Minkälainen ihminen ei käytä Instagramia tai snapchattia vuonna 2022?
Kommentit (49)
En käytä enää Instaa, koska en ollut seuraajien kanssa missään tekemisissä tosielämässä. Poistin heidät ja seuraan enää joitakin kiinnostavia yrityksiä tms, joita ei muualtakaan voi seurata. Snäppiä ei ole, tuntuu teinien jutulta.
N34
Minä. 45v nainen. En oo ikinä käynyt instassa, twitterissä, pinterestissä, tiktokissa tai snapissa. Facebookista lähdin 4 v sitten. Mua kiinnostaa oikea elämä, ei pintaliito.
Sellainen, jolla on oikea elämä elettävänä. Palataan asiaan, kun olen hoitokodissa vuoteenomana, en kuule, enkä paljon enää näekään, silloin voi tuollaiseen olla aikaa ja kiinnostusta.
Minulla ei ole koskaan ollut ainoatakaan sometiliä. Olen 40-vuotias nainen, jolla on hyvä itsetunto ja ihana elämä. En koe tarvetta kalastella tykkäämisiä somessa tai tosielämässäkään. Minut tavoittaa puhelimella tai tekstiviestillä, jos jollain on asiaa.
Joskus laskin tunnit, jotka olisin itseni kehittämisen sijaan voinut käyttää somessa. Silloin tajusin, miksi tämä maailma menee niin päin v ittua.
Minä en käytä. Syynä se ettei kiinnosta jakaa elämääni someen. Toisena syynä se, ettei ole ystäviä. Muuten voisin jotain kuvia laittaa tai ajatuksia jakaa. En silti koskaan haluaisi elää some elämää ja laittaa mitään turhia kuvia sinne. Käyttö olisi pientä jos käyttäisin ja toisaalta en tiedä käyttäisinkö lainkaan. Nämä ajatukset. Olen itse 28 vuotias ja en ole käyttänyt mitään näitä some palveluita.
Vierailija kirjoitti:
Minä. 45v nainen. En oo ikinä käynyt instassa, twitterissä, pinterestissä, tiktokissa tai snapissa. Facebookista lähdin 4 v sitten. Mua kiinnostaa oikea elämä, ei pintaliito.
Fiksun henkilön kommentti kiitos tästä!👍Täsmälleen samoilla linjoilla, paitsi etten koskaan ole ollut edes naamakirjassa, ja pikkuisen ylpeä siitä ;)
No minä. Mulla ei ole instaa, snapchattia, twitteria eikä tiktokkia, ei kiinnosta enkä tarvitse niitä mihinkään. . Face vielä löytyy, lähinnä siksi kun siellä on sukulaisia. Olen 49-vuotias nainen.
Mitä tekee snapchatilla? Mihin sitä tarvii?