Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ovat juuri nyt koronassa?

Vierailija
19.02.2022 |

Keskiviikkona "plussasin", sekä kotitestissä että virallisessa. Oireina päänsärky, kipu ylähengitysteissä, yskä ja nuha sekä aivan järkyttävä väsymys. Kuinka kauan rokotetuilla on omikronin kanssa toipuminen kestänyt?

Kommentit (55)

21/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oawiefjm. 

Jos Sijaltainen nousisi.

22/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain positiivisen tuloksen eilen ja olen ollut todella kipeä, la ja su meni 38-39 asteen kuumeessa ja rintakehä+nielu ollut kuin raastinrauta, yskiminen tuntuu kuin iskisi haarukan piikeillä. Tauti alkoi pe päivällä oudolla pääkivulla joka jatkuikin eiliseen iltaan asti tauotta, niin kova pääkipu, että herätti yölläkin eikä särkylääkkeet auttaneet.

Tänään ei pääkipua, kuumeesta en tiedä kun popsinut lääkettä, päivällä nukahdin istualtaan sohvalle.

Tuplarokotettu.

Ja rokotusten hyöty oli mikä?

Se, että todennäköisesti ilman niitä tauti olisi ollut kovempi, ehkä jopa kohtalokas.

Jos Sijaltainen nousisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sain positiivisen tuloksen eilen ja olen ollut todella kipeä, la ja su meni 38-39 asteen kuumeessa ja rintakehä+nielu ollut kuin raastinrauta, yskiminen tuntuu kuin iskisi haarukan piikeillä. Tauti alkoi pe päivällä oudolla pääkivulla joka jatkuikin eiliseen iltaan asti tauotta, niin kova pääkipu, että herätti yölläkin eikä särkylääkkeet auttaneet.

Tänään ei pääkipua, kuumeesta en tiedä kun popsinut lääkettä, päivällä nukahdin istualtaan sohvalle.

Tuplarokotettu.

Ja rokotusten hyöty oli mikä?

Rokotetut levittävät ympäristöönsä rokotteen virusta ja piikkiproteiinia. Näin lukee eduskunnan sivulla.

Eli shedding ilmiöstä kyse. Rokottamattomien pitää siis olla varovaisia myös rokotettujen lähellä. Kannattaa pitää omaa kangasmaskia.

1. Ei lue

2. Hölynpölyä

Jos Sijaltainen nousisi.

Vierailija
24/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kolmatta viikkoa jo. Viikon kohdalla paheni, sitä ennen aattelin, että selvisinpäs helpolla. Nyt alkaa ehkä jo vähän helpottaa.

Vierailija
25/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon maanantai-iltana oli outo tuntemus kurkussa, ja viestitin esimiehelle että saatan olla tulossa sairaaksi. Tiistaina olinkin heti aamulla kovassa kuumeessa. Lisäksi kaikki lihakset olivat uskomattoman kipeinä ja pää särki kovasti. Olin niin tööt, että en jaksanut edes ohjelmia katsoa. Makasin ja tuijottelin kattoa. Kuume kesti vain tuon yhden päivän, mutta koko viikon olin tosi väsynyt ja toki pysyttelin kotona.

Nyt maanantaina palasin töihin, mutta keuhkot ovat kyllä ottaneet osumaa. Työmatkat kuljen kävellen, ja matkan pituus on noin 15min. Minun pitää pysähtyä tuolla matkalla haukkomaan happea. Töissä kun kiipeän portaat, niin pitää istahtaa lepäämään kun henki ei kulje. Olin maanantain ja tiistain töissä, mutta tänään aamulla hengitysoireet pahenivat niin että jouduin taas jäämään kotiin. Sen jälkeen kun olin kävellyt sängystä vessaan, minun piti mennä sohvalle pötköttelemään koska olo oli niin huono. Soittelin heti seiskalta työterveyteen, mutta eihän sinne pääse läpi. Odottelen edelleen takaisinsoittoa.

Minulla on kaksi rokotetta, ja koronasta itsessään pääsinkin helpolla. Mutta nämä jälkioireet ovat ihan kamalat. Olen kolmekymppinen liikunnallinen nainen. Myös mieheni sairasti koronan, ja hän on jo kokonaan toipunut.

Vierailija
26/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin sairaalahoidossa 9 päivää ja pääsin viime perjantaina kotiin. Ikää 33v ja olen rokottamaton. Nyt olo sellsinen etten pysty tekemään mitään.

Vierailija
27/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt reilu 5 viikkoa sairastettu. Tai itse infektio ei enää päällä mutta jälkioireet.

Vierailija
28/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauti on sinussa, et sinä taudissa.

Vierailija
29/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt taudin isäntäorganismi. Sen kopiokone.

Vierailija
30/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on. Lämpö ollut koko ajan alle 37 mutta silti hieman kuumeinen olo. Lihakset oli aluksi arat mutta nyt on vaan lievää yskää ja tällä hetkellä melko normi olo. Tässä ihmettelen tässäkö tää oli 🤔

Eikä muutes ole rokotteita.

