Mitä mieltä ootte? Oltiin miehen kanssa baarin terassilla ja
mies meni istumaan yhteen pöytään jossa jo istui yks nainen itekseen. Mies alkoi jutella sen kanssa ja pyys sitä meidän mukaan erääseen kesätapahtumaan joka oli nyt menossa naapuri paikkakunnalla. Minusta vähän outoa koska me miehen kanssa yhdessä oltiin ja minä kuskina hälle.
Kommentit (23)
Se että on munaa on kyllä positiivinen ja hyväksyvä ilmaus, ei kukaan sano vaikka jostain Breivikistä tai että siinäpä mies jolla on munaa (persujen natsisiipeä ei lasketa).
Eikö mies ja nainen voi olla ihan vain kavereita?
Tuskinpa sinun miehelläsi oli mitään taka-ajatuksia tuota naista kohtaan. Toiset ihmiset ovat sosiaalisempia kuin toiset. Mä ymmärrän miestäsi koska olen itse samanlainen. Vaikka ei ole todellakaan ajatuksia muuta kuin omasta puolisosta.
Olipa miehesi mukava ja ystävällinen.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:34"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 23:16"]
Ainakin miehellä on munaa.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Millä lailla tuossa on munaa? Oikeasti munaa on ihmisellä joka sanoo että tämä suhde ei mua oikein enää tyydytä, voitaisko keskustella, mennä terapiaan tai erota. Vai sekö on munaa että vokotellaan toista naista oman naisen silmien edessä ja tahallaan halveksitaan ja alennetaan kumppania jonka kanssa vapaaehtoisesti seurustellaan? Sekö on mies jolla on munaa? Mun miestä tuollainen on vain kusipää.
[/quote]Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta en ajatellut sitä sillä tavalla, että rohkeus olisi automaattisesti hyvä asia. Toisen naisen vokottelu tuolla tavalla on moraalitonta, mutta myös rohkeaa. Rohkeus ei ole aina hyveellistä sorttia.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Outoja sun jutut.