Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko rokottamattomat tuttavasi olleet viime ajat hätää kärsimässä?

Vierailija
19.02.2022 |

Mahtaa heitä ainakin pelottaa, jos eivät vielä ole teho-osaston kautta kulkeneet.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan joskus tilasto ketkä kuolleet Koronaan ei koronan Kanssa. Tilastointihan on tällä hetkellä siitä melko huvittavaa.

Vierailija
42/58 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole. Ovat mukana Kansallisen kokoomuksen ja Perussuomalaisten yhteisellä Torvimarssilla Helsingin keskustassa

Ihana koko kansan sponttaani ruohonjuuritason tapahtumapaketti!

#stop autoilijoiden kuritukselle #torviprotesti #eduskuntatalo #perussuomalaiset #jotainrajaa 🇫🇮

@KansallinenKokoomus näkyi vahvasti liikenteen ja autoilun #Torviprotesti’ssa Helsingissä elokuussa 2021. Haluamme, että asuminen ja liikkuminen pitkien etäisyyksien maassamme on mahdollista tulevaisuudessakin. Siksi #liikenne politiikkaa pitää hoitaa fiksusti ja kohtuudella. #stopautoilijoidenkurittamiselle #bensa #diesel #maaseutu #seutukaupungit #lapsiperheet #harrastaminen #kokoomus #autotkuuluvatteille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesti rokotettu tuttavani sometti kuluneella viikolla sairaalasta. Itse vältän tartuntaa työskentelemällä etänä ja välttämällä paikkoja, joissa on paljon ihmisiä. En ole ollut viime aikoina yhtään sen pelokkaampi kuin aiemminkaan. Käyn lähikaupassa ja kirjastossa, joskus postissa, siinäpä ihmiskontaktini ovatkin. Vapaa-aika kuluu hyvin kotona etenkin sitten, kun pääsee taas puuhaamaan puutarhassa, mutta kyllä nytkin riittää tekemistä (elokuvia, lukemista, ulkoilua koiran kanssa, leipomista, puutarhasuunnittelua, käsitöitä jne).

Vierailija
44/58 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisivat olleet? Olipa harvinaisen tyhmä aloitus.

Koska on tiedossa, että heille se on niin kamala tauti ja on sanottu, että kaikki sen kohtaa.

Noilla "tiedoillasi" voit pyyhkiä pyllysi.

Tilastojen mukaan vain pieni %-osuus saa vaikean tautimuodon, oli sitten rokotettu tai ei. On myös käynyt ilmi, että kolmannes ellei peräti puolet* ihmisistä voi omata luonnollisen immuniteetin koronavirusta vastaan, eli he eivät sairastu lainkaan. Tai eivät saa edes tartuntaa. Rokotukset ovat heille täysin turhia, ellei jopa haitallisia.

*Kokeessa vapaaehtoisiin, rokottamattomiin koehenkilöihin yritettiin tartuttaa korona tiputtamalla elävää virusta sisältävää liuosta sieraimiin. Vain puolet sai tartunnan.

Tartunnan saaneista kaikilla oli vain lievät oireet.

Vierailija
45/58 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/58 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

NEXT.  Lopettakaa jo nää pöhköt aloitukset. Maailmassa on muitakin murheita kuin oletko vetänyt uusinta pfizeria ihon alle, vai et. 

Vierailija
47/58 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessä kaikki rokottamattomia, jokainen useaan kertaan altistunut lähikontakteissa, ei ole tarttunu. Muutenki eletty ihan normaalia elämää, kuljeskeltu ja reissailtu. Eikä pelota tippaakaan, se ei tervettä ihmistä tapa.

Tähän vielä lisäyksenä, että poika on isossa koulussa ylä-asteella ja harrastaa jääkiekkoa, mies tekee asiakastyötä ja valmentaa urheilussa, minä sotealalla (sain jatkaa työvoimapulan takia) eli kontakteja on tullut siis PALJON joka päivä.

Vierailija
48/58 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmesti rokotettu tuttavani sometti kuluneella viikolla sairaalasta. Itse vältän tartuntaa työskentelemällä etänä ja välttämällä paikkoja, joissa on paljon ihmisiä. En ole ollut viime aikoina yhtään sen pelokkaampi kuin aiemminkaan. Käyn lähikaupassa ja kirjastossa, joskus postissa, siinäpä ihmiskontaktini ovatkin. Vapaa-aika kuluu hyvin kotona etenkin sitten, kun pääsee taas puuhaamaan puutarhassa, mutta kyllä nytkin riittää tekemistä (elokuvia, lukemista, ulkoilua koiran kanssa, leipomista, puutarhasuunnittelua, käsitöitä jne).

No johan nyt. Ellei sinulla ole vaikeaa perussairautta, välttelet ihmisiä ihan turhaan.

Minä olen rokottamaton 65-vuotias, asun isossa kaupungissa, ja osallistun mm. 3 eri ryhmäliikuntaohjaukseen sisätiloissa. Lisäksi käyn tietysti asioilla, kaupoissa, erilaisissa tapahtumissa ja tilaisuuksissa, kun ne vihdoin sallittiin, matkustan bussilla jne. En ole saanut yhtään tartuntaa kahteen vuoteen, ja olen ollut muutenkin terve tämän ajan.

En tunne ketään koronaan sairastunutta.

Vierailija
49/58 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomat ei edelleenkään ole huolissaan tai pelkää. Muutama sairastanut lievin oirein. Kukaan ei ole saanut vakavaa muotoa, eikä joutunut sairaalaan.

