Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vaaka näyttää että kiloja on tullut LISÄÄ?

Vierailija
03.07.2015 |

Noin 2 kk sitten aloitin elämäntaparemontin ja koko ajan senttejä lähtee ja peilikuva kapenee. Pari viikkoa sitten ostin elämäni ensimmäisen vaa'an ja nyt olen sillä tarkkaillut varsinaista painoa. Huomaan että paino heittelee päivän aikana paljonkin (olen lukenut että tämä on naisilla normaalia), mutta nyt on alkanut näkyä ihan kummia lukuja. Vielä kolme päivää sitten paino oli 71kg ja risat eikä noussut päivän aikana yli 72kg. Tänään vaaka oli sitä mieltä että painan 73,5kg vaikka mittanauha ja naamataulu näyttää että olen kaventunut. Juon paljon nesteitä päivän aikana joten turvotusta tämä ei kai ole? Olen toki lisännyt liikuntaa mutta ei kai nyt jostain kuntopyörästä ja pilateksesta tule jotain valtavia lihasmassoja jotka vyöryttää kiloja ylöspäin? Onko tämä normaalia? Heivaanko vaa'an pihalle ja jatkan vain mittojen ja olon mukaan? Oikein harmittaa koko laite, kun oli vielä eilen niin mahti fiilis.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteitä ne on, helle turvottaa jne.

Vierailija
2/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihas painaa enemmän kuin läski. Parempi seurata peilikuvaa kuin vaakas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdun. En pysty syömään. Juon vettä kyllä.

Kivasti sain anorektisen moodin päälle, kun kaikki kommentoivat minut nähdessään vain lihomistani siitä mitä olin teiniajoilla.

Katson ruokaa. Ruoka lihottaa. En syö.

Jos joudun syömään sosiaalisesti pakotettuna!!! menen ja oksennan.

Aivoni toimivat tosin ylikierroksilla näläntunteessa. :)

Vierailija
4/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:01"]

[/quote]

Ihminen - ja ennenkaikkea nainen - on tunnettu siitä, että lihasmassa lisääntyy kahdella ja puolella kilolla kolmessa päivässä. Ap voi mennä tällä tahdilla painimaan Bullin kanssa hyvinkin pian. 

Vierailija
5/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:01"]

[/quote]

Jo kilon verran lihasta vaatii pitkän ja tehokkaan voimaharjoittelun. 

Helteen aiheuttamaa nesteturvotusta. Punnitsetko aina samaan aikaan? Punnitus pitäisi tehdä enintään pelkät alusvaatteet päällä aina aamuisin aamupissan jälkeen, eli kehon ollessa "tyhjä". Välillä myös vaan tulee kausia, että painon lasku tekee paussin. Ei se aina jaksa laskea. Itse kannatan päivittäistä punnitsemista, koska pysyy paremmin ruodussa, mutta seuranta viikkotasolle, se kertoo enemmän. 

Vierailija
6/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskierton mukaan paino voi vaihdella 1-2kg hyvinkin.
Ja tosiaan niinku tuossa sanottiin niin paino vaihtelee päivän aikana sen mukaan ootko just esim käyny pissalla vai et. Jos esim juot litran vettä etkä käy pissalla niin painoa on kilo enemmän kuin ennen sitä vedenjuontia.. Samoin ummetus voi lisätä painoa kun kakkaa kertyy suoleen..

Vierailija
7/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 22:10"]Minä laihdun. En pysty syömään. Juon vettä kyllä.

Kivasti sain anorektisen moodin päälle, kun kaikki kommentoivat minut nähdessään vain lihomistani siitä mitä olin teiniajoilla.

Katson ruokaa. Ruoka lihottaa. En syö.

Jos joudun syömään sosiaalisesti pakotettuna!!! menen ja oksennan.

Aivoni toimivat tosin ylikierroksilla näläntunteessa. :)
[/quote]

Ihana tunne.

Jaksaa tehdä keveästi kotityöt. Sen lisäksi istutin uusia kasveja puutarhaan.

Ns nälkä on mielestäni normaaliolotila.

Tuntuuko hyvältä kantaa liikakiloja?

Vierailija
8/8 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kun liikkuu niin neste kertyy lihaksiin palautumisen takia. Itse kun aloitin kunnolla kuntosalilla käynnin niin oli pari viikkoa tosi turvonnut olo ja painokin nousi, sitten tasaantui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän