Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te fyysistä väkivaltaa kokeneet

Vierailija
18.02.2022 |

Tuliko teille kostonhalu pahantekijää kohtaan? Ja jos tuli niin kostitteko?
Sehän on fakta ettei meidän oikeuslaitos tuo oikeutta uhreille.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostin molemmille, mutta en käyttänyt fyysistä väkivaltaa.

Vierailija
2/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän päälle kahdeksan vuotta väkivaltaisessa parisuhteessa. Asia ei koskaan mennyt oikeuden käsittelyyn.

Näin kuusi vuotta jälkeenpäin olen monesti harmitellut asiaa, kun pääsi, kuin koira veräjästä.

En ainakaan halua ketään hakkaamaan tätä henkilöä, koska purkaa sen kuitenkin seuraavaan naiseen.

On ollut helpompaa vain yrittää eheyttää itseään ja kokemaan elämästä ilontunteita.

Kyllä se maailma tuolle reppanalle paikkansa näyttää. Siihen voi luottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut, koska tyyppi oli ilmeisesti sairas/sekoboltsi. Ei tunnettu. 

Sen sijaan kun kyse on ollut kiusaamisesta, niin sellaisesta tulee enemmän karman toivontaa jne. Koska kiusaaminen on yleensä pitkän ajan järjestelmällistä meininkiä. 

Vierailija
4/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut monesti nuorempana fyysistä väkivaltaa.Mutta siitä selvinyt. Henkinen väkivalta on joka on jättänyt arvet ,olen jopa lyhyt terapia sitä käynyt ,sannut työkalut selätää sen. Mutta kun se jatkuu, aukaisee silloin tällöin takaisin haavat,yritän selätää ja väistää ne ihmiset kokonaan.Joskus se on mahdotonta. Kukan ei tajua isku satuu vain kerran ,mutta henkinen väkivalta jätää ikuiset arvet ihmiseen.

Vierailija
5/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto ei auta sua itseäsi rakentaa omaa elämää, kokemusta on.

Vierailija
6/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt edes ilmoitusta, vaikka olisi pitänyt.

Kerran ulkopuolinen kutsui poliisin paikalle, ja silloin annettiin ymmärtää että itse voisin joutua kuseen kun miehellä oli naarmuja polven alapuolella.

En yltänyt tappelemaan vastaan muuten kun pyöritteli hiuksista pitkin seiniä ja nakkasi alasti ulos.

Joten en voinut tehdä mitään. Poliisista soitettiin joskus vuoden päästä ja todettiin että hyvä jos en vie asiaa eteenpäin.

No, lapset siinä olisi kärsineet.

Vierailija
7/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kosto kyl auttaa - oikeutettu takaisinantaminen voi hyvinkin auttaa pääsemään eteenpäin. Joillekin toimii, joillekin ei. 

Vierailija
8/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostaminen on väkivaltaa

Vierailija
9/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen haaveillut kostosta. Mutta minusta ei siihen ole. Minut hakannut, potkinut, r.kannut, taloudellisesti hyväksikäyttänyt k.pää löytää aina uuden eukon,jonka nimeä voi käyttää kaikenlaiseen kivaan. Toivon, että karma tavoittaa.

Vierailija
10/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosto ei auta sua itseäsi rakentaa omaa elämää, kokemusta on.

Ei se omaa väkivaltaa poista mutta voi poistaa tulevien uhrien väkivallan, joka voisi muuten tapahtua.

Vierailija
11/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat asioita, joihin EI ole yksitahoista vastausta. 

Siksi ei kannata vain yleispätevästi sanoa fraaseja. Ei saa niin ja näin. 

Sen olen elämässä kantapään kautta kunnolla oppinut. 

Vierailija
12/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mietin kostossa, että voihan se ehkäistä ettei se väkivallan kierre jatku toisen ihmisen kohdalla. Kuten jotkut ylhäällä todenneet että väkivaltainen mies jatkaa uudessa suhteessa väkivallan harjoittamista. Mitä jos mies ei enää olisi kykenevä vahingoittamaan ketään, eikö väkivallan kierre silloin poistuisi?

Eivät ole helppoja asioita nämä.

Vierailija
13/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tullut kostonhimoa. Lähinnä olin hämmentynyt: ei tällaista voi tapahtua, mun on täytynyt ymmärtää jotain väärin, mutten tiedä mitä, enkä kehtaa kysyäkään kun eihän tämmöistä voi kysyä. Saako toisen hiukset polttaa sytkärillä, jos toinen on tarpeeksi outo luuseri?

Hämmennyksen lisäksi tietysti yritin vältellä pahoinpitelijää, muttei se ollut kovin usein mahdollista.

Vasta kauan myöhemmin tajusin, että pahoinpitelyähän se ja että ei ois saanut noin tehdä. Ja kuitenkin mulla on tutkitutdti ihan älykkäät aivot, kuulemma 150 paikkeilla äo. Jotenkin ne vaan ei osanneet tajuta tätä hyökkäystä itseäni ja kaikkea sitävastaan, mille olin luullut yhteiskunnan perustuvan.

Vierailija
14/14 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus totesi että jätetään kosto Luojalle ja paha saa lopulta palkkansa tyyliin Judas iskariot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän