Mitä noloa on kengännumerossa?
Olen huomannut omituisen asian. Mieheni jotenkin menee hämilleen, jos joku kysäisee hänen kengännumeroaan. Asia on sama oltiin sitten kenkä kaupassa tai vaikka sitten kaveri kysäisi. Mitä ihmeellistä siinä on. En viitsi asiasta häneltä sen kummemmin kysellä, mietin vain onko tämä miehillä jotenkin yleistä.
Kommentit (20)
Miehillä pieni jalka on noloa ja naisilla suuri. Siis noin yleisesti ottaen, vaikkei se oikeasti olisikaan eikä sille itse mitään voi, olipa suuri tai pieni jalka.
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehesi kengännumero on?
No sen on 46. Eli aika iso. Varsinkin kun mies ei ole mikään jätti muuten, sellainen 175 senttiä. En tiedä liittyykö se juuri siihen, että hoikassa miehessä tuo jalkojen koko kyllä näkyy. Vielä sellaiset lattajalat.
Vierailija kirjoitti:
Jalan ja munan koko korreloi.
No niin. Siis tämä suuri viisaus. En nyt tiedä onko niillä yhteys, mutta meillä ei Sen koon suhteen isompaa valittamista ole. Tiedä sitten johtuuko se tuosta kengännumerosta...
Olisiko häntä joskus kiusattu kengännumerosta
Vierailija kirjoitti:
Jalan ja munan koko korreloi.
Ajatella että tähänkin yhteyteen sait tuon munan mukaan.Pervo!
Vierailija kirjoitti:
Voi se olla. Kaksi veljeään tosiaan asiasta joskus vinoinee ainakin. Mutta mahtaako hän olla maailman ainut mies, jonka saa hämilleen asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä minullekin tuli mieleen. Tai jos ei ole suoranaisesti kiusattu, jalkojen koosta on tehty iso numero muuten vain.
Itse olen nykyään melkoisen allerginen kaikenlaiselle vartalon, ulkonäön sekä myös iän kommentoinnille, ihan omista kokemuksista johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä minullekin tuli mieleen. Tai jos ei ole suoranaisesti kiusattu, jalkojen koosta on tehty iso numero muuten vain.
Itse olen nykyään melkoisen allerginen kaikenlaiselle vartalon, ulkonäön sekä myös iän kommentoinnille, ihan omista kokemuksista johtuen.
Ainakin lättäjalakisuus on monelle miehelle arka paikka.
On miehen sukan koko ollut monille naisille tärkeä asia. Monet naiset haluavat vertailla miestensä sukkien kokoa. Hassua sinänsä, että naiset eivät ole koskaan olleet kiinnostuneita miesten hattujen koosta, joka on hyvin informatiivinen asia.
Isännällä 36 ja emännällä 46, onni autuus.
Meillä olen huomannut se, että se kengännumero on ainut vaatekappaleen koko jonka tuo mies varmasti tietää ja muista...
Vierailija kirjoitti:
On miehen sukan koko ollut monille naisille tärkeä asia. Monet naiset haluavat vertailla miestensä sukkien kokoa. Hassua sinänsä, että naiset eivät ole koskaan olleet kiinnostuneita miesten hattujen koosta, joka on hyvin informatiivinen asia.
Kuka siitä hatun koosta välittää, nyrkillä sinne ohjauksen saa tai tuttu tuomari.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä pieni jalka on noloa ja naisilla suuri. Siis noin yleisesti ottaen, vaikkei se oikeasti olisikaan eikä sille itse mitään voi, olipa suuri tai pieni jalka.
Mikäs siinä. Onhan se kesäaikaan kivaa, jos vaivihkaa sattuu näkemään isot ja hyvässä kunnossa olevat miehen jalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sen on 46. Eli aika iso. Varsinkin kun mies ei ole mikään jätti muuten, sellainen 175 senttiä. En tiedä liittyykö se juuri siihen, että hoikassa miehessä tuo jalkojen koko kyllä näkyy. Vielä sellaiset lattajalat.
No kehu ja ihaile sen jalkoja!
Ei kengännumerossa ole mitään noloa, paitsi jos herää epäily, että se on sama kuin henkilön älykkyysosamäärä.
Todella vaikea tietää oikeaa sovittamatta kun koot vaihtelevat niin paljon oma noin 36-39
Vierailija kirjoitti:
Ei kengännumerossa ole mitään noloa, paitsi jos herää epäily, että se on sama kuin henkilön älykkyysosamäärä.
No tuo ei meillä onneksi ole ongalma! [Aloittaja]