Haloo Itä-Suomi!
Haluaisin lähteä sinne päin seikkailemaan täältä
tylsästä Helsingistä pois!
Kannattaako tulla?
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:11"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:10"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:09"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:07"] Ilmoitanko av:lla kun oon lähtövalmiudessa? [/quote] Juu ja kerrot osoitteen, josta sut tavoittaa. [/quote] Okei.Kiva.
[/quote] Yes, palaillaan.
[/quote]
Pysäkille vastaan; ?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:31"]Kannattaa käydä kattomassa Suomen rasistisin kaupunki eli Lieksa. Sinne pääsee veneellä ja junalla Joensuusta ja linja-autolla myös muualta. Nurmes on siinä melkein vieressä ja sinne pääsee sillä samalla junalla. Bomba ja puu-Nurmes ovat vieneet mun sydämen. Jos maanantaina sinne eksyt, niin iltatorilla on elämää. Ja ne maisemat, aivan huikeet. Toki ihan tää perinteinen Koli kannattaa käydä katsomassa myös. Ja Kuoringalla uimassa. Ja jos ihmisiä haluat nähdä, niin parin viikon päästä on Ilosaarirock. Paras festari Suomessa. Jos olet ulkoilmaihminen, niin käy pyöräilemässä Pyhäselän ympäri tai Patvinsuolla patikoimassa.
[/quote]
Kiitti vinkeistä.
Minun kyydissä pääsisit tuonne Joensuuhun asti. Hirmu seikkailua jo sekin kun vanhalla koslalla painetaan :)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:36"]Minun kyydissä pääsisit tuonne Joensuuhun asti. Hirmu seikkailua jo sekin kun vanhalla koslalla painetaan :)
[/quote]
Joo. Tajusin etten ihan vielä pääsekään..
oltava täällä yhden jutun takia viel.
:)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:54"]Miten ne poikamiehet?
[/quote]
Se ois hyvä. Kaksi kärpästä samalla iskulla!
Poikamiehiä on muutamia, yks olisi sulle jo tiedossa. Käskenkö torille kukkapuskan kanssa?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:59"]Poikamiehiä on muutamia, yks olisi sulle jo tiedossa. Käskenkö torille kukkapuskan kanssa?
[/quote]
Ja ikää sillä on..?
Käy savonlinnassa!! Ihana kaupunki ja ens vuonna sinne muutto taikkarin takia :-) Imatralla muutamia kivoja juttuja, mutta muuten aika hirvee paikka haha
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:33"]
Kyllä kannattaa, aloita vaikka Ilomantsista.
[/quote]
Veikkaan, että eiköhän noita riitä. Sitä en sitten tiiä minkä ikäsiä ja millaisia. Mutta on varmaan kivojakin paljon. Itsekin oon poikamies ja kiva, vaikka ite niin sanonkin. Mutta ainahan tietysi pitää olla vähä oma lehmä ojassa.
Hei mäkin tulen! Onko siellä kivoja poikamiehiä?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:14"]Käy savonlinnassa!! Ihana kaupunki ja ens vuonna sinne muutto taikkarin takia :-) Imatralla muutamia kivoja juttuja, mutta muuten aika hirvee paikka haha
[/quote]
Ok. Mikä on taikkari?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:59"]
Poikamiehiä on muutamia, yks olisi sulle jo tiedossa. Käskenkö torille kukkapuskan kanssa?
[/quote]
Onko alle 40-vuotiaita?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:59"]
[/quote]
On varmaan.
Onko alle 40-vuotiaita?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:21"]
[/quote]
Veikkaan, että eiköhän noita riitä. Sitä en sitten tiiä minkä ikäsiä ja millaisia. Mutta on varmaan kivojakin paljon. Itsekin oon poikamies ja kiva, vaikka ite niin sanonkin. Mutta ainahan tietysi pitää olla vähä oma lehmä ojassa.
[/quote]
[/quote]
Ok. Heitä pieni markkinointipuhe. ;p
Mikkelissä kannattaa pistäytyä. Matkakeskus, johon junat ja linja-autot pysähtyvät, on ihan keskustassa niinkuin Helsingissäkin. Edullisin on onnibus.com. Siitä on 50 m Mikkelin torille, paljon kahviloita ja tyylikkäitä terasseja, kolme tavarataloa ja kaksi viityisää, uutta kauppakeskusta ihan keskustassa. Myös kesäteatteri on siinä ihan keskustassa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:24"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ittestäinkö? ;)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:41"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ittestäinkö? ;)
[/quote]
Joo.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ittestäinkö? ;)
[/quote]
Joo.
[/quote]
No siinä tapauksessa: 33vee, pitkä ja normaalivartaloinen, siisti ja mukavan lupsakka, vahvalla huumorintajulla varustettu poikamies on vapailla markkinoilla. Siinä pääpiirteissään lyhyt markkinointipuhe :)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ittestäinkö? ;)
[/quote]
Joo.
[/quote]
No siinä tapauksessa: 33vee, pitkä ja normaalivartaloinen, siisti ja mukavan lupsakka, vahvalla huumorintajulla varustettu poikamies on vapailla markkinoilla. Siinä pääpiirteissään lyhyt markkinointipuhe :)
[/quote]
Nähdään iltatorilla, niin tuun iskeen sut. ;)
Kannattaa käydä kattomassa Suomen rasistisin kaupunki eli Lieksa. Sinne pääsee veneellä ja junalla Joensuusta ja linja-autolla myös muualta. Nurmes on siinä melkein vieressä ja sinne pääsee sillä samalla junalla. Bomba ja puu-Nurmes ovat vieneet mun sydämen. Jos maanantaina sinne eksyt, niin iltatorilla on elämää. Ja ne maisemat, aivan huikeet. Toki ihan tää perinteinen Koli kannattaa käydä katsomassa myös. Ja Kuoringalla uimassa. Ja jos ihmisiä haluat nähdä, niin parin viikon päästä on Ilosaarirock. Paras festari Suomessa. Jos olet ulkoilmaihminen, niin käy pyöräilemässä Pyhäselän ympäri tai Patvinsuolla patikoimassa.