Oliko joku raskaustesti luotettava jo ennen ku menkkojen pitäs alkaa?
Menkkojen pitäs alkaa tänään tai huomenna, mutta ei ole mitään normaaleja oireita eikä yhtään edes punertavaa vuotoa (jota yleensä on muutava päivä ennen varsinaista vuotoa).
Kiitos!
Kommentit (10)
Kyllä se saattaa positiivisen näyttää, mutta negatiivisen varmistamiseksi pitää odottaa kauemmin
First signal, näytti posit päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:55"]
Kyllä se saattaa positiivisen näyttää, mutta negatiivisen varmistamiseksi pitää odottaa kauemmin
[/quote]
Argh, eli false positive on iso mahdollisuus?
En uskalla ottaa sitä riskiä, ehkä mä venaan.
Vai onko se Clearblue oikeasti tosi varma?
KIITOS!
AP
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:26"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:55"]
[/quote]
Argh, eli false positive on iso mahdollisuus?
En uskalla ottaa sitä riskiä, ehkä mä venaan.
Vai onko se Clearblue oikeasti tosi varma?
KIITOS!
AP
[/quote]
Eiku nyt tajusin, siis jos on raskaana saattaa sen ilmoittaa, mut negaan ei voi vielä luottaa?
Vannon Clearbluen nimeen! Ja olen testannut tuhansia testejä varmaan yritys aikana. Clearbluen digi on ollut ainut luottamisen arvoinen joka ei jätä mitään arvailujen varaan.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:29"]
Vannon Clearbluen nimeen! Ja olen testannut tuhansia testejä varmaan yritys aikana. Clearbluen digi on ollut ainut luottamisen arvoinen joka ei jätä mitään arvailujen varaan.
[/quote]
Ok, kiitos! Menen apteekkiin :)
AP
Mulla näytti heikkoa positiivista mikään testi vasta kun menkat oli viikon myöhässä. Siitä sitten 5 vrk niin tuli kunnon viivat. Mutta mikäpä kiire sitä on heti testatakaan? En ymmärrä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:35"]Mulla näytti heikkoa positiivista mikään testi vasta kun menkat oli viikon myöhässä. Siitä sitten 5 vrk niin tuli kunnon viivat. Mutta mikäpä kiire sitä on heti testatakaan? En ymmärrä.
[/quote]
Näin perjantaina varmaankin saattaa kiinnostaa, voiko ottaa alkoholia. Ja sinulla on ilmeisesti ollut ovis myöhässä, kyllä muuten voisi näkyäkin päivää-paria ennen menkkoja.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:29"]
[/quote]
Ok, kiitos! Menen apteekkiin :)
AP
[/quote]
Itselläni tavalliset pregchekin liuskatestit näyttivät paremmin kuin mikään "herkkä" testi.
Kyllä ne melkein kaikki on luotettavia tossa vaihees..mut esim clearbluen testit.