Mulle lapsi toi koulusta. Sairasti itse myös lievästi, päivän kuumeella. Ei halunnut rokotteita, annoin itse päättää ja taisi olla fiksu päätös

Luin ton kommentin... Joka vaikutti aidolta ja asialliselta eli sairastit koronan ja lapsi sairasti lievästi päivän kuumeella ja lasta ei ollut rokotettu kun oli itse näin halunnut? Silti tuota oli alapeukutettu 3 kertaa? Miksi ihmeessä alapeukutukset.... Kunnioitit lapsen mielipidettä rokotuksiin ja se sairasti lievänä eli lapsi oli oikeassa... Niin mistä nuo alapeukutukset? Voisiko alapeukuttajat selvittää? Olisiko lapsi pitänyt pakkopiikittää? Vai mitä ihmettä?

Vierailija
31/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänsärky ja kuume oli yhden päivän, toisena päivänä vähän lämpöä, nuha tuli sitten. Normi flunssa. Ei rokotteita.

Vierailija
32/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päivää sitten sairastuin. Muuten samoja oireita kuin yo. mutta alussa 16 tuntia aivan järkyttävää palelua. Kaksi villapaitaa päällä, makasin lämpöpatjan päällä, 7 kg painopeitto vielä yllä. Mikään ei auttanut. Normaalisti mulla aina lämmin, en palele helposti edes ulkona.

Vierailija
33/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime viikon maanantai-iltana oli outo tuntemus kurkussa, ja viestitin esimiehelle että saatan olla tulossa sairaaksi. Tiistaina olinkin heti aamulla kovassa kuumeessa. Lisäksi kaikki lihakset olivat uskomattoman kipeinä ja pää särki kovasti. Olin niin tööt, että en jaksanut edes ohjelmia katsoa. Makasin ja tuijottelin kattoa. Kuume kesti vain tuon yhden päivän, mutta koko viikon olin tosi väsynyt ja toki pysyttelin kotona.

Nyt maanantaina palasin töihin, mutta keuhkot ovat kyllä ottaneet osumaa. Työmatkat kuljen kävellen, ja matkan pituus on noin 15min. Minun pitää pysähtyä tuolla matkalla haukkomaan happea. Töissä kun kiipeän portaat, niin pitää istahtaa lepäämään kun henki ei kulje. Olin maanantain ja tiistain töissä, mutta tänään aamulla hengitysoireet pahenivat niin että jouduin taas jäämään kotiin. Sen jälkeen kun olin kävellyt sängystä vessaan, minun piti mennä sohvalle pötköttelemään koska olo oli niin huono. Soittelin heti seiskalta työterveyteen, mutta eihän sinne pääse läpi. Odottelen edelleen takaisinsoittoa.

Minulla on kaksi rokotetta, ja koronasta itsessään pääsinkin helpolla. Mutta nämä jälkioireet ovat ihan kamalat. Olen kolmekymppinen liikunnallinen nainen. Myös mieheni sairasti koronan, ja hän on jo kokonaan toipunut.

Ihan mielenkiinnosta kysyn.... Itsellä on kans rokotteet.... Oletko sitä mieltä et nuo rokotteet oli toimivia? Aika kovat on oireet jos rokote oli toimiva..... Vai oletko sitä mieltä et olisi käynyt vielä huonommin ilman rokotuksia? Tarkoitus ei ole nälviä vaan ihan vilpittömän mielipiteen haluaisin tietää...

Vierailija
34/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi päivää sitten sairastuin. Muuten samoja oireita kuin yo. mutta alussa 16 tuntia aivan järkyttävää palelua. Kaksi villapaitaa päällä, makasin lämpöpatjan päällä, 7 kg painopeitto vielä yllä. Mikään ei auttanut. Normaalisti mulla aina lämmin, en palele helposti edes ulkona.

Onko rokotukset?

Vierailija
35/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rokotuksia... nyt jo just hyvä olo, mutta enpä vielä jumppaan lähtis...

Palelija

Vierailija
36/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päänsärky ja kuume oli yhden päivän, toisena päivänä vähän lämpöä, nuha tuli sitten. Normi flunssa. Ei rokotteita.

Itsellä on rokotteet mutta omassa tuttavapiirissä nimenomaan rokotetut ovat sairastaneet koronan pahemmin oirein... Ja juuri ne jotka kaikkein eniten ovat itseään suojanneet eli maskit yms... En taida kyllä lisäannoksia itsekään ottaa.... Enkä edes harkitse lapselleni sitä... Saa itse päättää...

Vierailija
37/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko rokotukset?

Ei rokotuksia.

Vierailija
38/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko rokotukset?

Ei rokotuksia.

Entäs... Mielipide... Oletko tyytyväinen päätökseen et sairastit taudin rokottamattomana... Nuilla oireilla... Vai Ajatteletko et ois pitänyt ottaa rokotukset....?

Vierailija
39/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä tietää onko koska tauti voi olla oireeton

Vierailija
40/55 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, kolmatta viikkoa jo. Viikon kohdalla paheni, sitä ennen aattelin, että selvisinpäs helpolla. Nyt alkaa ehkä jo vähän helpottaa.

Paheni millä tavalla ja olitko kuitenkin kotona vain? Oletko kyennyt töissä olemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä