Koska pääsiäistuotteet tulee kauppoihin?
Tekisi mieli laittaa jo pupuja ja tipuja yms. esille.
Kommentit (17)
Minulla on ympäri vuoden muutama pääsiäiskoriste, mutta voisi olla enemmän. Ihanaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ympäri vuoden muutama pääsiäiskoriste, mutta voisi olla enemmän. Ihanaa. :)
Mullakin on. Keväällä tykkään pitää niitä koko kevään.
Alkoi tekemään mieli mämmiä vaniljakastikkeella,
tosin niitä saa jo kaupasta mutta täytyy ajatella myös kaloreita.
Eiköhän niissä ala jo ensi viikkolla loppuun myynnit. Samalla tuodaa sitten vappukrääsä sisään.
Möhnämunat on jo. Just ostin Daim maulla
Prismassa alkaa olla jo, viime viikolla hyllyttivät jo pääsiäismunat ja -karkit.
Montako kertaa tämä sama aloitus pitää tehdä?
Tokmannilla ainakin on pääsiäistuotteita tänään.
Vierailija kirjoitti:
Möhnämunat on jo. Just ostin Daim maulla
Tarkoitat varmaan Dumlea
Ainakin meidän seudun kaupoissa on jo runsaasti mämmiä kylmäkaapeissa tarjolla.
Samoin suklaa pääsiäsipupuja, sekä pääsiäiskoristeita hyllyissä.
Enää vajaa kaksi kuukautta pääsiöiseen, sillä varsinaine pääsiäis viikkohan on vko 15 jolloin on kalenterin mukaan Pitkäperjantai.
Mun oma pääsiäisherkkuni on pasha.
Enkä todellakaan viitsi nähdä vaivaa valmistaa sitä itse. Pasha on kermasta, rahkasta ja rusinoista valmisettu tosi herkullinen pääsiäsherkku. Jos on kerran maistanut sitä, niin todellinen kulinarisi jää siihen heti koukkuun.
Ikävää etttä tuota herkkua saa vain kerran vuodessa, ainoastaan pääsiäissesongin aikaan.
Tuota ihanaa tuotetta valmistetaan myö valkosuklaalla maustettuna, ja valmistajan on joku itäsuomalainen firma, nimeltään Lieksan Laatuherkut.
Hyvin kuvaava, että yriys on itäsuomalainen, sillä ortodokisessa uskonnossa Pääsiäinen on suuri juhla, ja idässä päin on ortodokseja runsaasti.
Pasha on parhaita pääsiäisherkkuja, kohta pitää taas ostaa :)
Johan ne kaikki munat namut ja höyhenet on siellä tarjolla. Ei ku valkkaamaan parraat piältä!
Niitä on jo siellä, marketeissa.
On pääsiäismunia ja tipuja ja pupuja ja keltasta kynttilää. Sen kun menet valkkaamaan.
Tulis vaan jo pian! Mäkin odotan kärsimättömänä.