12-vuotias lapseni sai 127 Mensan nettitestistä
Joka lienee tarkoitettu aikuisille. Mitä ÄO-lukemaa tuo vastaa suhteutettuna ikään?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos veisit sinne Mensan testiin, niin selviää? Nettitestistä saa laskea ainakin 10-15 pistettä pois.
Mensan testin ikäraja on 16 vuotta.
Kerro lukema kymmenellä ja jaa lapsen iällä.
Varmaan veti tuurilla 1 x 2 tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan veti tuurilla 1 x 2 tyyliin.
Eipä ollut
Vierailija kirjoitti:
Kerro lukema kymmenellä ja jaa lapsen iällä.
Ei ole mikään virallinen laskukaava
Se nettitesti antaa yläkanttiin, että mahdollisimman moni menisi viralliseen testiin.
Saatua arvoa ei voi muuttaa ikätasoiseksi, mutta varmasti lapsesi on keskivertoa älykkäämpi niin kuin puolet ihmisistä ylipäänsä on.
Vierailija kirjoitti:
Se nettitesti antaa yläkanttiin, että mahdollisimman moni menisi viralliseen testiin.
Saatua arvoa ei voi muuttaa ikätasoiseksi, mutta varmasti lapsesi on keskivertoa älykkäämpi niin kuin puolet ihmisistä ylipäänsä on.
Onko lapseni ÄO sentään yli 120 ikään suhteutettuna?
Onko sillä väliä? Pärjää varmasti koulussa ihan hyvin ja menee lukioon, yliopistoon jne.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä väliä? Pärjää varmasti koulussa ihan hyvin ja menee lukioon, yliopistoon jne.
Ei noin tyhmä pärjää yliopistossa.
Muista ap, että älykkyys on vain potentiaalia.
Jos nettitestistä onnistuu saamaan alle 120 niin amis kutsuu. Kaikkihan noista saa 130 tai päälle.
Vierailija kirjoitti:
Muista ap, että älykkyys on vain potentiaalia.
Tiedän kyllä -AP
Vierailija kirjoitti:
Jos nettitestistä onnistuu saamaan alle 120 niin amis kutsuu. Kaikkihan noista saa 130 tai päälle.
Mun äiti sai 108 ja kyseessä lukion käynyt ihminen. T: itellä 135, 17v
Sama se, piritorilla tulee myymään persettä kuitenkin.
Itse sain nuorempana 154. Oikea lienee lähempänä 115.
Taas näitä lapsilla lesoiluketjuja. Mitä itse olet tehnyt? Toisen ihmisen saavutuksia ei lasketa omiksesi.
Se on suuntaa antava. Toiset voi pärjätä varsinaisessa testissä heikommin epävarmuuden ja suorituspaineiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä lapsilla lesoiluketjuja. Mitä itse olet tehnyt? Toisen ihmisen saavutuksia ei lasketa omiksesi.
Mitä lesoilua on normaalissa älykkyysosamäärässä?
Mitä jos veisit sinne Mensan testiin, niin selviää? Nettitestistä saa laskea ainakin 10-15 pistettä pois.