Lempielokuvasi mitä katsot aina uudestaan? voi olla useampikin
Rakastan näitä♡ Hiljaiset sillat, tuulenviemää ja bondit ovat hyviä. Fifty shades grey tai mikä nyt oli, siihen olen kanssa mieltynyt. Minun afrikkani tietysti myös oli yksi.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 12:15"]
Pretty Woman Dirty Dancing Love Actually
[/quote]
Aika lailla nää samat :) Ansa vanhemmille toimii myös, vaikka sellainen lasten leffa onkin. Elämäni sinfonian olen myös katsonut monta kertaa, nyt en ole sitä mistään käsiini saanut
Fightclub, matrix on tullut katottuu muutamaan kertaan.
Lost in translation, tulee aina hirvee himo lähteä Japaniin.
Top Secret.
Osaan sen melkein jo ulkoa. Souveniiirs, nooovelties, paaarty tricks.
Toy Story. Tuli katsottua usein, kun lapset olivat pieniä. Harvaa ns aikuisten elokuvaa jaksaa katsoa monta kertaa. Brokeback mountain on poikkeus.
Englantilainen potilas,Yksi lensi yli käen pesän, Kellopeli appelsiini,
Berliinin taivaan alla. Katsottava joka joulukuu.
Niitä on aika monia, nyt tulee mieleen kasarihitti Vaihtokaupat (Trading Places), se tulee katsottua aina joulun alla. Ruusujen sota (War of the Roses) silloin tällöin pitää huumorin mustana.
Mies joka ei osannut sanoa ei, Loma ja Jäniksen vuosi. Piukat paikat (Some Like It Hot).
Wes Andersonin moni leffa, Steve Zissoun maailma (The Life Aquatic with Steve Zissou) ja The Darjeeling Limited on tunnelmaltaan sellaisia et niitä on kiva katsoa harmaina loppusyksyn päivinä. Ripa ruostuu, Katsastus.
Amelie, Rita Hayworth-avain pakoon, pulp fiction...
The Queen, Kuninkaan puhe, Rautarouva, Rakkautta vain, Rankka päivä, Jackie Brown
Tahraton mieli, Amores perros ja yllättävää kyllä Minun Afrikkani - äitini lempielokuva. Kolme väriä sininen on myös katsottava aina, kun se tulee televisiosta.
Pretty Woman
Dirty Dancing
Love Actually
The hunger games
The fault in our stars
Muumi ja pyrstötähti