Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistähän löytyisi nainen, jolle kelpaisi köyhä elämäntapatyötön mies?

Vierailija
18.02.2022 |

Tilillä 17 tonnia ja asuu kaupungin 35 neliön vuokra-asunnossa.

Ainiin.

Ei sellaista naista ole.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle ei kelpaa vastinkappale?

Ehkä niin että odotukset ovat liian kovat.Voit olla komea,hoikka,adonis ja fiksu.Ehkä kohtaamasi naiset eivät ole.Tai sitten olet noiden vasta kohta en tiedä.Toivottavasti löydät sen oikean.

Vierailija
42/47 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen vuoden palkka tilillä ei riitä. Mene töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiime kesätöissä varmaan suurimman osan teiin siellä raskaista fyysisistä töistä tein krapulassa itse.

Vierailija
44/47 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva työssäkäyvä jaksaa katsoa kotona lorvivaa puolisoa. Ei siinä oikein maailmat kohtaa, kun elää aivan erilaista elämää. Paras olisi, jos elämäntapatyötön löytää itselleen toisen samanlaisen, voivat sitten lorvia yhdessä. Eiköhän niitä jostain työttömien puuhastelupajoilta löydy.

Vierailija
45/47 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin oman elämäntapatyöttömän mieheni puistosta. Hän oli hitsannut itselleen todella erikoisen pyöränrungon. Minä olin dokaamassa kavereiden kanssa ja keräämässä pulloja. Menin jututtamaan häntä ja siitä se lähti. Rahaa hänellä ei ole vieläkään mutta rakkautta on riittänyt kohta 20 vuotta.

Miltä ap kuulostaa, onko elämässäsi aineksia johonkin vastaavaan kohtaamiseen? Jotain, millä voit erottua positiivisesti kilpailijoistasi eli muista miehistä? Pystytkö saamaan aikaan kepeän, hyväntuulisen keskustelun tuntemattoman kanssa? Raha ja työtilanne eivät ole sopivia keskustelunaiheita esittäytyessäsi.

Vierailija
46/47 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako yli 185cm, kengängkoko 41-43 ja ikää yli 45 vuotta?

Vierailija
47/47 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat re riitä edes Audin välirahaan ja työttömänä loisena et saa edes velkaa. Jonkun narkin voit saada, mutta et rotunaista.