Miksi mekko kääntää miesten katseet?
Hassua huomata.. Olen aina ollut suht. "näkymätön" miehille, en pukeudu naisellisesti,enkä omaa kauniita kasvoja tms. Nyt sain kaverilta muutaman mekon, eivät mitenkään paljastavia edes ja niitä olen pitänyt joitain kertoja ja miehet katsovat ihan eri tavalla vaikka sama rupsahtanut naikkonen löytyy mekon sisältä.
Kommentit (60)
Mekko sopii paremmin naisille, lyhyt hame taas miehille.
Mekko on miehelle mahdollisuus nähdä vilahdus pillusta, siksi se kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="05.07.2015 klo 23:50"]
Mekko on miehelle mahdollisuus nähdä vilahdus pillusta, siksi se kiinnostaa.
[/quote]Tiedoksi sinulle: jokainen tervejärkinen ihminen kyllä käyttää aina jonkunlaisia pikkuhousuja hameen tai mekon alla-jo hygieenisyyssyistä.
Jos on viileämpi ilma ,niin yleensä sukkahousujakin vielä niiden lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 11:20"]
Eli miehet siis seksualisoivat mekon voimakkaasti. Enpä pue enää mekkoa päälle kuin kotioloissa oman miehen kanssa.
[/quote]Nainen on taas uhri :( Käsite "hiekkavittu", vaikka ruma onkin, alkaa hiipiä mieleeni.
[/quote]
Ei se ole uhriutta valita vaatteet muiden ällöjen oletusten mukaan. Omaksi iloksi täällä eletään, ei randompervomiesten.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:11"]
Eli miehet siis seksualisoivat mekon voimakkaasti. Enpä pue enää mekkoa päälle kuin kotioloissa oman miehen kanssa.
[/quote]Nainen on taas uhri :( Käsite "hiekkavittu", vaikka ruma onkin, alkaa hiipiä mieleeni.
[/quote]
Ei se ole uhriutta valita vaatteet muiden ällöjen oletusten mukaan. Omaksi iloksi täällä eletään, ei randompervomiesten.
[/quote]Kerrot varmaankin seuraavaksi olevasi vapaa ja itsenäinen ja meneväsi vaikka kurahaalareissa kauppaan jos itse niin haluat.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:14"]
[/quote]
[/quote]Kerrot varmaankin seuraavaksi olevasi vapaa ja itsenäinen ja meneväsi vaikka kurahaalareissa kauppaan jos itse niin haluat.
[/quote]
Olen yhtä vapaa ja itsenäinen kuin tasan muutkin ihmiset tässä maassa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:14"]
[/quote]
[/quote]
Olen yhtä vapaa ja itsenäinen kuin tasan muutkin ihmiset tässä maassa.
[/quote]Just. Ja kun pervomiehet on aivan hirveitä etkä "elä niiden takia" niin vetäses nyt vaan se kurahaalari päälle niin saat olla rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:18"]
Just. Ja kun pervomiehet on aivan hirveitä etkä "elä niiden takia" niin vetäses nyt vaan se kurahaalari päälle niin saat olla rauhassa.
[/quote]
Eipä auta, joillain voi olla fetissi siihenkin :S Oksetus.
"Melko epähygieenistä, jos nainen ei mekon alla käytä alushousuja."
Perustuen että? Ainakin naiselle itselleen pikkuhousuttomuus ei aiheuta epähygieenisyyttä. Biologisessa mielessä alasti liikkuminen on normaaleinta.
Olemme toki menettänneet lajin kehityksen yhteydessä suurimman osan karvoistamme ja kehittyneet vartalomme tarvitsevat vaatetusta lännön säätely takia, mutta alushousut ovat jopa homo sapiens lajille hyvin uusi keksintö. Miehillä tunika, kiltti tai musukoiden valkoinen kaapu ovat varmaan oman hygienian kannalta parempi ilman alushousuja.
Olen parikymppinen ja varmaan aika suohirviö, kun en ole huomannut saavani yhtään enempää katseita mekossa tai hameessa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:21"]
Just. Ja kun pervomiehet on aivan hirveitä etkä "elä niiden takia" niin vetäses nyt vaan se kurahaalari päälle niin saat olla rauhassa.
[/quote]
[/quote]No pysy sitten kotona oman miehen kanssa. Tai mistäs tiedät jos miehesi alta kuoriutuukin tuhma pervo setä? ;-)
Mä saan kaikissa vaatteissa jatkuvaa tuijotusta ja vihjailevia katseita. Jokin burkha kai auttaisi asiaa. Mutta sellaiset nyt suomalaiseen kulttuuriin sopivat ihan tavalliset vaatteet mulla aina on.
Olen hoikka, samalla muodokas, hyväryhtinen urheilullinen ja kaunis pärstästäni. Ei siihen näköjään vaatteita tarvita huomioon.
Nyt saan alapeukkuja tiedän, mutta välillä häiritsee kyllä.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:23"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:21"]
[/quote]
[/quote]No pysy sitten kotona oman miehen kanssa. Tai mistäs tiedät jos miehesi alta kuoriutuukin tuhma pervo setä? ;-)
[/quote]
Mä en ole se aiempi kirjoittaja jolla oma ihq mies, olen sinkku ja sellaisena pysynkin.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:23"]
Mä saan kaikissa vaatteissa jatkuvaa tuijotusta ja vihjailevia katseita. Jokin burkha kai auttaisi asiaa. Mutta sellaiset nyt suomalaiseen kulttuuriin sopivat ihan tavalliset vaatteet mulla aina on.
Olen hoikka, samalla muodokas, hyväryhtinen urheilullinen ja kaunis pärstästäni. Ei siihen näköjään vaatteita tarvita huomioon.
[/quote]
Siis älä nyt jaksa kuvitella, että olisit tuon perusteella kaunis :) Naisia isketään suomessa eniten juuri silloin päiväsaikaan, kun ei ole meikkiäkään.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:23"]
[/quote]
Siis älä nyt jaksa kuvitella, että olisit tuon perusteella kaunis :) Naisia isketään suomessa eniten juuri silloin päiväsaikaan, kun ei ole meikkiäkään.
[/quote]
Suomessa isketään jossain kadulla päiväsaikaan? Nyt en ihan usko.
Totta, mekossa tai hameessa kerää häiritsevän paljon tuijotuksia. Kyllä mua housuissakin tuijotetaan, ja vielä inhottavasti päästä varpaisiin ym. mutta auta armias kun onkin lahkeiden tilalla helma... Siksi en usein käytäkään mekkoja. On ihanaa saada olla edes vähän paremmin rauhassa.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:07"]
[/quote]Mä nyt en palstalaisten mielipiteitä kuuntele.t.ammattivalittaja
[/quote]
Olen seksuaalisesti vain kumppaniani varten, tarvitsen ja haluan vain häntä. En kaipaa tuntemattomien miesten katseita tai ihailua. Jos olisin sinkku tai minulla olisi huono itsetunto, varmaankin virittäytyisin myös tuntemattomille. Nyt en.
Minulla on oikeus pukeutua mahdollisimman sukupuolettomasti julkisille paikoille niin halutessani. Siihen ei kellään nokan koputtamista.
Silloin kun käytin lyhyttä stretch-hametta iltapaikoissa ( tosin olin nuori vielä), flaksi oli taattu.
Uppista