C:n paperit intissä
Varuskuntasairaalan päällikkölääkärin mielestä en ole palveluskelpoinen ja olisi myöntämässä minulle c:n papereita. Nyt yksikön varapäällikkö(päällikkö lomilla) kumosi tämän perustellen että minun pitää vain tsempata eteenpäin vammasti huolimatta. Kummalla on asiassa päätösvalta?
Kommentit (8)
En osaa sanoa. Itse olen nostoväen 2.lk. Eli Joo C. Vapautettu rauhan aikana..
Olen tammikuun erästä vuoden mies(alikersantti). Vamma tullut vasta vähän aikaa sitten, A:n papereilla tähän asti oltu. Nyt on tuskaa
Villi veikkaukseni on että lääkäri päättää. En voi varmaksi sanoa kuitenkaan...
Ja kysyt asiaa vauva -palstalta? :)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:07"]Ja kysyt asiaa vauva -palstalta? :)
[/quote]
Katsoppa muita keskusteluaiheita... On ihan laidasta laitaan. Ei minun mielestäni yhtään muista poikkeava.
Ps. Ei, en ole AP niinkun jo ehdit luulla..
No on hekin olleet vauvoja, eikä siitä ole edes kovin kauan. Kyllä armeija-ikään asti pitää ongelmat ratkoa täällä. Ilmeisesti et tunne pärjääväsi, sehän on jonkun toisen hyvä sanoa kun ei itsellä ole sitä. Jospa kysyt vielä joltain muulta lääkäriltä ja sanot vaivat pahimman päivän mukaan.
monasti lääkärillä on ylin valta,varsinkin armeijassa. Ainut henkilö joka voi laillisesti laittaa ylipäälliköstä alaspäin ukkoja ja akkoja lomalle
Siis joko saapumiserä oli vai oletko tammikuun erää? En nyt tajua, sullahan olisi loppunut jo, varmaan olisit vammasi kanssa selvinnyt viidelllä kk, jos olisit tammikuun erää ja uudet ei kai ole vielä aloittaneet? Selvennätkö vähän. Tai miksei B-luokka käy?