Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lääkkeistäsi et kerro edes puolisollesi

Vierailija
04.07.2015 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi salaisin puolisoltani mitään?

Vierailija
2/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut enkä aio koskaan kertoa että syön mielialalääkettä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisin yhdessä, jos en voisi kertoa lääkkeistä ?

Vierailija
4/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:55"]

[/quote]

Minusta erikoinen kysymys. Minä ainakin olen yhdessä koska rakastan miestä ja hän minua. Ja koska meillä on yhteisiä lapsiakin 2. Mutta ei minun, eikä mieheni, tarvitse kaikkea toiselle kertoa, vaan molemmat saa harkita mitä asioita menneisyydestään tai nykyisyydestään jakaa ja mitä jättää jakamatta. Ei parisuhde minusta sisällä mitään velvollisuutta "tunnustaa" toiselle kaikkea, jos ei halua. 

t. 3

Vierailija
5/14 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:52"]

[/quote]

Kerrotko kaiken seksielämästäsikin?

Vierailija
6/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tietää lääkitykseni, mikä on mielestäni erittäin hyvä juttu mahdollisten hätätilanteiden varalta. Tosin minun lääkitykseni on runsas (monipistoshoitoinen tyypin 1 diabetes, vaikea astma, sydämen vajaatoiminta ja nivelreuma, lisäksi pysyvä Marevan-lääkitys), ja ymmärrän ettei terveen ihmisen välttämättä tarvitse kertoa kumppanilleen kaikista päänsärkypillereistä ja hiivalääkkeistä.

Vierailija
7/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:52"]

[/quote]

Kerrotko kaiken seksielämästäsikin?
[/quote]

Mitäpä siitä kertomaan mitään, kun hän on aika isossa osassa sitä?

Vierailija
8/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsi ja jalkasieni. On toki varmaan nähnyt lääkkeet, en vaan oo sanonut

Vierailija
9/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:55"]

[/quote]

Minusta erikoinen kysymys. Minä ainakin olen yhdessä koska rakastan miestä ja hän minua. Ja koska meillä on yhteisiä lapsiakin 2. Mutta ei minun, eikä mieheni, tarvitse kaikkea toiselle kertoa, vaan molemmat saa harkita mitä asioita menneisyydestään tai nykyisyydestään jakaa ja mitä jättää jakamatta. Ei parisuhde minusta sisällä mitään velvollisuutta "tunnustaa" toiselle kaikkea, jos ei halua. 

t. 3
[/quote]

Ei tietenkään ole pakko, mutta eikö sinusta ole aika olennaista tietää puolison masennuksesta? Kyse ei ole mistään jalkasienilääkkeestä, sairaudesra joka vaikuttaa koko perheeseen?

Vierailija
10/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:53"]

En ole kertonut enkä aio koskaan kertoa että syön mielialalääkettä. 

[/quote]

Eli miehes ei tiedä oikeesti kenen kanssa on yhdessä. Mielialalääkkeetkin vääristävät persoonallisuutta. Mitäs, jos joudut onnettomuuteen ja lääkintähenkilöstön pitäisi tietää kaikki sun lääkitykset ettei tule mitään yhteisvaikutuksia ja miehes on ihan vaan et "ei eukko ota kuin buranaa päänsärkyyn" ja sit sattuukin jotain? Onhan tuo nyt aika häröö pimittää noinkin merkittävää asiaa puolisolta. Mut ei mitään, jatka vaan esittämistä...

Vierailija
11/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivalääkkeestä en ole erikseen kertonut, siellä se on wc:n peilikaapissa näkyvillä

Vierailija
12/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on menkkaripulia varten lääkkeitä, niistä en ole kokenut tarpeelliseksi mainita. Tietää kyllä eräästä pitkäaikaislääkityksestäni, koska sillä on jo oikeasti vaikutusta minuun ja elämääni. Muutenkaan en häpeile mitään terveysongelmia tai lääkkeitä. Joku aika sitten poikettiin yhdessä apteekkiin kauppareissulla, kun tarvitsin voidetta peräpukamiin. :D

Vierailija
13/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain heikot syövät lääkkeitä minä kokoomuslainen naistenmies en tarvitse kuin rahaa.

Vierailija
14/14 |
05.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jostain satunnaisista vatsalääkkeistä yms. Ei tunnu niin tarpeelliselta selittää yksityiskohtia oman vatsan toiminnasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän