Ulkosuomalainen ihmettelee: Yliblondatut hiukset, vain Suomessa!
Jännä kyllä miten maku muuttuu ja näkee asiat eri tavalla kun on ollut kauan poissa. Ennen pidin todella paljon itsekin niistä kuiviksi käppyröiksi blondatuista hiuksista, mutta nyt kun täällä Keski-Euroopassa silmä tottunut luonnollisiin (myös maantien värisiin) terveisiin hiuksiin, niin ne suomitukat on kauhean näköisiä.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:13"]
On yleisesti tunnettu fakta, että suom. eivät sijoita hiustenhoitoon ja se on myös hintavaa.. Asun Espanjassa ja täällä harvalla on platina londi vaikka englantilaisia ja venäläisiä näkyy jonkin verran katukuvassa. Monta kertaa törkeästi blondattu tukka / leikattu on suomalaisen tai itäblokin maan asukin päässä.=)
[/quote]
Laitatko jotain linkkiä tilastoihin/ tutkimuksiin, jos on kerran ihan "yleisesti tunnettu fakta".
[/quote]
Apuva oot viisas. Osaat lihavoida tekstiä, osaat olla kriitillinen, kyselet sarkastisesti tilastoja opponenttisi mielipiteen vakuudeksi.. Onko ny niinku jotain mitä sä et tiedä?:DD
Laittakaa kuvaa puhkiblondatuista hiuksista.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:02"]
Mikä ihme teihin "ulkosuomalaisiin" oikein iskee, kun hetken asuttuanne muualle pitää dissata Suomea milloin mistäkin. Ja viljellä tuota "only in finland" ukaasia joka mutkassa. Ihan tiedoksi, mutta Ruotsihan se on noiden yliblondattujen, platinanvaaleiden hiusten luvattu maa.
[/quote]
ei saa näinkään päin yleistää!! itse olen ollut ulkosuomalainen jo kohta 20 vuotta ja olen ylpeä suomalaisuudestani. arvostan kotimaatani ja puhun Suomesta ja Suomen asioista positiivisesti kaikkein niiden kanssa, jotka Suomesta innostuvat kyselemään ja juttelemaan.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:37"]Laittakaa kuvaa puhkiblondatuista hiuksista.
[/quote]
Eilen näin kaupassa kaksi jo n. 45 v. Naista juuri tollaisella blondilla. Olisi pitänyt ottaa kuva. Ei kovin nättejä näkyjä.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:13"] On yleisesti tunnettu fakta, että suom. eivät sijoita hiustenhoitoon ja se on myös hintavaa.. Asun Espanjassa ja täällä harvalla on platina londi vaikka englantilaisia ja venäläisiä näkyy jonkin verran katukuvassa. Monta kertaa törkeästi blondattu tukka / leikattu on suomalaisen tai itäblokin maan asukin päässä.=) [/quote] Laitatko jotain linkkiä tilastoihin/ tutkimuksiin, jos on kerran ihan "yleisesti tunnettu fakta". [/quote] Apuva oot viisas. Osaat lihavoida tekstiä, osaat olla kriitillinen, kyselet sarkastisesti tilastoja opponenttisi mielipiteen vakuudeksi.. Onko ny niinku jotain mitä sä et tiedä?:DD
[/quote]
No nyt tais joku suuttuu, pahoittelen jos meni perjantai pilalle :D Mutta ihan noin niinkuin yleensä: ei kannata vedota "faktoihin" jos ei ole esittää mitään perusteluja niiden tueksi.
Nykyään näkee enemmän luonnollisia.
Ei välttämättä tarvitse olla espanjalainen, että on vaikeaa blondata. Itse olen ihan suomalainen ja tukka luonnostaan musta.