Miten jotkut pariutuu ja eroaa jatkuvasti?
Kommentit (15)
Ne on niin voimaantuneita, itseriittoisia ja näkee narsisteja kaikkialla, paitsi peilissä. Eivät kykene kestävään ihmissuhteeseen.
Jos jotkut pariutuu ja huomaavat ei olekaan mitään yhteistä.Parempi erota,kun olla huonossa suhtessa.Rohkeana vaan vaihtavat suhteita toiseen,jos joskus löytyis se oikea. Ei sen puoleen elän minäkin yksin,kun sitä oikeaa itsenäistä ihmistä ei löydy.
Mikä on jatkuvasti? Minä en ainakaan jaksa samaa kumppania viittä vuotta kauempaa.
Osa ihmisistä on läheisriippuvaisia.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Mikä on jatkuvasti? Minä en ainakaan jaksa samaa kumppania viittä vuotta kauempaa.
Jatkuvasti tarkoittaa sitä, että eron jälkeen on viimeistään jo puolem vuoden jälkeen uusi rakas.
Ap
Tuota en ymmärrä minäkään. Miten jotkut voikin pariutua ihan tuosta vain. Ihan kuin se ei vaatisi yhtään mitään panostamista, kunhan on vain olemassa. Itsekin tiettävästi olen olemassa, mutta enpä vaan kelpaa. Sekin ihmetyttää, että nuo ihmiset eivät selvästikään ole parisuhdemateriaalia syystä tai toisesta, koska suhteet eivät kestä, mutta siitäkin huolimatta aina heille löytyy ottajia.
Terveisin Naispelko28
Hyväitsetuntoisille löytyy aina ottajia. Itseään sääliville surkimuksille ei. Karua, eikö totta.
Itse miehenä ihmettelen eniten sitä miten en kelpaa edes seksiin. Kaikki treffailut päättyvät siitä syystä, että nainen ei halua seksiä. Olen treenattu atleettinen mies niin luulisi etten voi olla vastenmielinen.
He ovat rakastuneet rakastumiseen ja intohimoon. Kun ne laimenevat lähdetään etsimään uutta.
Ihminen on heille vain väline.
Naisen suurin status on mies. Ilan miestä nainen on vaan itkevä feministi kurppa.
Jotkut ei tykkää olla itsekseen hetkeäkään.
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä ihmettelen eniten sitä miten en kelpaa edes seksiin. Kaikki treffailut päättyvät siitä syystä, että nainen ei halua seksiä. Olen treenattu atleettinen mies niin luulisi etten voi olla vastenmielinen.
Olet vastenmielinen luonteeltasi.
Jotkut ei tiedä mitä hakevat ja ottavat kenet tahansa vain huomatakseen, että eivät sovi yhteen. Ja jotkut on koukussa ihastumisen tunteeseen, mutta kun suhde arkistuu niin lähdetään etsimään uutta.
Narsistit tarvitsevat uusia kumppaneita koko ajan. He eivät voi elää omillaan. Joten he siirtyvät naisesta toiseen.