Rokotetut (3 krt) sen sijaan pelkää edelleen tautia, rokottamattomia, täyslaidallista valtamedian pelottelu disinformaatiota yms.

Olen kysynyt usealta, miksi pelkää edelleen kun itse kuitenkin ottanut rokotteet ollakseen suojassa taudilta ja vakavilta tautimuodoilta.

Jokuhan tässä yhtälössä ei nyt ihan täsmää...

Vierailija
50/58 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan rokottamattomat ei pelkää, jos pelkäis niin kyllähän tässä ois jo piikit hihassa. Sen sijaan kaikki rokotetut tutut kyllä pelkää :D

Vierailija
51/58 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan nyt. Ellei sinulla ole vaikeaa perussairautta, välttelet ihmisiä ihan turhaan.

Minä olen rokottamaton 65-vuotias, asun isossa kaupungissa, ja osallistun mm. 3 eri ryhmäliikuntaohjaukseen sisätiloissa. Lisäksi käyn tietysti asioilla, kaupoissa, erilaisissa tapahtumissa ja tilaisuuksissa, kun ne vihdoin sallittiin, matkustan bussilla jne. En ole saanut yhtään tartuntaa kahteen vuoteen, ja olen ollut muutenkin terve tämän ajan.

En tunne ketään koronaan sairastunutta.

Ei minulla ole yhtään mitään hinkua ryhmäliikuntaan kun en sellaisessa kävisi muutenkaan. Musiikkitapahtumia ja elokuvia kaipaan, mutta ei ole kiirettä. Shoppailua inhoan yli kaiken. Täältä maalta ei bussilla pääse nykyisin enää mihinkään muut kuin koululaiset ja ne, joille sopii koululaisvuorojen aikataulut.

Kesällä, ellei tilanne pahene, reissataan taas joko kotimaassa tai jopa ulkomailla, tilanteesta riippuen.

Vierailija
52/58 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomilla ei ole mitään hätää koska uusia rokotteita on tulossa, paljon.

Vierailija
53/58 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tarve on rokottamattomilla ylläpitää tätä keskustelua. Eihän näistä rokotteista enää missään muualla kuin täällä puhuta mitään. Jos ei matkustaminen kiinnosta, pärjää varmaan ilman rokotteita. Ainakaan pääkaupunkiseudulla ei ole ollut mahdollista välttää altistumista omikronin aikana. Monet ovat siis joko sairastaneet oireettomana tai ovat muusta syystä immuuneja. Itsellä kolme piikkiä, kun olen just lähdössä Espanjaan. Ihanaa lomaa kaikille, joilla se on. Pysykää terveenä!

Vierailija
54/58 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tunsin vain pari rokottamatonta, kaikki kuolleet jo.

Taisivat kuolla vitutukseen...?Bensan hinnan takia tai tämän pakkopiikkihysterian takia...tuskinpa koronaan....

ihan koronaan kyllä kuolivat. Mutta toki bensa-autoilu oli myös näille tärkeää, se kuului siihen persu perseilyyn.

Jaa et sun kaikki tuttavat jotka olivat rokottamattomia kuolivat koronaan...? Ja bensaautoilu on persu perseilyä? :-) Eli oletko "korkeasti koulutettu" useasti rokotettu "pakkopiikkejä" ihannoiva viherhippi? Jolla on patteriauto? Veikkasinko oikein? Sun tutuilla varmaankin sit oli todettu korona mut oikea kuolinsyy tais kuitenkin olla ihan vitutus....

Vierailija
55/58 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ale 40-vuotias rokottamton tyttäreni on parhaillaan koronassa. Oireet on jatkuneet nyt kaksi viikkoa.

Välillä vointi on ollut parempi, nyt taas täysin vetämätön olo eikä jaksa olla jalkeilla. Ei mitään sairauksia, normaalipainoinen. Yskä kuulostaa puhelimessa kamalalta, se ei ole normaalia limaa irrottavaa yskää vaan ankaria "kuivia" yskäkohtauksia. Tytär rauhoittelee puhelimessa, että ei aio kuolla tähän... ihan kuin se olisi tahtomisesta kiinni.

Vierailija
56/58 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ale 40-vuotias rokottamton tyttäreni on parhaillaan koronassa. Oireet on jatkuneet nyt kaksi viikkoa.

Välillä vointi on ollut parempi, nyt taas täysin vetämätön olo eikä jaksa olla jalkeilla. Ei mitään sairauksia, normaalipainoinen. Yskä kuulostaa puhelimessa kamalalta, se ei ole normaalia limaa irrottavaa yskää vaan ankaria "kuivia" yskäkohtauksia. Tytär rauhoittelee puhelimessa, että ei aio kuolla tähän... ihan kuin se olisi tahtomisesta kiinni.

Kuulostaa tutulta. Sama tilanne mieheni siskolla joka kolmesti rokotettu.

Vierailija
57/58 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulta. Sama tilanne mieheni siskolla joka kolmesti rokotettu.

Ajoissa sairaalaan oli rokotteet tai ei. Tilanne voi heikentyä kriittiseksi tunneissa, jos sattuu se huono tuuri tämän kanssa. Turhan pitkään monet sinnittelee kotona.

Vierailija
58/58 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lähipiirissä rokottamattomat ovat sairastaneet koronan lievemmillä oireilla, kuin rokotetut