Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antoi minulle luvan käydä vieraissa

Vierailija
27.06.2015 |

Suhteemme on ollut jo puolen vuoden ajan täysin seksitön miehen käyttämän lääkityksen vuoksi. Olen sen vuoksi onneton ja turhautunut - itse haluaisin lähes joka päivä muutakin kuin sooloseksiä. Mies saattaa jatkaa lääkitystä vielä vuosia, ja eilen sovimmekin että voin hankkia satunnaista seksiseuraa muualta. Olinkin toivonut jotain tällaista ratkaisua, mutta nyt on myös surullinen olo. :/ Taitaa olla lopun alkua tämä, vai voikohan tällainen järjestely oikeasti toimia? N27, ei lapsia

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Täytyy yhdessä keskustella, onko tällä suhteella ylipäänsä tulevaisuutta. En tiedä pystyisinkö edes oikeasti hakemaan seksiä muualta, oikeastaan vain toivon että saisin haluni katoamaan. Oli karvas pettymys, kun aloittamani mielialalääkityskään ei vienyt seksihaluja. Miehellä mielialalääkitys puolestaan vei halut täysin, muutti miestä välinpitämättömämmäksi ja sen myötä vähensi empatiakykyä. Masentuneita ollaan siis molemmat, ehkä mun pitäis vaihtaa samaan lääkkeeseen kuin tuo mies niin minäkin lakkaisin välittämästä. :/

Vierailija
2/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehesi tyydytä sinua käsin ja suulla, jos ei seiso!?

Vierailija
4/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:09"]Suhteemme on ollut jo puolen vuoden ajan täysin seksitön miehen käyttämän lääkityksen vuoksi. Olen sen vuoksi onneton ja turhautunut - itse haluaisin lähes joka päivä muutakin kuin sooloseksiä. Mies saattaa jatkaa lääkitystä vielä vuosia, ja eilen sovimmekin että voin hankkia satunnaista seksiseuraa muualta. Olinkin toivonut jotain tällaista ratkaisua, mutta nyt on myös surullinen olo. :/ Taitaa olla lopun alkua tämä, vai voikohan tällainen järjestely oikeasti toimia? N27, ei lapsia
[/quote]Itse en toimisi noin. Minusta on törkeää hakea seksiä muualta toisen sairauden vuoksi.

Vierailija
5/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetyydytyskin on keksitty.

Vierailija
6/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:17"]Itsetyydytyskin on keksitty.
[/quote] ei se korvaa seksiä kumppanin kanssa.

Vierailija
7/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:13"]Miksei miehesi tyydytä sinua käsin ja suulla, jos ei seiso!?
[/quote]

Olen pyytänyt, muttei ole kiinnostunut. Itsetyydytystä harrastan aina kun tekee mieli, mutta ajatus koko loppuelämästä sillä linjalla ahdistaa. Seksin lisäksi kaipaan toisen ihmisen hellyyttä ja kosketusta. Pelkään katkeroituvani. Ap

Vierailija
8/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:17"]Itsetyydytyskin on keksitty.
[/quote] ei se korvaa seksiä kumppanin kanssa.
[/quote]
Ei varsinkaan vieraan kumppanin kanssa. Kumma kun minun kokemusten mukaan seksittömässä liitossa elää vain miehiä. Ja homoliitotkaan ei kai ole vielä totta.
Mutta mene ja tee tilanteesi selväksi, helpoiten onnistunee netissä, vai oleko sittenkin hakemassa uuttasuhdetta seksin varjolla.

Vierailija
9/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sen sanoit: Kaipaat läheisyyttä ja hellyyttä..niitä tuskin lääkitys on vienyt, joten kai teillä taustalla muutakin. Selvittäkää onko teillä vielä ystävyyttä ja nautitteko toistenne seurasta ja siinä sinulle vastaus.

Vierailija
10/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hakemassa uutta suhdetta. Kaikkein mieluiten harrastaisin seksiä kumppanini kanssa, mutta se ei nyt ole mahdollista. Miehen libido oli selkeästi omaani matalampi (on itse arvellut olevansa lähes aseksuaali) jo ennen lääkityksen aloittamista, joten ollaan soudettu ja huovattu näiden asioiden kanssa jo pitkään. Ap

Vierailija
11/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mies pysty siis muuhunkaan läheisyyteen lääkityksensä vuoksi?

Vierailija
12/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lopun alkua se, kun kerta suhteessanne ei ole edes hellyyttä. Se ei ole ongelma jos muna ei seiso, mutta se on ongelma jos ei minkäänlaista hellyyttä ja huomiota suostu antamaan. En jatkaisi suhdetta, niin surullista kuin se onkin. Tuo teidän tilanne on kestänyt jo vuoden eikä loppua näy, oletko varma että kestät loppuelämäsi tuota. Entä kun ehkä joskus alat haluta lasta, niin miehesi ei voi edes saattaa lasta alulle kanssasi. Mieti kaikkea!

Vierailija
13/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaillaan kyllä toisinaan ja muuta sellaista, mutta sellainen ihana intensiivinen läheisyys on miehen haluttomuuden myötä jäänyt pois. En tunne itseäni enää naiseksi.

Vierailija
14/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin miehelle kans aikoinaan luvan, mutta ei mennyt, kun kuulemma "en halua muita, haluan vain sua". No siinähän sit oli ilman. Mulla ei kyllä vain ollut mitään lääkitystä/sairautta, en vaan halunnut sen kanssa...
Tiedän pariskunnan jossa ei ole ollut seksiä yli 10 vuoteen, miehestä johtuen, mutta rakkaus ollut suurempaa tähän asti ja nainen sitä välillä itkenyt, mutta jotenkin aina pääsee yli suurimmasta mielipahasta ja suhde jatkuu. Heillä on muuten kyllä todella hyvä suhde ja aidosti rakastavat toisiaan.

Vierailija
15/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä ymmärrän miestä - ollessani Primolut Nor -keltarauhashormonikuurilla kaikki seksiin liittyvä tuntui todella tympeältä, turhalta ja uuvuttavalta. Ei läheisyys tunnu hyvältä jos toinen osapuoli pitää tilannetta vastenmielisenä.

Vierailija
16/16 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2015 klo 11:53"]Sinänsä ymmärrän miestä - ollessani Primolut Nor -keltarauhashormonikuurilla kaikki seksiin liittyvä tuntui todella tympeältä, turhalta ja uuvuttavalta. Ei läheisyys tunnu hyvältä jos toinen osapuoli pitää tilannetta vastenmielisenä.
[/quote]

Enkä siis tietenkään tarkoita että miehellä olisi tuo kuuri, vaan että olen itse kokenut vastaavanlaista totaalista haluttomuutta.