Voiko maskista luopua, jos on jo sairastanut koronan?
Kommentit (21)
Ei voi. Voi sairastua kahdestikin.
Olen sairastanut koronan kaksi kertaa, en aio siltikään luopua julkisilla paikoilla. Olen saanut kummallakin kerralla koronan lapseltani, kotona ei olla käytetty maskeja.
Tietysti voi, ja se on järkevää. Turha kiusata enempää keuhkoja maskin käytöllä.
Sinun täytyy pikaliimata se naamaasi. Saunasakin täytyy olla, ettei saunatonttu saa tartuntaa
Ei voi kun muuten katsotaan kuin halpaa makkaraa.
maskista voi luopua jos niin haluat. maskin käyttö yleensä on vain suositus.
Kyllä siitä voi luopua vaikka ei olisi sairastanutkaan. Ei se maski ole virukselle mikään este.
Ai, kyllä me täällä Tanskassa ollaan ihan ilman maskeja ja rajoituksia.
Maskia olen käyttänyt rajoitusten poistamisen jälkeen vain, kun kävin testissä lähikontaktin jälkeen.
En ole sairastanut koronaa. Rokotukset mulla on kaikki kolme.
Kasvata parta niin ei tarvi maskilla leukaa lämmitellä
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kun muuten katsotaan kuin halpaa makkaraa.
Mitä väliä sillä on? Vai muistutatko halpaa makkaraa?
tartteeko sitä pitää kasvoillaan sen paree maskia kuin mäskiäkään
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Voi sairastua kahdestikin.
No mut kun se maski ei suojaa niin ihan hyvin sen voi jättää poiskin. En ole käyttänyt maskia koko aikana poislukien lääkäri yms. käynneillä ja koronavapaa
Vois levittää hengitykselläsi piikittämättömiin inhoja piikkiprotkuja sekä grafeenihiluja, jos olet piikattu. Pidä siis kuppi suulla yhä
Vastustuskykysi toimii 1-3kk. Sen jälkeen voit sairastua uudelleen.
Kannattaa odottaa maskisuosituksen perumista, niinkuin hurskaat lampaat tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Olen sairastanut koronan kaksi kertaa, en aio siltikään luopua julkisilla paikoilla. Olen saanut kummallakin kerralla koronan lapseltani, kotona ei olla käytetty maskeja.
Mitähän muuta oot saanu lapseltas Petteri.
Et voi, lentokeessa yksi pakotettiin käyttämään maskia poistamisen uhalla vaikka näytti todistuksen koronannsairastamisesta.
Lisäksi saat pahoja katseita ja jopa tappouhkauksia.
Ei voi. Maskisuositus ja -pakko koskee kaikkia.
Ei mitään järkeä käyttää maskia, jos on jo sairastanut taudin. Ei kaupoissa yms tule kukaan kyselemään miksi en käytä maskia
Ei.