Mies arvosteli ulkonäköäni
Tuntuipa pahalta. Luulin hänen pitävän ulkonäöstäni, mutta asia ei ollutkaan niin.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että totta aina toinen puoli. Jos mitään perää ei olisi, ei ap:kään olisi loukkaantunut vaan huvittunut. Jos peilistä katsoo vastaan kaksoisleukainen mätisäkki, niin kannattaa laihduttaa.
En ole ylipainoinen.
- ap
Lihava voi aina laihduttaa, mutta tapauksessasi ei siis liene enää mitään tehtävissä.
Niin kai sitten. Tämmöisten kommenttien jälkeen aiheesta avautuminen ei kyllä enää houkuttele.
- ap
Onko niin vaikea käsittää, että et jokaisen mielestä ole viehättävä? Makuja on monia, eikä mies halunut tuhlata enempää aikaansa suhun, edes kaverina. Älä ole riippakivi, eteenpäin vaan.
Minä jaksoin 26 vuotta kuunnella sitä miten olen lihava, ylimielinen, pummi ja lokki, tyhmä, asioista väärin puhuva jne
BMI 24-25, ikäni salilla käynyt, vuositulot 54.000€ tasoa, opistotason koulutus ja vakituinen työpaikka.
Kun en tämmöisenä kelpaa, niin tämä oli tässä. Ei kai yksin asuessa voi asiat olla ainakaan huonommin?
Vierailija kirjoitti:
Onko niin vaikea käsittää, että et jokaisen mielestä ole viehättävä? Makuja on monia, eikä mies halunut tuhlata enempää aikaansa suhun, edes kaverina. Älä ole riippakivi, eteenpäin vaan.
Tiedän kyllä, etten ole kaikkien mielestä viehättävä. Se tässä hämmentää, kun mies tuntui pitävän minusta aidosti (myös ulkonäöstä) ja koki silti tarpeelliseksi pilkata erästä ulkonäköpiirrettäni, jota itse olen aina vihannut.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen mies on? Onko instababejen tykkäilijä? Olen juuri katsellut youtubesta videoita siitä miltä instababet näyttää reaalielämässä ja ihan tavallisia ovat selluliitteineen. Heidät vaan laitetaan hiuslisäkkeillä ja photoshopilla sen näköisiksi. Tämä jo tiedostetaan että miten tämä vaikuttaa tavallisiin naisiin ja tyttöihin jotka vertailevat itseään heihin, mutta miten tämä vaikuttaa poikiin ja miehiin jotka tottuvat näkemään luonnottoman täydellisiä naisia kuvissa ja vertailevat omia tyttöystäviään heihin.
Alle 30. Ei tietääkseni seuraile instabeibejä, mutta mistäs sitä tietää. Kaikki miehet ainakin haluavat semmoisen, vaikka muuta väittäisivätkin.
- ap
Mitä?Kylläpä on törkeä teko.Heti ja välittömästi moro ja näkemiin.
Minkäikäinen mies on? Onko instababejen tykkäilijä? Olen juuri katsellut youtubesta videoita siitä miltä instababet näyttää reaalielämässä ja ihan tavallisia ovat selluliitteineen. Heidät vaan laitetaan hiuslisäkkeillä ja photoshopilla sen näköisiksi. Tämä jo tiedostetaan että miten tämä vaikuttaa tavallisiin naisiin ja tyttöihin jotka vertailevat itseään heihin, mutta miten tämä vaikuttaa poikiin ja miehiin jotka tottuvat näkemään luonnottoman täydellisiä naisia kuvissa ja vertailevat omia tyttöystäviään heihin.