Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsavaivoista tai oikeastaan siitä, että paskaa tulee löysänä kuin tykinsuusta.

Vierailija
25.09.2006 |

Jos helvetin (anteeksi tehosana) aamu 4-6 välillä herään, kun alkaa vatsassa kuplia ja yks kaks kiire vessaan ja täyslöysä läjäys pönttöön. Tätä tapahtuu myös keskellä päivää töissä. Ja esim tänä aamuna ei riittänyt tuo yksi kerta vaan meni hetki ja piti taas mennä vessaan ja parin tunnin kuluttua uudelleen.

Voiko tuo johtua siitä, että syön tosi paljon kasviksia ja hedelmiä? Vai oisko syynä kenties se, että mä olisin saanut jostain elintarvikkeesta jonkun pöpön? Meillä nääs oli n. kuukausi sitten oksentelua muillakin kun minulla syötyämme erästä elintarviketta. Tuo tuote tutkittiin elintarvikelaboratoriossa, mutta ymmärtääkseni tuotteessa ei sitten ollut mitään " hygieniataso normaali" . Arvoista, joita siihen paperiin oli laitettu, mä en ymmärrä yhtään mitään eli vain tuon lausuman tajuan jotenkuten. Mutta tuon jälkeen tuntuu, että vatsani menee löysäksi tosi yllättäen ja välillä on suorastaa vaikeaa pidätellä ennen kuin ehtii vessaan.

Mitäs veikkaatte syyksi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa sitten huolestuivat kun ei ollut trad. ummetusta, vaan päinvastoin ruikulla. Neuvoivat jättämään maitotuotteet pois ruokavaliosta ja se auttoi. Nyt on ummetusta, kuten odottavalla äidillä kuuluukin ja neuvolantäti tyytyväinen.

Siellä epäilivät laktoosi-intoleranssia mutta ei voida odotuksen aikana tutkia, että onko.

Oireet tollasia, vatsassa kiersi ja kupli ja sitten tuli joskus jopa aivan vettä. Ei yllättäen kyllä koskaan, mutta vatsakivut olivat ajottain kovat. Ja mitä löysempää, sen enemmän koski vatsaan.

Vierailija
2/5 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kakka aiheuttaa suoleen tukoksen ja " uudemman" kakan pitää löysistyä jotta pääsee kiertämäään tämän kovan kakan vierestä ja tulee sitten ikään kuin väkisin ulos. En muista miksi tätä kutsutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama vika täällä! just samanlaiset oireet. itse olen raskaana (viikkoja 32+) ja olen epäillyt tuota pöpöä, joka pysyy sitkeästi tai sitten jotain ruoka-aineita. who knows. mulla ei välttämättä edes mene ruikulle vaan polttelee ja vatsa toimii tosi usein.

Vierailija
4/5 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maajomami:

neuvolassa sitten huolestuivat kun ei ollut trad. ummetusta, vaan päinvastoin ruikulla. Neuvoivat jättämään maitotuotteet pois ruokavaliosta ja se auttoi. Nyt on ummetusta, kuten odottavalla äidillä kuuluukin ja neuvolantäti tyytyväinen.

Siellä epäilivät laktoosi-intoleranssia mutta ei voida odotuksen aikana tutkia, että onko.

Oireet tollasia, vatsassa kiersi ja kupli ja sitten tuli joskus jopa aivan vettä. Ei yllättäen kyllä koskaan, mutta vatsakivut olivat ajottain kovat. Ja mitä löysempää, sen enemmän koski vatsaan.

Vierailija
5/5 |
25.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen, jota kannattaa välttää hetken, on viljatuotteet.