Onko kellään memoryvaahtopatjaa?
Kommentit (14)
On, aivan ihana. Olemme hankkineet kaikille perheenjäsenille sellaiset. Pienimme ja kevyimmille riittää mf-petauspatjakin tavallisen patjan päällä. Ovat usein tarjouksessa.
Se on myös näissä kätevää, että jos et muista mistä näit unta viime yönä, niin kysyt vaan patjalta, se kyllä muistaa.
Meillä on Ikean paksu petauspatja ja se on juuri sopiva, kun alla on tarpeeksi kova ja tukeva patja. Oikein hyvä yhdistelmä. :)
Onko memorypatja kuuma? Muistan jostain keskustelusta lukeneeni sellaista. Nukun parhaiten viileässä, joten kuulisin mielelläni kokemuksistanne.
mistä ostatte noita memory juttuja+
Meillä on sellainen patauspatjana, n. 10 cm paksu. Tavallaan tykkään siitä, mutta mielestäni se on pikkaisen hiostava. Tai siis kuuman tuntuinen, kun myötäilee kroppaa. Talvella ei haittaa, mutta kesällä huomaa eron.
Uskon, että joillekin memory foam -patja sopii hyvin, mutta minulla sopii helposti kipeytyvän alaselän vuoksi paremmin kovempi vuode. Huomaan eron, kun tulee työmatkoilla nukuttua vertailun vuoksi hotelleissa.
Noissakin on tietysti eroja. Meillä on Jyskistä ostettu edullinen mf-patja, enkä ole kokeillut kalliimpia ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:01"]mistä ostatte noita memory juttuja+
[/quote]
Jyskissä ainakin myydään.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:01"]
Meillä on sellainen patauspatjana, n. 10 cm paksu. Tavallaan tykkään siitä, mutta mielestäni se on pikkaisen hiostava. Tai siis kuuman tuntuinen, kun myötäilee kroppaa. Talvella ei haittaa, mutta kesällä huomaa eron.
Uskon, että joillekin memory foam -patja sopii hyvin, mutta minulla sopii helposti kipeytyvän alaselän vuoksi paremmin kovempi vuode. Huomaan eron, kun tulee työmatkoilla nukuttua vertailun vuoksi hotelleissa.
Noissakin on tietysti eroja. Meillä on Jyskistä ostettu edullinen mf-patja, enkä ole kokeillut kalliimpia ollenkaan.
[/quote]
Patja on siis tämä: http://jysk.fi/makuuhuone/sijauspatjat/gold/sijauspatja-180x200-gold-t30-wellpur
Näköjään se onkin vain 5 cm paksu, ellei heillä sitten ole ollut aiemmin paksumpaa myynnissä. Patja on ostettu pari vuotta sitten.
Vaikka omat kokemukseni eivät ole kovin hyviä, olen kuullut näistä paljon kehujakin. Meillä on vierashuoneessa sama petauspatja ja äitini kehuu joka kerran siellä yöpyessään, kuinka hyvä sänky/patja se on nukkua. Makuja on monia.
Meillä on kaikilla paksut mf-petarit. Aikuisilla jämäkän runkopatjan päällä ja lapsella jämäkän paksun vaahtomuovipatjan päällä. Siihen vielä sellainen muotoiltu mf-tyyny ja mun niskahartiajumit jäi historiaan.
pitää vielä mainostaa että villapeitto, siis villatäytteinen täkki, on ihan piste iin päälle tuohon nukkumiseen.
jyskistä patjat ja petarit, tyynyt cittarista.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 00:01"]
mistä ostatte noita memory juttuja+
[/quote]
Juuri oli muun muassa Grouponin tarjouksessa.
Isän siskon miehen kaima on kaikkien sänkyjen asiantuntija. On nimittäin kaikista paras. Patjahan on nukkujan mukaan. Jos täällä keskustelupalstalla joku ylistää patjan maasta taivaaseen, se voi olla hänen keholleen hyvä. Tai sitten ei ole rahat riittäneet parempaan, eikä ole kokemusta kuin näistä rimpuloista. Kannattaa käydä ihan itse testaamassa kaupassa
Pois en vaihtaisi, muilla patjoilla nukkuessa selkä paljon kipeämpi aamulla ja yöllä. Tuolla patjalla huomattavasti parempi, vaikkei sekään huonoa selkää terveeksi muuta. Eli siis on hyvä.