Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä housuja riittävän pitkillä lahkeilla?

Vierailija
04.07.2015 |

Leveälahkeiset housut & farkut ovat taas täällä, mikä on minusta pitkän pillikauden jälkeen kivaa vaihtelua. Samalla kuitenkin nousee esiin ongelma, mistä löytää riittävän pitkälahkeisia housuja käytettäväksi korkojen kanssa? Useita senttejä liian lyhyinä lepattavat lahkeet näyttävät yksinkertaisesti hölmöltä. Olen itse pitkäkoipinen 172-senttinen ja 34" -lahkeenpituus riittää minulle matalien kenkien kanssa (tai jos kyseessä on kapealahkeiset housut, 34" menee toki korkojenkin kanssa).

Kertokaa, mistä saa housuja ja farkkuja 36"-pituudella? Onko minulla vaan ollut huonoa onnea, kun en moisiin ole juuri törmännyt ja jos olen, kaikki normaalit koot ovat jo menneet ja jäljellä vain superpieniä tai -suuria.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

persjalkaisilta av mammoilta ei taida löytyä apua tähän :D

Vierailija
2/3 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tosiaankin olla aikamoisen pitkäkoipinen? Minä olen 177cm ja 34 menee kyllä leveälahkeisenakin korkkareiden kanssa eikä lepata liian ylhäällä. En ole arvellut itseäni mitenkään persjalkaiseksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:47"]

Taidat tosiaankin olla aikamoisen pitkäkoipinen? Minä olen 177cm ja 34 menee kyllä leveälahkeisenakin korkkareiden kanssa eikä lepata liian ylhäällä. En ole arvellut itseäni mitenkään persjalkaiseksi :)

[/quote]

Piti ihan mitata, mun jalan sisäpituus on 87-88cm, joten n. puolet mun pituudesta on jalkoja. Samoin kädet on todella pitkät, mikä hankaloittaa takkiostoksia. Ei oo helppoa olla pitkäraajainen :)