Mikko menee rannalle ja yleiseen saunaan pyllyuikkareissa: ”Stringien käyttö kuuluu myös miehille”
Pyllybikinit ovat nousseet naisten suosioon viime vuosina. Mikko on mies, joka haluaa myös käyttää stringejä. Kaikki eivät sitä sulata.
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/3b92f114-4c2d-4d99-8552-396bc5c1f349
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti nuo järkyttävän paljaspersehousut kuuluu myös miehille! Viime kesänä ulistiin et naiset voimaantuu (??!) kun saavat esitellä kannikoitaan yleisillä uimarannoilla, miehille sama oikeus, tietysti.
Rumaa kenen tahansa päällä.
No juu samat säännöt. Muttei moni halua naistenkaan osia esille siltä kyseiseltä alueelta. Instassa on jo. Pitäisikö olla erilaisia saunoja ja rantoja kaikille.
Ei minua ainakaan haittaa nähdä miesten persposkia, siitä vaan.
Pippelit ja pimpit ovat piilossa useimmissa paikoissa nyt, ja varmasti myös vastaisuudessakin, joten pippeleitä on turha näihin keskusteluihin edes tuoda.
Itse käyn muutenkin sellaisilla rannoilla, joilla on normaalia nähdä alastomia ihmisiä, yläosattomia naisia ja pieniin speedoihin pukeutuneita komeita miehiä.
Itsekin olen paikasta riippuen yläosattomissa tai alasti aina kun mahdollista, eli en edusta muutenkaan keskiverto palstamammaa tai -pappaa, joten vaikea samaistua näihin "hyi yöks!!!!"-tason kommentteihin.
Ihan ok, ei vaatekappaleilla ole sukupuolta, MUTTA kyseinen riepu ei kyllä sovi kenellekään.
Miehillä pyllyuikkarit on epämiellyttävän näköiset jos ja kun karvoja on persposkissa ja kaikkialla. Jos bodatut, kokonaan sheivatut parikolmikymppiset homppelimiehet pitää rannalla stringejä niin ok aivan kuten on ok että naiset, joilla ei todellakaan näy niitä karvaisia pakaroita ja tursuavaa pöheikköä, pitää myös.
Mutta kyse on siitä, että esteettisesti karvattomat naiset pyllybiksuissaan on ok, mutta ei miehet jotka eivät ole hankkiutuneet karvoistaan eroon vaan ne karvaiset persposket nimenomaan näkyvät toisin kuin naisilla. Jos naisten kropat olisi yhtä karvaisia, niin olisin pyllybiksuja vastaan, mutta kun nimenomaan eivät ole niin naisten pyllybiksut hyväksyy paljon helpommin kuin karvaisten miesten pyllybiksut,
Miehimysten hommia tuollaiset asusteet.
Rohkeasti vaan käyttäköön pieniä uikkareita jos niistä tykkää. Ei kuulu muille. Niin kauan kuin se naisillekin on soveliasta, olkoon miehillekin. Elämä on liian lyhyt aika välittää muiden mielipiteistä.
Itse en nuorena naisena kehtaisi/haluaisi stringibikineitä käyttää, mutta ihan sama minulle jos muut haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*huutonaurua*
Onneksi on maksumuurin takana kuvat.
Seuraavaksi helikopteri-flashmob rannalle kesällä. On aina lopettaa pippeleiden seksualisointi rannoilla.
M
Jos naisille sallitaan, niin pitää miehillekin sallia!! Miksi alaston miesvartalo seksualisoidaan aina, tai runccaava mies? Luonnollista toimintaa se on.
Kaikki voitaisiin oikeastaan mennä alasti tuolla ja paneskella menemään julkisillakin paikoilla, mitään oikeaa syytä miksi ei, ei ole olemassa. Ja kaikki tilat unisexiksi.Ei voi. Taitaa poliisi vielä kantaa putkaan, vaikka on muuten niin suvaccia nykyään..
Tuohan on syrjintää!!! Räzismiä seksuaalisuutta eri tavoin ilmentäviä kohtaan.
Hyi poliisi! Eikö ihminen saa rakastaa?
Vierailija kirjoitti:
Miehillä pyllyuikkarit on epämiellyttävän näköiset jos ja kun karvoja on persposkissa ja kaikkialla. Jos bodatut, kokonaan sheivatut parikolmikymppiset homppelimiehet pitää rannalla stringejä niin ok aivan kuten on ok että naiset, joilla ei todellakaan näy niitä karvaisia pakaroita ja tursuavaa pöheikköä, pitää myös.
