Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

työttömyyskorvauksesta ja matkustamisesta.. kuka tietää?

Vierailija
25.09.2006 |

Jos matkustaa vaikka lomalle ulkomaille kuukaudeksi (siskoni luo USA:n) niin tuleeko karenssi sille ajalle? Saako yleensä mihinkään matkustaa kun on työtön?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai karenssia tule, mutta kenties kysely millä rahalla matkustit ja et saa tuolta kuulta työttömyystukea.

Vierailija
2/7 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin vielä saa tuet. Jos matkustat pidemmäksi ajaksi, et saa mitään. Et edes siltä kuudelta päivältä. Järkeenkäypäähän tuo: rahaa ei tipu, jos et ole työmarkkinoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei työtä ole tarjottu ennenkään niin tuskin ne just sillonkaan sulle mitään tarjoo. Samas venees on oltu..

Vierailija
4/7 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tällä paikkakunnalla töitä juuri ole kellekkään. Kyllä minä aion uskaltaa matkustaa vaikka omatunto vähän kolkuttaakin :(

En halusi olla epärehellinen, mutta olen kyllästynyt oleen panttina täällä kun niitä töitä ei kuitenkaan ole.

-ap.

Vierailija
5/7 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin siis täydet ansiosidonnaiset ja kerroin sen 2 viikkoa per vuosi ja loput vaan menin. Matkustamme perheen kanssa ulkomaille 3-4 kertaa vuodessa aina 1-3 viikkoa kerrallaan ja kiinni en siis jäänyt, useimmitenhan kännykkä kuitenkin toimii...tosin kerrana Karibialla (ei siis kylpylä ;-) ei toiminut mutta ei ollut onneksi tullut soittoa.

Hanki kännykkä joka toimii myös Jenkeissä ja sano että olert 2 viikkoa ja olet kuukauden.

Vierailija
6/7 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itse olin siis täydet ansiosidonnaiset ja kerroin sen 2 viikkoa per vuosi ja loput vaan menin. Matkustamme perheen kanssa ulkomaille 3-4 kertaa vuodessa aina 1-3 viikkoa kerrallaan ja kiinni en siis jäänyt, useimmitenhan kännykkä kuitenkin toimii...tosin kerrana Karibialla (ei siis kylpylä ;-) ei toiminut mutta ei ollut onneksi tullut soittoa.

Hanki kännykkä joka toimii myös Jenkeissä ja sano että olert 2 viikkoa ja olet kuukauden.

Vierailija
7/7 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis ansiosidonnaisesta kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan