Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esikoiseni on tänään 12 -vuotias.

Vierailija
18.02.2022 |

Esikoiseni on tänään 12 -vuotias.
Alle 13 vuotta sitten, 19 -vuotiaana, menin juhliin, jossa oli todella paljon tuttuja ihmisiä ja joitain tuttuja. Juhla oli suuressa kartanossa ystäväni lapsuuden perheen kanssa. Join siellä paljon alkoholia ja menin sohvalle huoneeseen, jossa ei ollut muita kuin minä. Aamulla heräsin, kun ystäväni herätti minut. Hän oli melko yllättynyt siitä, että olin edelleen siellä, koska hän oli ajatellut, että kaikki vieraat olisivat poissa joskus aamulla ja ystäväni oli mennyt omaan huoneeseensa nukkumaan. Hän juo paljon vähemmän kuin minä. Olimme molemmat yllättyneitä, kun minulla oli housut raajoissani ja jalkojen välissä oli jotain punaista sohvalla. Oletimme kuukautisteni alkaneen ja onneksi poikaystävälläni oli veritahroja sohvalta ennen kuin hänen perheensä tuli kotiin. Ystäväni, kun aioin olla yksin viikonloppuna kotona ja viettää salainen juhla. Menin kotiin ja minulla oli elämäni pahin krapula ja ajattelin, että kuolen sen takia. Juomalasini kesti kuitenkin noin kaksi viikkoa ja join melko usein seuraavien kuukausien aikana. Tänään lopetin alkoholin käytön kokonaan, mikä tarkoittaa, että olen absolutisti. Muutaman kuukauden kuluttua aloin ihmetellä, miksi minulla ei ole lainkaan kuukautisia, miksi oksennan joka aamu, vaikka minulla ei edes ollut krapulaa, miksi vatsani on kasvanut ja miksi minulla oli muita outoja oireita. Varasin lääkärille ajan ja kävi ilmi, että olin raskaana ja raskaus oli melko pitkälle edennyt. Olin todella järkyttynyt, kun luulin olevani vielä neitsyt, eli en ole koskaan ollut yhdynnässä miehen peniksen kanssa, joka tarttuu emättimeen. Kun sain selville kuinka kauan raskaus oli ja kun raskaus oli todennäköisesti tapahtunut, tajusin, että sellainen on varmasti käyttänyt minua seksuaalisesti hyväkseen poikaystäväni juhliin vapaa -ajallani. Joten hän riisui housuni, levitti jalkani ja harrasti seksiä kanssani, kun olin poissa tilanteesta. Se oli tietysti rikos, mutta en voinut syyttää ketään tai haastaa oikeuteen ketään, jos en tiennyt, kuka sen oli tehnyt. Mutta päätin heti, etten pidä vauvasta. Tiedän vain, että lapseni asuu perheessä, jossa on lapsia perheen lapsina, perheen vanhempina ja perheen lasten sisaruksina. Hän luulee syntyneensä tähän perheeseen, eikä hänelle koskaan kerrota totuutta siitä, kuinka kauhea hänen elämänsä alku oli. Tämä tarkoittaa sitä, että hän aloitti, kun mies käytti hyväkseen sukupuuttoon kuollutta naista, joka joi useita kertoja raskauden aikana, synnytti ja hylkäsi hänet heti, koska hän ei olisi ollut äiti. Hän ei saa tietää, että hänellä on hyvin erilaiset vanhemmat kuin pari, jonka kanssa hän asuu lapsena. Tiedän pojastani vain sen, että hän täyttää tänään 12 vuotta, että hän aloitti, kun hänen miehensä käytti minua hyväkseen, ja että hän asuu nyt adoptioperheessä, jota hän pitää todellisena perheenä. En tiedä sukupuolta, nimeä, miltä hän näyttää, missä hän asuu, mistä hän pitää, mitä hän tekee koulussa, miten hän tekee sen koulussa jne. Minulla ei ole tunteita häntä kohtaan ja hän tai hänen elämänsä voi olla vähemmän kiinnostunut minusta. Nyt olen asunut 8 vuotta mieheni kanssa, josta olemme olleet naimisissa 6 vuotta ja meillä on 3 lasta, 5, 3 ja 6 kuukautta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät pojastasi vain sen että hän täyttää tänään 12v. Ja seuraavassa lauseessa kirjoitat että et tiedä hänen sukupuoltaan

Vierailija
2/5 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole mitään tunteita häntä kohtaan eikä hän voisi sua vähempää kiinnostaa...miksi sitten tämä aloitus, ja miksi muistelet häntä kuitenkin hänen syntymäpäivänään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on oikeus tietää biologiset vanhemmat, ei lapselle todellakaan tarvitse kertoa että tapahtunut ois ollut rikos, sanoo vaan että se oli sellainen yhden illan juttu.

Vierailija
4/5 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että hän luulee syntyneen tähän perheeseen jossa asuu? Et voi tietää hänen luuloistaan ja siitä mitä hälle on kerrottu, kun et edes lapsen nimeä ja mitään muutakaan hänestä tiedä.

Vierailija
5/5 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mies käytti hyväkseen sukupuuttoon kuollutta naista"?