Hoitajat parranajo kysymys?
Kokematon kysyy, miten usein hoitolaitoksissa miesten parrat ajetaan ja käytättekö höylää vai sähkökonetta ja missä tilanteessa pesujen vai suihkutuksen aikana vai milloin?
Alaa miettivä.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:54"]
Aamutoimilla, riippuu ihmisestä kuinka usein. Joillakin joka päivä. Partakone on minun työpaikallani kaikilla
[/quote]sähkö vai höylä?
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:54"]
Aamutoimilla, riippuu ihmisestä kuinka usein. Joillakin joka päivä. Partakone on minun työpaikallani kaikilla
[/quote]eikö pitkää partaa saa pitää?
Joka aamu, Koneella. Koneet on usein tosi tukossa ja niillä on huono ajaa, kun on niin huonosti aikaa huoltaa niitä. Tai osa hoitajista ei osaa. Tai en itsekään ole varma (koska en ole mies eikä siten ole muuta kokemusta koneista) että onko se homma oikeesti niin hankalaa ja tulos huonoa, vai vika koneissa.
T. Saattohoito-osastolla työskentelevä
Riippuu miehestä, ehkä joka toinen päivä tai päivittäin, höylällä tai koneella, riippuen kumman omaiset on hommanneet. yllättävän helppoa se on, toki löysä roikkuva kaulanahka hankaloittaa ja paksut partakarvat.
No se on jokaisen asukkaan/potilaan oma toive, miten niitä käytetään. Älä kysy tuollaista. sama kuin sulta kysyttäisiin, että kuinka usein sun kainalokarvat ajettais ja millä?
Ajaisitteko partaveitsellä jos asukas toivoisi?
Onko siis parranajo joku kynnyskysymys ap:lle? Jos vaan hoitotyötä miettii?
Suihkun yhteydessä kerran viikossa. Silloin olen käyttänyt ihan vaahtoa ja höylääkin, mutta myös konetta. Sitten ne joilla on partakone (lähes kaikilla on) naamaa voidaan ajella tarvittaessa päivittäin aamutoimilla. Mutta harvalla se parta niin tiheässä kasvaa ja harvan naama kestää päivittäin naaman rassaamista että se on enempi tarpeen mukaan.