Onko siskon exän deittailu ok?
Seurustelin kahdeksan vuotta sitten erään miehen kanssa muutaman kuukauden. Kyseinen mies valehteli, petti ja lopuksi jätti minut tämän hyvin lyhyeksi jääneen suhteen aikana. Olin sen jälkeen jonkin aikaa masentunut, enkä luottanut miehiin pitkään aikaan. Pääsin kuitenkin miehestä täysin yli, enkä kanna hänelle mitään kaunaa.
Nyt tällä viikolla rakas siskoni kertoi minulle, että hän tapailee tätä exääni. Sisko kysyi kyllä muodollisesti "lupaani", mutta vasta sen jälkeen, kun he olivat jo tapailleet jonkin aikaa. Sanoin, ettei ajatus tunnu minusta mukavalta ja toivoisin, ettei hän tapailisi kyseistä henkilöä. Ihan vaan senkin takia, että mies oli kusipää ja mitä olen kuullut siskoltani, on edelleenkin. Silti hän päätti hylätä toiveeni ja jatkoi miehen tapailua.
Onko minulla oikeutta suuttua siskolleni tästä? Ajatus heistä kahdesta kuvottaa minua, mutta toisaalta minun ja tämän miehen suhteesta on jo niin pitkä aika.. Enkä todellakaan haikaile millään lailla tämän exäni perään, olen onnellisesti naimisissa, mutta jotenkin ajatus näistä kahdesta yhdessä on hyvin vastenmielinen.
Mitä siis tekisitte tilanteessani? Katsoisitteko tilannetta läpi sormien vai kieltäisittekö siskoa tapailemasta exää?
Et sä mitään voi kieltää herranjumala! Ja tapahtuneesta on kuitenkin lähemmäs vuosikymmen, josko antaisit vanhojen olla ja voisit vaikka uskoa että ihmiset muuttuu! Vaikka sinähän nyt olet täysin samanlainen ihminen kuin 10vuotta sitten.