Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tää ei liity vauva-aiheeseen mitenkään, vaan mahdollisesti kuolemaan...

Vierailija
15.08.2008 |

Mutta ajattelin kysyä, tietääkö joku, mikä on käytäntö, kun soittaa sairaalaan ja kysyy potilaan vointia. Sieltä ei saakaan itse potilasta puhelimeen, vaan hoitaja vastaa ja kysyy, olenko lähiomainen. Koska en ole, minulle sanottiin, että mitään tietoa ei voi antaa, suositeltiin ottamaan yhteyttä lähiomaisiin tai voisin palata asiaan kenties muutaman päivän päästä. Kamala huoli tietenkin heräsi, onkohan jotakin vakavaa sattunut? Miksiköhän potilas itse ei tullut puhelimeen? Olisiko jollakin tietoa tällaisesta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilas on ollut sen verran huonossa kunnossa, ettei pysty puhumaan tai joku hoitotoimenpide oli kesken. Kysy potilaan omaisilta.

Vierailija
2/3 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olet vain puhelimessa kysynyt hoitajalta potilaan vointia, ei hänellä ole tullut ehkä mieleenkään että haluat puhua potilaan kanssa!

Todellakaan ei ulkopuolisille anneta tietoja potilaasta. Omaisillekin mielellään vain yhdelle, joka välittää tiedon sitten eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et voi olla yhteydessä lähiomaisiin? tietoja ei siis muille kerrota, ei siis myöskään positiivisia tietoja.