Mies arvosteli ulkonäköäni
Tuntuipa pahalta. Luulin hänen pitävän ulkonäöstäni, mutta asia ei ollutkaan niin.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies itse on? 185cm atleettinen miesmalli? Tuskinpa. Luultavasti joku hintelä pikkumies, hikisesti 170cm. Usein pahimpia arvostelijoita ovat just ne, jotka ovat itse hyvin kaukana täydellisestä. Tämä kokemuksesta.
178 cm ja hoikka.
- ap
Entäs millainen naama ja minkä kokoinen varustus?
Minun mielestäni hän oli kasvoista viehättävä. Varustusta en kommentoi.
- ap
Eli käytöksen syynä oli todennäköisesti olematon varustus. Purkaa epävarmuuttaan sitten tuolla tavoin.
Ei ollut olematon vaan minulle ihan sopiva. Mutta ei sillä ole enää mitään väliä.
- ap
Ehkä hän olikin niin täydellinen, että hänellä oli kymmenittäin innokkaita, toinen toistaan kauniimpia naisia oven takana jonossa. Piti sitten vaan keksiä joku juttu että pääsee sinusta eroon. Ulkonäön kommentoiminen on aika varma keino, eikä ole sitä vaaraa että jäisit itkemään perään.
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies itse on? 185cm atleettinen miesmalli? Tuskinpa. Luultavasti joku hintelä pikkumies, hikisesti 170cm. Usein pahimpia arvostelijoita ovat just ne, jotka ovat itse hyvin kaukana täydellisestä. Tämä kokemuksesta.
Totta kyllä. Pätkältä poikaystävältä kuulin haukkumista, pitkältä vain kehuja.
Minua ei häirinnyt että poikaystävä ei ollut pitkä, mutta häntä itseään se häiritsi ja oli kai kiva purkaa se negatiivisuus minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
178 cm ja hoikka.
- ap
- ap
Eli käytöksen syynä oli todennäköisesti olematon varustus. Purkaa epävarmuuttaan sitten tuolla tavoin.
Ei ollut olematon vaan minulle ihan sopiva. Mutta ei sillä ole enää mitään väliä.
- ap
Ehkä hän olikin niin täydellinen, että hänellä oli kymmenittäin innokkaita, toinen toistaan kauniimpia naisia oven takana jonossa. Piti sitten vaan keksiä joku juttu että pääsee sinusta eroon. Ulkonäön kommentoiminen on aika varma keino, eikä ole sitä vaaraa että jäisit itkemään perään.
Ei hänellä tietääkseni mitään jonoa ollut, mutta mistäs sitä tietää. Ja olen kyllä itkenyt hänen peräänsä, vaikka ei kai pitäisi.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
178 cm ja hoikka.
- ap
- ap
- ap
Ei hänellä tietääkseni mitään jonoa ollut, mutta mistäs sitä tietää. Ja olen kyllä itkenyt hänen peräänsä, vaikka ei kai pitäisi.
- ap
No ei pitäisi, mutta toki helpommin sanottu kuin tehty. Joku päivä kuitenkin heräät ja ihmettelet mitä koskaan näit hänessä, ja tunnet inhoa että annoit sen kusipään koskaan edes koskea sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
178 cm ja hoikka.
- ap
- ap
- ap
- ap
No ei pitäisi, mutta toki helpommin sanottu kuin tehty. Joku päivä kuitenkin heräät ja ihmettelet mitä koskaan näit hänessä, ja tunnet inhoa että annoit sen kusipään koskaan edes koskea sinuun.
Jonkinlaisia inhon tunteita olen jo kokenut, mutta ei sekään kivaa ole.
- ap
Minä sain kuulla olevani kaksoisleukainen läski. Purin tätä sitten tinderissä jollekin, ja tämä näki selvemmän kuvani ja totesi että oothan sää ihan ihmisen näköinen. Juu, kiitos, mutta ei kiitos.
No oliko arvostelu niin osuvaa vai miksi noin raskaasti sen otat? Huonoa käytöstä ilman muuta.
Vierailija kirjoitti:
No oliko arvostelu niin osuvaa vai miksi noin raskaasti sen otat? Huonoa käytöstä ilman muuta.
Ulkonäön arvostelu tai haukkuminen tuntuu ikävältä, olipa sanottu asia paikkaansapitävä tai ei. Myönnäthän tämän itsekin viimeisessä virkkeessäsi.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Oot varmaan exäni kanssa. Hän myös naureskeli ulkonäölleni ja antoi minulle jumppaohjeita, että laihtuisin.
Olin kokoa 34/XS silloin.
Tämä mies oli 176 cm ja ihan keski-ikäinen setä, mutta hänellä oli heikko itsetunto. Ravasi salilla ja toljotteli itseään peilistä. Nykyään lähinnä huvittaa tämmöiset wannabe bodarit.
Mitäs täräytit tuolle älykääpiölle vastakommentiksi?
Joo, tiedätkä että parisuhteet perustuu vapaaehtoisuuteen, sä voit erota ihan ilman, että tarvii vauvapalstalla märistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs täräytit tuolle älykääpiölle vastakommentiksi?
Häkellyin, joten en pystynyt täräyttämään oikein mitään. Myöhemmin sain sanottua, etten oikein pitänyt siitä kommentista.
- ap
Muista että se kertoo vain miehestä itsestään, ei mitään sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, tiedätkä että parisuhteet perustuu vapaaehtoisuuteen, sä voit erota ihan ilman, että tarvii vauvapalstalla märistä.
Eiköhän kyseinen kurppa jaa ilot ja surut täällä palstalla.
Kannattaa muistaa, että totta aina toinen puoli. Jos mitään perää ei olisi, ei ap:kään olisi loukkaantunut vaan huvittunut. Jos peilistä katsoo vastaan kaksoisleukainen mätisäkki, niin kannattaa laihduttaa.
Sano miehellesi että jättää sen sian joka haukkuu häntä palstalla.
Itse en katselisi puolisoa joka haukkuu toista netissä. Siinä on kunnioitus ja rakkaus kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että totta aina toinen puoli. Jos mitään perää ei olisi, ei ap:kään olisi loukkaantunut vaan huvittunut. Jos peilistä katsoo vastaan kaksoisleukainen mätisäkki, niin kannattaa laihduttaa.
En ole ylipainoinen.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ylipainoinen.
- ap
Lihava voi aina laihduttaa, mutta tapauksessasi ei siis liene enää mitään tehtävissä.
Missä yhteydessä ja minkämoisia asioita hän sanoi?
- ap