huomenna jatkan graduani
Kommentit (7)
En halua paljastaa aihetta sillä minut tunnistetaan muuten. Työ on seissyt 7 viikkoa ja aika viedä se lopoyun. Stressaa koko ajan.
Mä lupaan ryhdistäytyä maanantaina ja jatkaa graduni. Se on ollut hävettävän kauan kesken ja vaikka oon kiinnostunut mun aiheesta, niin ei tee vaan yhtään mieli tehdä sitä. Mutta kesän aikana se valmistuu myös!
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:42"]Mä lupaan ryhdistäytyä maanantaina ja jatkaa graduni. Se on ollut hävettävän kauan kesken ja vaikka oon kiinnostunut mun aiheesta, niin ei tee vaan yhtään mieli tehdä sitä. Mutta kesän aikana se valmistuu myös!
[/quote] hyvä! Tsemppiä sulle! :)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:42"]Mä lupaan ryhdistäytyä maanantaina ja jatkaa graduni. Se on ollut hävettävän kauan kesken ja vaikka oon kiinnostunut mun aiheesta, niin ei tee vaan yhtään mieli tehdä sitä. Mutta kesän aikana se valmistuu myös!
[/quote]
Noin minäkin ajattelin viime kesänä. Gradu valmistuikin sitten lopulta viime toukokuussa.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:42"]Mä lupaan ryhdistäytyä maanantaina ja jatkaa graduni. Se on ollut hävettävän kauan kesken ja vaikka oon kiinnostunut mun aiheesta, niin ei tee vaan yhtään mieli tehdä sitä. Mutta kesän aikana se valmistuu myös!
[/quote]
Noin minäkin ajattelin viime kesänä. Gradu valmistuikin sitten lopulta viime toukokuussa.
[/quote] onnea valmistumisesta! -ap
Mistä kirjoitat?