Himoitsen mieheni parasta kaveria!
Mitä pirua tässä voisi tehdä... Minulla on ihana, kiltti mies ja olemme olleet yhdessä yli kymmenen vuotta... Nyt olen kuitenkin alkanut himoita hänen parasta kaveriaan kuin hullu! Suoraan sanottuna alapää alkaa sykkiä ja kostua heti, kun kuulen edes miehen äänen... Hän on hyvännäköinen, hyväkroppainen ja mukava. Eli en usko, että hän olisi minusta kiinnostunut. Kuitenkin, en pysty olemaan hänen seurassa normaali vaan minun on pakko aina liueta ulos, jos hän tulee kylään jne. Näen hänestä usein seksiunia. En ole koskaan ollut näin kiihottunut kenestäkään miehestä. Miehenikin varmasti huomaa kohta, että en pysy housuissani silloin, kun hänen paras kaverinsa on lähellä... Olen lähemmäs 30 vuotias eli voisiko tämä liittyä siihen, että komea ja fiksu mies vetää puoleensa lisääntymismielessä... Siis oma kroppani yrittää viestiä, että siinä olisi hyvät geenit lapsille (joita minulla ei vielä ole)...
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa suhteemme ei ole hyvä. Olemme todellakin erkaantuneet toisistamme. Mies rakastaa minua, mutta omat tunteeni ovat aikalailla hiipuneet... En kuitenkaan halua vielä erota... Selibaattia kestänyt jo useampi kuukausi... Ehkä senkin vuoksi himoitsen mieheni komeaa ja seksikästä kaveria, kun tuntuu, että kuolen tähän puutteeseen...
-ap
Noi on aina noita naisten selityksiä. "Suhteemme ei ole hyvä". No lopeta se suhde sitten tai tee siitä hyvä. Jos lopetat, niin sitten voit alkaa katselemaan muita ihan vapaasti. V*tuttaa ihmiset, jotka ei ota ohjia omiin käsiinsä ja tee tilanteelle jotain. Ihme ajelehtijoita.
Elina kiimapillu kirjoitti:
Mä nain mieheni paradta kaveria... olin kyl juuri eronnut miehestäni
Älkää ikinä koskeko miehenne kavereihin. Ymärtäkää se. Maailma on täynnä miehiä. Ei ole mitään syytä aiheuttaa ongelmia toisen kaverisuhteille sen lisäksi, että se parisuhdekin on jo kariutunut.
Tämä on vanha ketju, mutta kiinnostaisi tietää näin kolmen vuoden jälkeen mitä kuuluu ap?
Ohoh. Tosiaan vanha ketju, mutta nythän se onkin mielenkiintoista kuulla, jos ap on paikalla. Ja miksipä ei olisi.
Ja jumalauta sillä oli iso :P