Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsilisät on poistettava!

Vierailija
04.07.2015 |

Ei ole meidän työssäkäyvien asia kustantaa toisten lapsia. Jos sinulla ei ole varaa hankkia lapsia ilman lapsilisiä, niin silloin älä hanki niitä!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mistä mä sit saan rahaa?t.ammattivalittaja

Vierailija
2/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:50"]no mistä mä sit saan rahaa?t.ammattivalittaja
[/quote]Mee töihin tai nai rikas mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka peukuttivat aloitusviestin alas ovat siis sitä mieltä, että muiden on kustannettava toisten lapset? Ihme loisia ja sosiaalipummikommareita.

Vierailija
4/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kahden lapsen politiikka olisi hyvä. eli korkeintaan kahdesta lapsesta maksettaisiin lapsilisää perheelle,

Vierailija
5/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:50"]Ei ole meidän työssäkäyvien asia kustantaa toisten lapsia. Jos sinulla ei ole varaa hankkia lapsia ilman lapsilisiä, niin silloin älä hanki niitä!

[/quote]

Kyllä meidän täyty tehdä lapsia että joku on sitten sinuakin hoitamassa kun olet vanhus.

Vierailija
6/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:50"]Kyllä meidän täyty tehdä lapsia että joku on sitten sinuakin hoitamassa kun olet vanhus.[/quote]

Suomessa on vanhustenhoito niin retuperällä, että ilmeisesti sinun lapsesi eivät osaa hommaansa. Tyypillisiä sosiaalipummin lapsia, siis.

Vierailija
7/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät voisi laittaa vaikka vanhustenhoitoon! On vahnuksillakin ihmisarvo!

Vierailija
8/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:13"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:50"]Kyllä meidän täyty tehdä lapsia että joku on sitten sinuakin hoitamassa kun olet vanhus.[/quote]

Suomessa on vanhustenhoito niin retuperällä, että ilmeisesti sinun lapsesi eivät osaa hommaansa. Tyypillisiä sosiaalipummin lapsia, siis.
[/quote]

Minun lapseni ovat vielä päiväkodissa. Uskon kyllä että tulevat osaltaan huolehtimaan minusta kun olen vanha, siis.

Vierailija
9/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:17"]

Minun lapseni ovat vielä päiväkodissa. Uskon kyllä että tulevat osaltaan huolehtimaan minusta kun olen vanha, siis.

[/quote]

Mutta miksi meidän muidenkin täytyy osallistua sinun lapsiesi kustannuksiin lapsilisien muodossa? Mikset kustanna niitä lapsiasi itse?

Vierailija
10/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on idioottimainen monesta syystä. Ensinnäkin lapsilisät ovat niin surkea pienet, että niillä ei lapsia kustanneta eikä lapsesta syntyviä menoja kateta. Itselläni on kolme lasta ja olemme keskituloisia. Lapsilisät ovat pisara meressä ja koska ne ovat pienuutensa vuoksi hyödyttömät, ne voitaisiin minunkin mielestäni poistaa.
Toisekseen se porukka, joille lapsilisät ovat merkittävä tulolähde, on oma lukunsa. He ovat pienituloisia, ellei peräti köyhiä ja heillä on yleensä muitakin ongelmia. Heidän kannaltaankin on tavallaan se ja sama, poistetaanko lapsilisät, koska he saavat tilalle monia muita tukia. Kun yksi tuki poistuu tai laskee, joku muu tuki nousee.
Jonkun taskusta tukieurot joka tapauksessa otetaan.

Vierailija
11/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat tulevaisuus ja niihin kannattaa panostaa! Minä työläisenä maksan mielelläni veroja, että lapsista pidetään huolta. Kukaan ei täällä pärjää yksin ja jokaista on autettava, se on itsekeskeisen moukan puhetta, joka haluaa lapsilisät lopettaa.

Vierailija
12/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta lapsilisistä olisi oikeasti hyötyä, niitä pitäisi päinvastoin suurentaa!

