Kotistereoiden kuulokkeet
Olen innokas musan kuuntelija, kuulokkeet langalla kotistereoihin. Vanhat hyvät Sony - kuulokkeeni alkavat olla tiensä päässä. Olen muutamat kehutut, kohtuuhintaiset kuulokkeet ostanut ja pettynyt. Tarvitsen kaikuvan, pehmeän bassoäänen. Olen siihen tulokseen tullut, että nykyiset kuulokkeet on tehty älylaitteille, puhelimille jne.
Olisiko kenelläkään vinkkiä, suositteluja. Hyvät kuulokkeet perinteisiin stereoihin. Hinta korkeintaan 200 €.
Kommentit (12)
Suosittelen Phillipsin langallisia kuulokkeita. Mulla oli 15 vuotta sitten todella hyvällä äänentoistolla varustetut Phillipsit. Enää sitä mallia ei ole mutta tutki nykyistä mallivalikoimaa 👍
No minkä merkkisiä olet ostanut? Usein merkeillä on niille tyypillinen soundi. Kannattaa lukea testejä, vaikkapa rtings, head-fi tms sivustoilta. Myös amazonin tms käyttäjä-arvosteluja voi katsoa.
Superlux on hinta/laatusuhteeltaan ehkä lyömätön
Vierailija kirjoitti:
Valco on kuulemma hyvä
Onko Valcolla muuta kuin vastameluluureja? En suosittele ap:n kotikuunteluun vastamelukuulokkeita, ellei kotona ole jostain syystä kova meteli esim rääkyvä vauva tai remontoiva naapuri tms. joka pitää vaientaa..
Koska aihe kiinnostaa, heitän omat suositukset tulille.
AKG K371
Sennheiser HD560S
Grado SR80X
Hifiman HE400SE
Philips Fidelio X2HR
Sony MDR-7506
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valco on kuulemma hyvä
Onko Valcolla muuta kuin vastameluluureja? En suosittele ap:n kotikuunteluun vastamelukuulokkeita, ellei kotona ole jostain syystä kova meteli esim rääkyvä vauva tai remontoiva naapuri tms. joka pitää vaientaa..
Sen vastamelutoiminnon saa pois päältä. Vai mikä tässä on syy ettet suosittele vastamelukuulokkeita?
up