Himoitsen mieheni parasta kaveria!
Mitä pirua tässä voisi tehdä... Minulla on ihana, kiltti mies ja olemme olleet yhdessä yli kymmenen vuotta... Nyt olen kuitenkin alkanut himoita hänen parasta kaveriaan kuin hullu! Suoraan sanottuna alapää alkaa sykkiä ja kostua heti, kun kuulen edes miehen äänen... Hän on hyvännäköinen, hyväkroppainen ja mukava. Eli en usko, että hän olisi minusta kiinnostunut. Kuitenkin, en pysty olemaan hänen seurassa normaali vaan minun on pakko aina liueta ulos, jos hän tulee kylään jne. Näen hänestä usein seksiunia. En ole koskaan ollut näin kiihottunut kenestäkään miehestä. Miehenikin varmasti huomaa kohta, että en pysy housuissani silloin, kun hänen paras kaverinsa on lähellä... Olen lähemmäs 30 vuotias eli voisiko tämä liittyä siihen, että komea ja fiksu mies vetää puoleensa lisääntymismielessä... Siis oma kroppani yrittää viestiä, että siinä olisi hyvät geenit lapsille (joita minulla ei vielä ole)...
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:58"]Niin ja kyseisellä miehellä on myös iso vehje... On "kuuluisa" siitä.
-ap
[/quote]
Nyt hommiin!
Vaimoni bestis välttelee myös minua ja on vähän vaivaantuneen oloinen aina, kun olen hänen seurassaan... Pelkää varmaan, että raiskaisin, jos jäisimme kahden... Toisaalta taas, hän on joskus humalassa liiankin tuttavallinen minua kohtaan (jos olemme kahden). Tämä on todella ahdistava tilanne. Olen tuntenut naisen yhtä kauan kuin oman vaimoni ja nyt vasta nämä himot on heränneet. Toki nainen on ollut aina kaunis ja seksikäs, mutta nyt en voi edes ajatella häntä ilman järkyttävää panetusta. En hänen kanssaan mihinkään seurustelusuhteeseen haluaisi, vain ja ainoastaan samoihin lakanoihin...
-ap:n mies
Niin ja kyseisellä naisella on myös tiukka pillu. On "kuuluisa" siitä.
-ap:n mies
No, miltäs ap kuulostaa jos miehesi ajattelisi näin?
Itsellä oli sama tilanne joskus, eräänä iltana kun olimme ystäväpariskunnan luona ja otimme vähän viiniä, tilanne kauniisti sanottuna hiukan riistäytyi käsistä :D
No se asia saatiin sitten pois päiväjärjestyksestä....
M35
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:09"]
Itsellä oli sama tilanne joskus, eräänä iltana kun olimme ystäväpariskunnan luona ja otimme vähän viiniä, tilanne kauniisti sanottuna hiukan riistäytyi käsistä :D
M35
[/quote] Sit sä heräsit ja päästit kissan ulos.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:13"]
M35
[/quote]
Kaikilla elämä ei ole yhtä apaattista kuin sinulla :)
M35
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:14"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 14:13"]
M35
[/quote]
Kaikilla elämä ei ole yhtä apaattista kuin sinulla :)
M35
[/quote] Hyvä unia jatkossakin ;)
Mulla oli vastaava tilanne jonkun aikaa sitten. Minkä niille tunteilleen mahtaa. Pääsin kuitenkin yli miehen parhaasta ystävästä ajallaan, kun työstin ajatusta. Parasta lääkitystä oli se että paritin oman parhaan ystäväni ihastukselle. :D Onko mies sinkku? Itsellä ainakin kuolee tunteet jos kiinnostuksen kohde on parisuhteessa. Hommaa miehesi kanssa hänelle nainen! Lisäksi tunnustin miehelleni, sillä tunsin itseni pettäjäsiaksi epäpuhtaiden ajatuksieni kanssa. Mies oli ymmärtäväinen ja kiitollinen avoimuudestani. Itsellä sinänsä helppo, koska tiedän että rakastan miestäni 100%. Himot ovat asia erikseen ja voikin olla, että asialla on jotain tekemistä lisääntysmisen kanssa.
Ihan normaalia, kaikkihan me ollaan elukoita pohjimmiltaan, minkäs sille mahtaa. Jotkut osaa hillitä itseään, toiset ei, en kyllä menis hyvää suhdetta pilaamaan tuollaisen takia. Yritä kestää..
Itseasiassa suhteemme ei ole hyvä. Olemme todellakin erkaantuneet toisistamme. Mies rakastaa minua, mutta omat tunteeni ovat aikalailla hiipuneet... En kuitenkaan halua vielä erota... Selibaattia kestänyt jo useampi kuukausi... Ehkä senkin vuoksi himoitsen mieheni komeaa ja seksikästä kaveria, kun tuntuu, että kuolen tähän puutteeseen...
-ap
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:48"]Itseasiassa suhteemme ei ole hyvä. Olemme todellakin erkaantuneet toisistamme. Mies rakastaa minua, mutta omat tunteeni ovat aikalailla hiipuneet... En kuitenkaan halua vielä erota... Selibaattia kestänyt jo useampi kuukausi... Ehkä senkin vuoksi himoitsen mieheni komeaa ja seksikästä kaveria, kun tuntuu, että kuolen tähän puutteeseen...
-ap
[/quote]
Nyt reitti on selvä.
[quote author="Vierailija" time="09.07.2015 klo 17:48"]
Itseasiassa suhteemme ei ole hyvä. Olemme todellakin erkaantuneet toisistamme. Mies rakastaa minua, mutta omat tunteeni ovat aikalailla hiipuneet... En kuitenkaan halua vielä erota... Selibaattia kestänyt jo useampi kuukausi... Ehkä senkin vuoksi himoitsen mieheni komeaa ja seksikästä kaveria, kun tuntuu, että kuolen tähän puutteeseen... -ap
[/quote]
Ja sen takia tunnet että olisi oikeutettua panna miehen kaveria?
Mitä luulet, onko tunne molemminpuolinen?
Kyllä se voi olla että kroppa viestittää.
Käy kiinni.
Ei voi voittaa jos ei osaa koittaa. Anna vinkkiä sille kaverille että nyt on pöksyt märkänä, kihnuta itseäs sen vieressä, huokaile, koskettel itseäsi, venyttele tissit pystössä. kyl sä tiedät miten vongataan jököä.
Hyi vittu. Mieti, kun miehelläsi alkaisi seisomaan samantien, kun sinun paras ystävä tulisi kylään..
Se kaveri ois tärkeää saada tietoiseksi.
Tuo on hankalaa.
Mä nain mieheni paradta kaveria... olin kyl juuri eronnut miehestäni
[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 13:58"]
Niin ja kyseisellä miehellä on myös iso vehje... On "kuuluisa" siitä. -ap
[/quote] http://cdn.someecards.com/someecards/usercards/1346433126969_4790224.png