Vierailija
13/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:25"]

Aloitus on idioottimainen monesta syystä. Ensinnäkin lapsilisät ovat niin surkea pienet, että niillä ei lapsia kustanneta eikä lapsesta syntyviä menoja kateta. Itselläni on kolme lasta ja olemme keskituloisia. Lapsilisät ovat pisara meressä ja koska ne ovat pienuutensa vuoksi hyödyttömät, ne voitaisiin minunkin mielestäni poistaa. Toisekseen se porukka, joille lapsilisät ovat merkittävä tulolähde, on oma lukunsa. He ovat pienituloisia, ellei peräti köyhiä ja heillä on yleensä muitakin ongelmia. Heidän kannaltaankin on tavallaan se ja sama, poistetaanko lapsilisät, koska he saavat tilalle monia muita tukia. Kun yksi tuki poistuu tai laskee, joku muu tuki nousee. Jonkun taskusta tukieurot joka tapauksessa otetaan.

[/quote]

Tämä vastaus on idioottimainen monesta syystä. Ensin haukutaan aloitusta idioottimaiseksi, mutta sitten todetaan lapsilisien olevan niin mitättömät, että ne tosiaan voisi poistaa.

Vierailija
14/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:27"]

Jotta lapsilisistä olisi oikeasti hyötyä, niitä pitäisi päinvastoin suurentaa!

[/quote]

Eli nyt niistä ei ole hyötyä ja ne voidaan poistaa?

Vierailija
15/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:17"]

[/quote]

Mutta miksi meidän muidenkin täytyy osallistua sinun lapsiesi kustannuksiin lapsilisien muodossa? Mikset kustanna niitä lapsiasi itse?
[/quote]

No miksi sinä et sitten kustanna kokonaan vanhuuttasi itse?

Vierailija
16/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:26"]

Lapset ovat tulevaisuus ja niihin kannattaa panostaa! Minä työläisenä maksan mielelläni veroja, että lapsista pidetään huolta. Kukaan ei täällä pärjää yksin ja jokaista on autettava, se on itsekeskeisen moukan puhetta, joka haluaa lapsilisät lopettaa.

[/quote]

Päinvastoin se on erittäin itsekästä vaatia rahaa juuri omille lapsilleen! Paljonko vuodessa lahjoitat hyväntekeväisyyteen rahaa, senkin tekopyhä jeesus?

Vierailija
17/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 13:28"]

No miksi sinä et sitten kustanna kokonaan vanhuuttasi itse?

[/quote]

Miten niin en kustanna? Kuinka sinä voi tietää miten minun vanhuuteni menee?

Vierailija
18/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa mouhaamista koska eduskunta ei ole aikeissa tehdä lapsilisille mitään. Asia ei ole edes hallitusohjelmassa. Mielipiteitä saa toki olla kaikilla, mutta keskustelun aloittaminen periaatteella "minä vaadin ja tahdon" on turhaa syystä joka jo selitettiin.

Vierailija
19/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekeskeinen moukka. Minun isovanhempini ja vanhempinikin osin kasvattivat minut ilman yhteiskunnan tukea. OMALLA työllään. Ehkä maailma on muuttunut, mutta miksi? Onko meidät sopeutettu ja totututtu tähän demokratiaan ja hyvinvointieen (lue sosialidemokratia). Ei tarvii, kun ei jaksa.

Olen sadalla valmis luopumaan lapsilisistä, itseasiassa olen lahjoittanut niitä hyväntekeväisyyteen. Ja ihan olen köyhistä oloista, ITSE opiskellut tieni hyvinvointiin.

Toki kaikista OIKEASTI sairaista (ovatko kaikki Suomen alkoholistit sairaita?), pitää pitää huolta. Samoin vammaiset ja yksinäiset vanhukset, joilla ei sukua. Miksi jotkut eivät pidä huolta vahuksistanne??? Yhteiskunnan tehtäväkö se on, aika kylmää.

Vierailija
20/47 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä idiootteja täällä taas on? Kukaan vanhempi ei voi sairastua tai jäädä työttömäksi? Ja lapsilisät on niille lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi