Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koti ei pysy siistinä!!!

Vierailija
04.07.2015 |

Muilla samaa? Tuntuu että siivoan ihan koko päivän, silti tuntuu että koko kämppä ihan kaaoksessa! 1 taapero, mies lähes aina töissä eli hän on sotkemassa lähinnä noin kolmen tunnin ajan vuorokaudessa. Imuroin JOKA PÄIVÄ, siivoan kaikki lelut ainakin kolmesti päivässä, ja kokoajan on silti lattiat täynnä tavaraa. Mä oon tänään siivonnut oikeesti kokoajan, tai tuntuu ainakin siltä. VITUTTAA

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:37"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:35"]Hellitä vähän. Lapset eivät ole ikuisesti pieniä ja lelut ovat heille tärkeitä kehityksen kannalta. Nyt kun omat lapseni ovat yli 9-vuotiaita ei leluja enää ole muualla kuin heidän omissa huoneissaan, jos sielläkään. Siivoa kerran viikossa. Se riittää.  [/quote] jos en yhtenä päivänä siivoaisi, keittiönpöytä olisi paksussa kuivuneessa ruokakerroksessa, lattiat täynnä vaatteita, keivänmuruja ja leluja, pyykkikori tupaten täynnä, pyykkitelineeltä revitty puhtaat pyykit ja ne puhtaat sekoittuneet likaisiin, ikkunat ja kaapinovet jugurtti sormenjäljissä, vessa täynnä vaippoja jne!

[/quote]

Ei meillä ollut koskaan tuollaista... hui! Sä et nähtävästi vaan hallitse tuota hommaa kovin hyvin. Joku aukko siivoustaidoissa ja vähän muissakin elämäntaidoissa.

Vierailija
22/24 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on liikaa tavaraa. Tämä on tosiasia.

mä itse olen todella sotkuinen ja lapset myös, mutta tavaramäärä saa huoneet pysymään siistinä.

meillä on pieni asunto, alle 80 neliötä ja kaikki ylimääräinen karsittu.

meillä leikit saa valua minne vaan. Illalla ennen iltapalaa viedään kaikki omille paikoilleen.

olen jakanut kodin 6 osa-alueeseen ja joka kk käyn sen kuun alueen läpi,

esim sauna + kylppäri, vessa, vaatehuoneet ja eteisen kaapit.

tyhjennän esim saunan ja kylppärin kokonaan, pesen lauteet, kaakelit jne ja käyn jokaisen purkin ja purnukan läpi. Jos joku on tarpeeton, se viedään kirppislaatikkoon ja 2 x vuodessa ne tyhjennetään.

hirveä työ, mutta meillä on kaikki ojennuksessa.

päivällä pyörii robotti-imuri ja isommista tasoista pyyhin pölyt kerran päivässä. 

Päivittäiseen siivoukseen menee aikaa n 15-30 min, yleensä se on toi vartti ja tää osasiivous, nyt meni ehkä 8 h mutta tää on suuri operaatio. Ensi kuussa on vähintään yhtä iso kun on lasten makkarit ja mitään ei koskaan voi heittää pois. 

Kun on keittiön vuoro, tyhjennän kaapit, pyyhin pölyt, pesen hellan, uunin, käyn kaikki jauhopussit läpi jne.

meillä on muutaman kuution kokoinen varasto ja siellä on tällä hetkellä vaan 5 laatikkoa lasten ei saa heittää pois tavaroita / piirustuksia, sukset ja talvivaatteet. 

Ja koti on käytännössä aina siisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa pyörii joka päivä robotti-imuri, tiskari, pyykinpesukone aina silloin kun lähdetään pihalle.

Vierailija
24/24 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pipo löysemmälle nainen! Siivoaminen ei maailmasta koskaan lopu, se on varmaa. Lapsetkin muistaa myöhemmin äidin, joka vaan siivosi kokoajan ja skitsoili sotkuista. Meillä on 5 lasta, mies, minä ja 2 koiraa. Välillä talo on kuin pommin jäljiltä. Tavaraan on ihan liikaa. Just vietiin peräkärryyllinen jäteasemalle, mutta eihän se missään näy. Kun isommat lapset oli pieniä, yritin pitää paikat siistinä. Nyt olen jo luovuttanut. Siivotaan, kun jaksetaan. Ei elämä voi olla pelkkää siivoamista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme