Miksi minun pitäisi kosia avovaimoani?
Kaikilla on kauhea tarve painostaa minua siihen.
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:39"]Kaikilla on kauhea tarve painostaa minua siihen.
[/quote]Ei sun tarviikaan. Miksi ottaa riesakseen koko lehmä jos haluaa vain kupin maitoa silloin tällöin?
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 12:33"]Tästä taa snähdään, että ei pidä tehdä lapsia miehen kanssa, joka ei ole halukas sitoutumaan edes naimisiin asti. Jossain takaraivossa elää ajatus, että avoliitosta on helpompi lähteä kuin avioliitosta.
Suosittelen ap:n avovaimoa tekemään seksilakon, kunnes ovat naimisissa. Jos ei nainen saa suhteelta sitä, mitä kovasti haluaa, niin miksi miehenkään pitäisi saada? Vanha sanonta, että miksi ostaa lehmä, kun saa maidon ilmaiseksi, pitää selkeästi paikkansa.
[/quote]
Eihän ap tuossa väitäkään että olisi haluton menemään naimisiin vaan että ei halua itse kosia.
Kysy niiltä jotka painostaa. Mistä me sun suhdekuvioista tiedetään.
Avovaimosi on varmaan kertonut kaikille paitsi sinulle odottavansa kosintaa. Nyt he yrittävät vauhdittaa asiaa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:42"]Avovaimosi on varmaan kertonut kaikille paitsi sinulle odottavansa kosintaa. Nyt he yrittävät vauhdittaa asiaa.
[/quote]
Tuota itsekin epäilen. Mutta kosikoon itse jos naimusiin haluaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:43"]Minkä ikäisiä olette?
[/quote]
Vähän päälle 30.
ap
Oletus varmaankin on, että aiotte naimisiin. Tietääkö avovaimosi, ettet halua?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:47"]Oletus varmaankin on, että aiotte naimisiin. Tietääkö avovaimosi, ettet halua?
[/quote]
En ole päättänyt haluanko vai ei. Ja kyllä on lapsia.
ap
No ois varmaan jo aika, jos lapsetkin jo hankittu.
Saattaa olla että se ei oo edes vaimosi toive, vaan ihmiset ajattelee että kun lapsiakin on niin pitäähän sitä naimisiinkin mennä. Mutta ei sun oo pakko kosia, nykyään tuollaiset asiat hoidetaan usein ihan yhdessä keskustelemalla.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:53"]Avoliitto on syntiä.
[/quote]
Ja etenkin lapset ennen avioliittoa.
Miksi ylipäänsä miehen pitäisi kosia jos nainen on se joka hinkuu naimisiin?
Avioliitto on ennen kaikkea juridinen sopimus, joka nyt vaan kannattaa solmia sen ihmisen kanssa, jonka kanssa tahtoo elämänsä elää. Lisäksi monet tykkäävät hääjuhlista, mutta ne eivät ole avioliiton kannalta välttämättömiä.
En muuten tiedä yhdenkään sellaisen suhteen kestäneen, jossa toinen osapuoli on halunnut naimisiin ja toinen ei.
Tee valintasi.
Älä ihmeessä, löytää sitoutumiskykyisemmän muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 00:08"]Avioliitto on ennen kaikkea juridinen sopimus, joka nyt vaan kannattaa solmia sen ihmisen kanssa, jonka kanssa tahtoo elämänsä elää. Lisäksi monet tykkäävät hääjuhlista, mutta ne eivät ole avioliiton kannalta välttämättömiä.
En muuten tiedä yhdenkään sellaisen suhteen kestäneen, jossa toinen osapuoli on halunnut naimisiin ja toinen ei.
Tee valintasi.
[/quote]
Eikös sen valinnan voi tehdä sitten kun toinen osapuoli kosii? Silloin se olisi luonnollinen hetki päättää että vastaako kyllä vai ei. Jos siis on itse epävarma.
Tästä taa snähdään, että ei pidä tehdä lapsia miehen kanssa, joka ei ole halukas sitoutumaan edes naimisiin asti. Jossain takaraivossa elää ajatus, että avoliitosta on helpompi lähteä kuin avioliitosta.
Suosittelen ap:n avovaimoa tekemään seksilakon, kunnes ovat naimisissa. Jos ei nainen saa suhteelta sitä, mitä kovasti haluaa, niin miksi miehenkään pitäisi saada? Vanha sanonta, että miksi ostaa lehmä, kun saa maidon ilmaiseksi, pitää selkeästi paikkansa.