Minkälainen ihminen ei käytä Instagramia tai snapchattia vuonna 2022?
Kommentit (49)
Jonninjoutavaa ajanhukkaa, mieluummin vaikka meditoin, siis laiskottelen.
Mihin niitä tarvii, ei mihinkään.
Tällainen akateemikko, joka ei tykkää somesta.
Olen tarkka yksityisyydestäni. Minulla ei myöskään ole tarvetta jakaa elämäni asioita nettituttavien kanssa. Kaikki tapahtuu IRL. Tiedän kuitenkin, mitä nuo viestimet ovat. Olen ladannut ne tutustuakseni ilmiöön, mutta sitten poistanut. Samoin tiktok. Nainen39
Aika tavallinen, 33-vuotias mies, KTM, asiantuntijatyössä.
Minä. Ei randomeille ensinnäkään kuulu se mitä teen milloinkin, eikä kyllä ole sitä tutuillekaan tarpeen päivittää. Minua ei kiinnosta muiden jutut yhtään joten en näe mitä kiinnostavaa omissanikaan olisi. Mitään kovin mediaseksikästä päivitettävää ei ole kun vietän aikaani yleensä aika rauhassa ja vaikka menisikin benjihyppäämään, miksi se kiinnostaisi ketään?
Toisekseen, voisin laittaa sinne kuvia itsestäni mutta miksi? Ihailkoon ihmiset kauneuttani silloin kun olen ihmisten ilmoilla, runkkumatskua kyllä riittää muutenkin.
Tykkään itse katsoa toisten asukuvia, joten ne ovat ainoa juttu joita voisin itse kuvitella johonkin laittavani, mutta en näe siinä kauheasti hyötyä.
En tykkää siitä ajatuksesta että kun laittaa kuvansa tai videon itsestään johonkin, se voi päätyä mihin tahansa ja tulla vastaan vuosienkin päästä. Tuntuu kuin mitään yksityisyyttä ei olisi.
Aikoinaan laitoin kuvia suomalaisille sivustoille ja pidin blogiakin, mutta kansainväliset sovellukset ovat oma juttunsa.
Onko instassa teille tullut syntymäaika kyselyä?
Multa halusivat sen tietää muka turvalisuuteen vedoten. En vastannut.
Pikaviestin ei kaikille toimi, koska haluatko että joku viestii siellä koko ajan. Instag. vaatisi aika hyvän kasvokuvan ja talvella suomessa ei ole mitään kuvattavaa, loskaa?
En keksi ainuttakaan syytä, miksi minun pitäisi käyttää jotain Instagramin kaltaisia somekanavia.
Ne on tylsiä. Siirryin TikTokkiin.
Ei kiinnosta esitellä elämääni eikä siellä ole niitä ihmisiä, joista olen kiinnostunut.
Keskityn enemmän oikeaan elämään enkä filtteröityyn some elämään
Miksi olisin... Whatsappilla saa kuvat ja terveiset perille tietyille henkilöille.
En käytä kumpaakaan, en myöskään Facebookia.
Mies, 50v.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs.
Ei tuota kysymystä voi oikein muuten kommentoida kuin näin.
No eipä oo tullu käytettyä kumpaakaan.
En oo myöskään fb:ssa. Enkä ole ottanut ainuttakaan selffietä itestäni. Muuta, etenkin luontoa ja eläimiä on tullut kuvattua paljonkin.
Tykkään nimittäin eläimistä paljon enemmän kuin ihmisistä jotka ovat enimmäkseen itserakkaita.
Ihmettelen aikuista joka alinomaa kuvaa itseään ja puhuu itsestään. Tulee mieleen pääsiäiseen vivahtava keltainen kukka, narcissus. 😝
Sellainen, joka työskentelee IT-sektorilla ja on pakotettu olemaan läsnä LinkedIn'ssä, Twitterissä ja FB:ssä. Sisartani ei voisi vähempää kiinnostaa sosiaalinen media vapaa-ajalla.