti kiinnostustaan ja mä retkahdin, nyt en pääse tykästymisestä irti. Tyhmä minä.