Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuossa tummaa, haisevaa pissaa...

Vierailija
03.07.2015 |

pissattuani mietin, että on se jumankekka hienoa, kun ei tarvitse itse miettiä, että onko juonut liian vähän, kun keho kyllä kertoo sen. Mutta kysymys kuuluu, miksi en juo? Välillä minulla on kauhea jano ja ajattelen, että nyt se diabetes iski, mutta joskus olen pitkiäkin aikoja juomatta ja sitten havahdun, kun pissaan tummaa kusta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:54"]pissattuani mietin, että on se jumankekka hienoa, kun ei tarvitse itse miettiä, että onko juonut liian vähän, kun keho kyllä kertoo sen. Mutta kysymys kuuluu, miksi en juo? Välillä minulla on kauhea jano ja ajattelen, että nyt se diabetes iski, mutta joskus olen pitkiäkin aikoja juomatta ja sitten havahdun, kun pissaan tummaa kusta.
[/quote]

Vierailija
2/4 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään tarvitsee siis itse miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:05"]Näköjään tarvitsee siis itse miettiä.
[/quote]

Niin, syitä. Ei sitä, että olenko juonut liian vähän vai en. Et ollut nokkela, 0/5.

Vierailija
4/4 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:05"]Näköjään tarvitsee siis itse miettiä. [/quote] Niin, syitä. Ei sitä, että olenko juonut liian vähän vai en. Et ollut nokkela, 0/5.

[/quote]

En yrittänyt olla nokkela. En vain tajunnut avauksesi pointtia lainkaan. Ihmettelet miksi et juo. Ja samaan aikaan kerrot  miten kätevää on, kun ei tarvitse itse miettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi