Isorintainen ja muutenkin muodokas millainen uimapuku?
Millaista uimapukua käytät yleisellä rannalla?
Ja vähän tarkemmin mitä kokoa olet (rintsikkakokosi?)
Kommentit (28)
Lihavien on syytä pitää kokouimapukua, se pitää läskit edes jotenkin aisoissa. Bikinit lihavalla on irvokas ja kammottava näky.
Kuppikoko 70G/H. Sopivia bikineitä en ole löytänyt. Tänään ostin tummansinisen tankini topin, jonka rintaosa on hyvin tuettu. Rinnat näyttää mielestäni pienemmiltä. Nyt ei myöskään tarvitse koko ajan pelätä että rinnat pulpahtaa esiin.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 08:44"]
Bikinit 65H
[/quote]
Changessa käyty?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:08"]
Lihavien on syytä pitää kokouimapukua, se pitää läskit edes jotenkin aisoissa. Bikinit lihavalla on irvokas ja kammottava näky.
[/quote]
Niin mutta sehän onkin vain sun ongelma, jos et tykkää. Pistä simmut kiinni ja pysyttele peiton alla kotona -- anna kaikkien naisten nauttia kesästä!
Onko "muutenkin muodokas" nyt siis tiimalasivartaloinen kurvitar vai lihava ihminen?
Ei voi olla kapea uumaista ja suuririntaista naista. Se on epäreilua ja Changessa käy vain sellaiset 90B naiset hakemassa lohturintsikoita.
uli uli uli uli
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:44"]
Ei voi olla kapea uumaista ja suuririntaista naista. Se on epäreilua ja Changessa käy vain sellaiset 90B naiset hakemassa lohturintsikoita.
uli uli uli uli
[/quote]
Kolahtiko? :D
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 08:40"]
Millaista uimapukua käytät yleisellä rannalla?
Ja vähän tarkemmin mitä kokoa olet (rintsikkakokosi?)
Koska olen mies niin käytän uimahousuja , mutta sinulle rohkenen suositella kokovartalouimapukua. Sellaista joka tukee vatsan seutua ja saa vararenkaat asettumaan, ette tule uidessa hiertymiä nivusiin. Myöskin uinti on vakaampaa kunei tule ns. tankkiautoefektiä missä maito ( massa ) hölskyy edes takaisin.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:40"]
[/quote]
Niin mutta sehän onkin vain sun ongelma, jos et tykkää. Pistä simmut kiinni ja pysyttele peiton alla kotona -- anna kaikkien naisten nauttia kesästä!
[/quote]
Varmaan 95% ihmisistä ei tykkää, joten se on monen muunkin ongelma. 5% voi maksimissaan olla niitä joiden mielestä roikkuvat läskit on kaunis näky.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:44"]
uli uli uli uli
[/quote]
Kolahtiko? :D
[/quote]
Ei kolahtanut. Sarkasmia tajusitko. Ei mennyt tunteisiin tällä kertaa.
Olen itse 70H-75G kokoa. Uimapuvun löytäminen on ongelma, koska tarvitsen sellaisen, jota voi käyttää vesijuoksuun ja hydrobiciin.
Olen kokoeillut kaikkea mahdollista Suomessa ja ostanut ulkomailta. Täydellistä, istuvaa, nättiä ja kestävää en ole vielä löytänyt!
Koska uikkareita menee monta vuodessa, olen kyllästynyt shoppailemaan ja etsimään niitä jatkuvalla syötällä ja maksamaan niistä maltaita. Nykyisin ostan alessa olevan uikkarin, jossa on kohtuu hyvä malli, otan mahdollisimman isoa kokoa ja sitten korjaan sen itselleni sopivaksi.
Jos taas etsit kaarituella varustettuja uikkareita, joissa olisi just sulle istuva malli, ei olisi liian syvään uurrettu, ei tyyliin "rinnat tyrkylle" -kupit, ei liian pitkä selästä (jos olet lyhyempiselkäinen), eikä liian kapea lanteilta ja vielä jokin nätti väri ja kuosi eikä maksaisi maltaita --- voin sanoa, että sellaista ei ole olemassa.
Muodokashan voi olla vaikkei omistaisi isoa vatsaa. Sitä paitsi vaikkei olisi vatsaltaan littana, voi käyttää bikineitä ja esiintyä rannalla vähissä vaatteissa.
Elämä menee hukkaan jos pitää koko ajan miettiä mitä joku luuseri paskapää miettii sinun kropastasi.
Sillä luuserivajakki persereikien hyväksynnällä kun ei ole mitään arvoa. Sillä ei tee mitään. Ihan oikeasti olen ollut hyväksyttävän hoikka, en hyötynyt siitä mitenkään. En ollut yhtään onnellisempi vaikka joku runkkari ei halveksinutkaan minua.
Mekkouimapuku on kaunis. Tukeva ja rinnat nätisti laittava malli. Ellokselta olen löytänyt hyvän. Itselläni on liivikoko 85D.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:40"]
[/quote]
[/quote]
Varmaan 95% ihmisistä ei tykkää, joten se on monen muunkin ongelma. 5% voi maksimissaan olla niitä joiden mielestä roikkuvat läskit on kaunis näky.
[/quote]
95 % populaatiosta tuskin ottaa ongelmaa muiden rantalookista. Itse pidän läskiä vastenmielisenä ja rumana mutta minua ei todellakaan rassaa läskit rannalla. En koe että kaikkien muiden on pakko vastata kauneusihanteitani jotta he saavat olla rauhass julkisilla paikoilla.
Mulla on sellainen pin up- tyylinen toppiyläosa ja hamealaosa, peittämässä paksuja reisiäni :D kuppikoko on 75-80E
Käytän rintsikkakokoa 70E mut löydin h&m alesta bikinit kokoa 80D. 75D oli liian pieni mutta koska nää mun bikinit saa kiristettyä tosi kireelle niin ne on sopivat. Muuten olen kokoa 164/58 kun sitä kysyit.
Kuppikoko on 70I ja bikineissä hillun yleensä. Biksut on jostain Seppälästä aikoinaan ostetut, yllättävän sopivat. Ainoastaa olkaimet ovat liian pitkät ja niitä ei voi säätää, joten ne on solmittu niskasta yhteen. Olen kyllä pulassa sitten kun niistä aika jättää.
Ja se vielä, että vaikka olen synnyttämätön, vatsani on aivan kauttaaltaan raskausarpien peitossa. Saan niitä todella herkästi, nuo tulivat joskus varhaisteininä jo, joten ne ovat ihan valkoisia. En jaksa välittää, en ole mikään superlihava, mutta muutama ylimääräinen kilo kyllä on. Joskus ihmiset tuijottaa, mutta koitan ajatella etteivät he sitä pahalla tee. Itse ainakin saatan huomaamatta tuijottaa muita arpisia, mutta vain ihaillen.
T. N21v
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 08:48"]
Uimapukua jossa kunnon tukimekanismi rinnoille, eli sellaiset joissa on rintaliivien koot. Käyttäisin mielelläni myös bikineitä mutta mulla on pari isoa arpea vatsan ja selän alueella enkä jaksa sitä uteliaiden tuijotusta joten käytän niitä bain mökillä. 85F
[/quote]mikä tukimekanismi?