Mutta kyse on siitä, että esteettisesti karvattomat naiset pyllybiksuissaan on ok, mutta ei miehet jotka eivät ole hankkiutuneet karvoistaan eroon vaan ne karvaiset persposket nimenomaan näkyvät toisin kuin naisilla. Jos naisten kropat olisi yhtä karvaisia, niin olisin pyllybiksuja vastaan, mutta kun nimenomaan eivät ole niin naisten pyllybiksut hyväksyy paljon helpommin kuin karvaisten miesten pyllybiksut,
Jos miehet laittaisivat ne kuvat someen ja instaan sankoin joukoin, belfieitä harrastaville naisille tulisi heijaste miltä se touhu vaikuttaa muiden silmiin. Koska se on melkein sama asia.
Vaikea keksiä epäseksikkäämpää näkyä, karvainen miehen takamus stringeissä. No, itsensäpaljastelu tässä kai on se juttu. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Karvoitus nimenomaan ON luonnollista. Karvattomuus luonnotonta. Ne karvathan myös peittää alastonta ihoa, eli tavallaan se on huomaavaisempaa muita kohtaan, että karvat tursuaa pyllybiksuista ja on kunnon karvat pakaroissa.
Miksi miehet saa olla yläosattomissa julkisella paikalla, onhan heilläkin nännit, rinnat tosin on vaan jääneet lapsen asteelle?
Vierailija kirjoitti:
String-Emil saunoo myös: https://www.string-emil.de/Sauna/
Hyi **ttu!!!
Kyllä jokaisen stringirunkkarin pitäisi selata noi Emilin kuvat läpi. Ymmärtäisi kuinka kurittavan näköiset tuollaiset on miehellä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea keksiä epäseksikkäämpää näkyä, karvainen miehen takamus stringeissä. No, itsensäpaljastelu tässä kai on se juttu. 🤮
Ainakin mitä olen nähnyt miehiä stringiuikkareissa tai muutoin pikkupikku-speedoissa, niin ne on yleensä sileitä, eli poistavat karvansa.
Varmaan poikkeuksiakin on, mutta usein erityisen niukka rantapukeutuminen ja erityisen tarkka omasta kehosta huolehtiminen liittyvät yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet saa olla yläosattomissa julkisella paikalla, onhan heilläkin nännit, rinnat tosin on vaan jääneet lapsen asteelle?
Jee, biksut myös miehille.
Vierailija kirjoitti:
1920-luvulla miesten uimapuku oli peittävä.
Hyvä Mikko!
Minusta ihan hyvä, jospa sitä kakkaista narua kankkujen välissä vinguttaville naisillekin sytyyisi joskus valo päähän, miten typerää touhua tuo on, jos katsoisivat miltä se miestenkin päällä näyttää.
Minulla on stringejä käyttävä 18v täällä kotona, ja olen melko järkyttynyt että oma tyttäreni on lähtenyt tolle ilmapäälinjalle tässä alushousuasiassa, en ymmärrä miksi tämmöiset huuhaajutut menevät aina läpi, jopa ihan älyllisillekin ihmisille, ei minunkaan tyttö mikään tyhmä ole.
naruille silmiä pyörittelevä äiti
Vierailija kirjoitti:
Eikö yleisissä saunoissa ole yleensä uima-asut kielletty? 🤔
Päinvastoin, ainakin täällä meilläpäin.
Uima-asu pitää olla päällä yleisissä saunoissa, uimahallit erikseen.
Viime kesänä oli juuri otsikoissa nämä voimaantuneet naiset, jotka paikalliseen yleiseen saunaan änkesivät rinnat paljaana. Lähtöhän siitä tuli ja parku iltapäivälehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Mikko!
Minusta ihan hyvä, jospa sitä kakkaista narua kankkujen välissä vinguttaville naisillekin sytyyisi joskus valo päähän, miten typerää touhua tuo on, jos katsoisivat miltä se miestenkin päällä näyttää.Minulla on stringejä käyttävä 18v täällä kotona, ja olen melko järkyttynyt että oma tyttäreni on lähtenyt tolle ilmapäälinjalle tässä alushousuasiassa, en ymmärrä miksi tämmöiset huuhaajutut menevät aina läpi, jopa ihan älyllisillekin ihmisille, ei minunkaan tyttö mikään tyhmä ole.
naruille silmiä pyörittelevä äiti
Onneksi mun äiti ymmärtää halun olla kaunis ja seksikäs - ja sen, että käsitys kauneudesta vaihtelee eri ikäryhmien välillä.
Älyynhän joku stringien käyttäminen ei liity mitenkään, eikä tyttäresi alushousut oikeastaan edes kuulu sinulle mitenkään.
Pyllybikinit oli viime vuonna otsikoissa.