Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huomenna jatkan graduani

Vierailija
03.07.2015 |

Ja elokuun alussa se on valmis!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kirjoitat?

Vierailija
2/7 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua paljastaa aihetta sillä minut tunnistetaan muuten. Työ on seissyt 7 viikkoa ja aika viedä se lopoyun. Stressaa koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuun siis :D -ap

Vierailija
4/7 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lupaan ryhdistäytyä maanantaina ja jatkaa graduni. Se on ollut hävettävän kauan kesken ja vaikka oon kiinnostunut mun aiheesta, niin ei tee vaan yhtään mieli tehdä sitä. Mutta kesän aikana se valmistuu myös!

Vierailija
5/7 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:42"]Mä lupaan ryhdistäytyä maanantaina ja jatkaa graduni. Se on ollut hävettävän kauan kesken ja vaikka oon kiinnostunut mun aiheesta, niin ei tee vaan yhtään mieli tehdä sitä. Mutta kesän aikana se valmistuu myös!
[/quote] hyvä! Tsemppiä sulle! :)

Vierailija
6/7 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:42"]Mä lupaan ryhdistäytyä maanantaina ja jatkaa graduni. Se on ollut hävettävän kauan kesken ja vaikka oon kiinnostunut mun aiheesta, niin ei tee vaan yhtään mieli tehdä sitä. Mutta kesän aikana se valmistuu myös!
[/quote]

Noin minäkin ajattelin viime kesänä. Gradu valmistuikin sitten lopulta viime toukokuussa.

Vierailija
7/7 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 23:42"]Mä lupaan ryhdistäytyä maanantaina ja jatkaa graduni. Se on ollut hävettävän kauan kesken ja vaikka oon kiinnostunut mun aiheesta, niin ei tee vaan yhtään mieli tehdä sitä. Mutta kesän aikana se valmistuu myös!
[/quote]

Noin minäkin ajattelin viime kesänä. Gradu valmistuikin sitten lopulta viime toukokuussa.
[/quote] onnea valmistumisesta! -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi