Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkin eilen koko illan, koko elämäni valuu ja on valunut hukkaan

Vierailija
19.02.2022 |

Olen tällä hetkellä köyhä yksinhuoltaja, työssä jota inhoan. Olen elämässäsi jostain syystä alisuoriutunut kaikesta lukion jälkeen. Kuuntelin Björn Natthiko Lindebladin kirjan Saatan olla väärässä ja tajusin, että en todellakaan ole elämässäni seurannut unelmiani. En edes tiedä, mistä unelmoin. Olen tyytynyt p*skaan, en tavoitellut parempaa. Miksi, miksi?

Tämä ainutkertainen elämä on mennyt ihan hukkaan.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on lapsi. Olet onnekas.

Vierailija
2/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä elän elämääni sellaisena kuin se vastaan tulee. Koskaan en ole korkealle päässyt mutta se ei haittaa yhtään. Ei ole ollut tavoitteita. Siitä huolimatta olen tyytyväinen. Minulle tärkeintä on vapaus ja se toteutuu hyvin kun olen tk eläkkeellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

West world problems. Kun asiat on oikeasti ihan hyvin aletaan pohtia jotakin omaa saavuttamatonta potentiaalia, eikä pystytä nauttimaan niistä hyvistä asioista joita elämässä on kuten omasta lapsestaan.

Vierailija
4/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy suurimmalle osalle. Vääjäämättä pettymys seuraa ennemmin tai myöhemmin. Elämä ei ollutkaan niin ruusuista tai menestystä ei tullut.

Vierailija
5/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä ole myöhäistä miettiä, mitä haluat. Voit lähteä opiskelemaan uutta ja sitä kautta rakentaa elämäsi. Koita nauttia hetkestä.

Vierailija
6/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

West world problems. Kun asiat on oikeasti ihan hyvin aletaan pohtia jotakin omaa saavuttamatonta potentiaalia, eikä pystytä nauttimaan niistä hyvistä asioista joita elämässä on kuten omasta lapsestaan.

Ole hiljaa kun et tiedä mistään mitään.

Vierailija
7/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah "alisuoriutunut". Ei tällä paskalla ole mitään merkitystä mihinkään suuntaan loppujen lopuksi. Yhden ihmisen elämällä siis.

Vierailija
8/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kirjavinkistä, vaikuttaa mielenkiintoiselta.

Vierailija
9/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

WEST world problems? Olen kuullut first world problem -sanonnan, mutta tuo oli uusi. Ja väärin sanottu, jos halutaan sanoa että kyse on länsimaisesta ongelmasta.

Vierailija
10/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä. Nämä selittäjät sais painua sanonko minne.

Vierailija
11/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin unelma ammatissa, mutta sairaus pakotti työt lopettamaan. Vasta nyt muutaman vuoden jälkeen olen ymmärtänyt terveyden merkityksen. T. Kohti uusia unelmia

Vierailija
12/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kurkottaa kuuta taivaalta? Aina voi uudelleen kouluttautua. Sun elämässä on lapsi ja se on jo paljon.

Vierailija
13/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä. Jos lapsen isä on rikastuttaja, niin se luo haasteita ja rajoitteita yh-äidin mahdollisuuksiin pariutua uudelleen.

Vierailija
14/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mihinkään hukkaan ole mennyt vaan paha olo johtuu ikäkriisistä. Samanlaisia on on ollut minullakin, varsinkin nelikymppis kriisi oli ihan kamala.  

Vierailija
15/15 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Olen jo viiskymppinen, joten uudelleen kouluttautuminen alkaa olla liian myöhäistä, samoin uuden puolison löytyminen. Taidan olla masentunut :´(

Olen toki iloinen kahdesta lapsestani, teinejä hekin jo ovat ja muutaman vuoden päästä muuttavat pois.

No pitää koettaa etsiä iloa pikkujutuista, ei ole helppoa sekään välttämättä.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä