Vinkkejä tähän uusperheasiaan kiitos
Asumme uusioperheenä jonkin aikaa. Miehen lapset menevät kaikessa ykköseksi. He asuvat vuoroviikoin meillä. Minun lapset eivät tule koskaan ykkösinä vaan ovat sivuroolissa. Minä teen kaikki kotityöt, pesen pyykit, käyn kaupassa teen ruuat jne. Olen hoitanut miehen lapsia kun hän töissä. Sitten kun olemme yhdessä kaikki menee miehen lasten ehdoilla. Kaikki aika miehen lasten kanssa, pelaamiset, leikit. Ruokailu lasten lempiruokien mukaan. Tv:tä katsotaan lasten ehdoilla, minä en saa edes koskea kaukosäätimeen, sanaton sääntö. Ainoa asia jolloin minulle irtoaa huomiota on kerran pari viikossa iltakävely. Kun lapset menneet nukkumaan mies katsoo joko mieleistään tv-ohjelmaa tai pelaa nettipeliä.
Miltä kuulostaa?
Kommentit (21)
Oletko sokea tilanteellesi? Vaikutat kynnysmatolta. Tasa arvoiselta ei vaikuta. Miksi tyydyt tuollaiseen mieheen? Oletko onnellinen?
Oma on valintasi. Joko kestät tai lähdet.
Minkä ikäiset lapset? Oletko sanonut miehellesi asiasta?
Miksi sun lapset ei ole sulle ykkösiä?
Lue oma tekstisi ulkopuolisen silmin, ja kerro meille miltä kuulostaa.
No tiedän että kuulostaa pahalle. Silti rakastan miestä ja hän aidosti rakastaa minua. En koe saavani kylläkään arvostusta tarpeeksi ja taidan sittenkin olla enemmän kotiapulaisen asemassa. Ap
Minä pelkään ettei kukaan minua huolisi. Siksi haluaisin yrittää tämän suhteen eteen tehdä jotain jotta itsekin tulisin kuulluksi ja voisin paremmin. Mutta miten? Ap
Laita nyt hyvä ihminen edes itse omat lapsesi ykköseksi! Säästyt tulevaisuudessa paljolta, trust me!
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:23"]Minä pelkään ettei kukaan minua huolisi. Siksi haluaisin yrittää tämän suhteen eteen tehdä jotain jotta itsekin tulisin kuulluksi ja voisin paremmin. Mutta miten? Ap
[/quote]
Vain pahenee ellet tee muutosta. Mikä orja olet?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:23"]Minä pelkään ettei kukaan minua huolisi. Siksi haluaisin yrittää tämän suhteen eteen tehdä jotain jotta itsekin tulisin kuulluksi ja voisin paremmin. Mutta miten? Ap
[/quote] No ei mitenkään. Lastesi kohdalla tuossa ei ole järjen häivää. Eroa ja elä itseksesi lastesi kanssa.
Aina täällä ehdotetaan eroamista. Jos haluat jatkaa miehen kanssa puhu hänelle. Jos ei auta:
Lakkaa passaamasta kaikkia. Kaappaa kaukosäädin itsellesi. Tee lastesi lempiruokaa.
Sitten mieskin varmaan jo ottaa asian puheeksi =)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:23"]Minä pelkään ettei kukaan minua huolisi. Siksi haluaisin yrittää tämän suhteen eteen tehdä jotain jotta itsekin tulisin kuulluksi ja voisin paremmin. Mutta miten? Ap
[/quote] No ei mitenkään. Lastesi kohdalla tuossa ei ole järjen häivää. Eroa ja elä itseksesi lastesi kanssa.
[/quote]
Minä en halua elää yksin ilman kumppania. Siksi seison ennemmin vaikka päälläni.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:23"]Minä pelkään ettei kukaan minua huolisi. Siksi haluaisin yrittää tämän suhteen eteen tehdä jotain jotta itsekin tulisin kuulluksi ja voisin paremmin. Mutta miten? Ap
[/quote]
Minä en halua elää yksin ilman kumppania. Siksi seison ennemmin vaikka päälläni.
[/quote]
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:30"]
[/quote]
Säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:23"]Minä pelkään ettei kukaan minua huolisi. Siksi haluaisin yrittää tämän suhteen eteen tehdä jotain jotta itsekin tulisin kuulluksi ja voisin paremmin. Mutta miten? Ap [/quote] No ei mitenkään. Lastesi kohdalla tuossa ei ole järjen häivää. Eroa ja elä itseksesi lastesi kanssa. [/quote] Minä en halua elää yksin ilman kumppania. Siksi seison ennemmin vaikka päälläni.
[/quote]
Kamala elämä. Siis sua saa kohdella ihan miten vain, ja sun on pakko hyväksyä kaikki? Ihan vain koska et kestä elää ilman miestä? Kuka tahansa kusipää kelpaa kunhan on mies? Mikä sua vaivaa? Noinko haluat opettaa lapsesikin elämään?
Luuleeko joku todella, ettei tässä ole alastomuudessaan villakoiran ydin. Voi teidän rakkausliittojanne.
Lähde ja nopeesti