Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies antoi numeronsa yhteisen yön päätteeksi. Mitä tästä pitää päätellä?

Vierailija
03.07.2015 |

Kaveri kutsui illanviettoon, jossa kaikki muut tyypit oli mulle ennestään tuntemattomia. Illan aikana tutustuin sitten yhteen mieheen tuosta seurasta ja baarissa lopulta päädyttiin läheisempiin tunnelmiin. Vietin kivan yön ja mies oli aika "hellyyttävä" tapaus, joka aamulla sitten mun lähtiessä tuli vielä halaamaan tosi tiukasti ja suukottaa. Siinä vaiheessa kysy myös jos haluaisin hänen numeronsa, jos vaikka "tulisi tarve" ja otin numeron, mutta siinä ovella saman tien soitin siihen numeroon ja sanoin: "siinä sitten mun numero jos tulee tarve".

Mun korvaan kuulosti kovasti siltä, että ettisi jtn. satunnaista panoa musta. Mutta miehen eleet osoitti sitten taas muuta.

Mä nyt rupesin miettimään, että viittiikö sitä laittaa miehelle viestiä? Voiko tommosesta ees kehkeytyä mtn. Pidin kovasti tyypistä, mutta ei huvittais joutua naurunalaiseksi, jos mies vaan etsii panoa. Osa musta uskoo, että jos mies olisi todella kiinnostunut, niin laittaisi mulle viestiä ennemminkin. Vai voiks sitä joku pidätellä?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt päätin että en laita viestiä :( Tai laittakoot se jos oikeesti kiinnostaa, mutta mä nyt tän kerran päätän jäädä mun pieneen kuplaan ja olla astumatta mukavuusalueen ulkopuolelle.

Vierailija
2/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kannata soittaa eikä mitään muutakaan. Mietit vaan homman korviesi välissä valmiiksi eli: ei se kuitenkaan, ei siitä mitään tule, se kuitenkin huijaa tai on tökerö tai muuten epäkelpo, kuitenkin menee vituiks ja sitten itketään... ja sitten hävität sen numeron ja syöt viis kiloa jäätelöä.

täh? onko muka joku muukin vaihtoehto, terv. vanhapiika 67v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tässä tietty miettii sitäkin mahdollisuutta, että mitä jos mies jo kiinnostu ja antoi puhelinnumeronsa nähdäkseen jos mua myös kiinnostaisi. 

En heittäisi pillejä varmaan muuten näin helposti pussiin, mutta oon ajautunut semmoiseen umpikujaan, missä en tiedä johko ottaa riski ihanan sinkkuuden heittämisestä poies tai olla vastaamatta tähän ihastumisen tunteeseen.

Vierailija
4/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa miehen laittaa viestiä, kyllä se laittaa jos sitä kiinnostaa edes se pillu uudestaan. Naisena nyt on niin helppoa kun miehen kiinnostuksesta ei vaan voi erehtyä.

Vierailija
5/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä edelleenkin ylianalysoin, kun koitan googlettaa vastaavista tapauksista, niin yleensä vaan kaikki menee niin, että mies _pyytää_ naisen puhelinnumeroa ihan kohteliaisuudestaan, mutta ei oikeestaan ees soita, kun arki valkenee. Siks mua häiritteenkin, että miks tää tarjoutui antamaan numeronsa. Miksi antaa numero, jos ei halua että toinen ottaa yhteyttä?

Vierailija
6/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:59"]

Mä edelleenkin ylianalysoin, kun koitan googlettaa vastaavista tapauksista, niin yleensä vaan kaikki menee niin, että mies _pyytää_ naisen puhelinnumeroa ihan kohteliaisuudestaan, mutta ei oikeestaan ees soita, kun arki valkenee. Siks mua häiritteenkin, että miks tää tarjoutui antamaan numeronsa. Miksi antaa numero, jos ei halua että toinen ottaa yhteyttä?

[/quote]

Oikeasti mies analysoi sut naistyypiksi, joka ylitulkitsee, vatvoo ja piehtaroi jokaista nyanssia kunnes tulee hulluuden partaalle. Antoi numeronsa koska tiesi, että teet asiasta kuitenkin ketjun Vauva-palstalle. Nyt sitten lukee näitä sun viestejä täällä ja naureskelee sulle :-)

Vierailija
7/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kahville! Saatpahan ainaki heti tietää mikä on meininki etkä tuhlaa aikaas tohon murehtimiseen ja ylianalysointiin.

Vierailija
8/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 17:59"]

[/quote]

Oikeasti mies analysoi sut naistyypiksi, joka ylitulkitsee, vatvoo ja piehtaroi jokaista nyanssia kunnes tulee hulluuden partaalle. Antoi numeronsa koska tiesi, että teet asiasta kuitenkin ketjun Vauva-palstalle. Nyt sitten lukee näitä sun viestejä täällä ja naureskelee sulle :-)

[/quote]

Tää on mun mielikuva kanssa :D

Siksi lopetinki ylianaalisoinnin ja laitoin viestiä. Saanpahan sitten tietää...eikä yhet kaffet mua sido mihinkään. Et senkään osalta ei pitäis stressata.

Vierailija
9/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan normaali ja fiksu mies ap:ta huoli. Moinen ylianalysointi ja panikointi noin pienestä jutusta jo :)

Vierailija
10/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko jo vastaus? :)

Vierailija
11/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan :)

Vierailija
12/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule ap sitten raportoimaan! ;)

Vierailija
13/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vastaus ja hyvähän vastaus tuliki, eli lähtöö ulos mun kaa :)

Vierailija
14/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vastas aika nopiaan, mut tulin vasta nyt raportoimaan, kun kävin ulkona välissä :)

-ap

Vierailija
15/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samalta tyypiltä, kenet tapasin viikko sitten. Kerrotko tyypin iän tai nimen alkukirjaimen tms. Ois tärkee tietää.

Vierailija
16/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:49"]Kuulostaa samalta tyypiltä, kenet tapasin viikko sitten. Kerrotko tyypin iän tai nimen alkukirjaimen tms. Ois tärkee tietää.
[/quote]
ei kun kerro sinä niin ap voi sitten kertoa onko sama mies.

Vierailija
17/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:49"]Kuulostaa samalta tyypiltä, kenet tapasin viikko sitten. Kerrotko tyypin iän tai nimen alkukirjaimen tms. Ois tärkee tietää. [/quote] ei kun kerro sinä niin ap voi sitten kertoa onko sama mies.

[/quote]

Juurikin näin ;D

Vierailija
18/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 20:49"]Kuulostaa samalta tyypiltä, kenet tapasin viikko sitten. Kerrotko tyypin iän tai nimen alkukirjaimen tms. Ois tärkee tietää.
[/quote]
Miehiähän ei voi olla enempää kuin yksi samantyylinen... :)

Vierailija
19/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 25v, tummat hiukset, yli 180cm. Oliko?

Vierailija
20/76 |
04.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2015 klo 21:15"]Ikä 25v, tummat hiukset, yli 180cm. Oliko?
[/quote]
nimikirjaimet ja paikkakunta?