Tuplapuhdistus on kyllä kasvoille niin hyvä!!
Varsinkin yhdistettynä musliiniliinaan. Tulee todella hehkuva iho.
Kommentit (38)
Olikohan tää joku mainos?
Mut siis miten toi kaksoispuhdistus toimii? Voisitko ap linkata mulle ne tuotteet jotka tarviin ni tilaan ne. Kiitos :)
Vierailija kirjoitti:
Olikohan tää joku mainos?
Mut siis miten toi kaksoispuhdistus toimii? Voisitko ap linkata mulle ne tuotteet jotka tarviin ni tilaan ne. Kiitos :)
Ekan vaiheen öljymäinen putsari
https://www.houseoforganic.fi/products/evolve-organic-beauty-gentle-cle…
Tokan vaiheen geelimäinen https://www.houseoforganic.fi/products/evolve-organic-beauty-daily-deto…
Pehmeä musliiniliina
https://www.houseoforganic.fi/products/neals-yard-remedies-musliiniliina
Ohjeet
https://katjakokko.com/oodi-kasvojen-puhdistukselle/
Ap (ei ole mainos)
Kaurapuuro & hunajanaamio itse tehtynä 1kert/vk pitää rasvaisen ihon kunnossa. Sitten seerumit ja voiteet vaan normisti. Eikä maksa maltaita. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaurapuuro & hunajanaamio itse tehtynä 1kert/vk pitää rasvaisen ihon kunnossa. Sitten seerumit ja voiteet vaan normisti. Eikä maksa maltaita. :)
Ei kiinnosta sotkea mitään puuroja naamaan. Ruoka-aineet ruokana ja kosmetiikka kosmetiikkana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolimaton ihonhoito on parasta iholle. Oma akne rauhottui, kun lopetin sen yliputsaamisen ja kaiken maailman (kalliiden) aineiden työntämisen ihoon.
Just näin. Jengi vetää tupla- ja triplapuhdistuksia ja kuivattaa ihon siihen pisteeseen, että talirauhaset alkaa rasvoittaa sitä kiihtyvällä tahdilla.
Pelkkä vesipesu viimeiset 20 vuotta eikä näpyn näppyä. Iho kuin kenguruvauvan peppu.
Hyvä, että sulle riittää pelkkä vesipesu. Oma ihotyyppini on rasvoittuva eikä sitä voi muuttaa pesulla tai pesemättömyydellä.
Ap
No niin oli minullakin ennen kuin jätin kaikki puhdistusliuokset pois. Se tapahtui itse asiassa puolivahingossa. Oltiin kolme viikkoa mökillä ja jäi vahingossa kaikki puhdistuslitkut kotiin. Melkein itkin 2 ekaa päivää, mutta sitten vajaassa viikossa iho voi paremmin kuin koskaan. Suosittelen kokeilemaan.
Jos ja kun haluan käyttää aurinkosuojaa ja tykkään meikata myös, tuplapuhdistus on erittäin tarpeellinen. Tuoksuttomat puhdistusöljy ja -maito hoitavat homman ärsyttämättä ja kuivattamatta ihoa, ja puhdasta tulee.
Vesipesujengi ei taida olla kiinnostunut myöskään auringolta suojautumisesta, mutta olkoon se heidän oma asiansa.
Saadaanpa taas myytyä dorkille enemmän tuotteita. Sama kuin se hiustenkiharruspelleily ja tyhjäpäät osteli kalliita tuotteita ja lopputulos näytti likaiselta lampaalta :D
Vierailija kirjoitti:
Lopetin ihon kuorimisen ja epäpuhtaudet loppuivat myös. En ymmärrä, miksi kasvojen ihoa pitäisi käsitellä niin energisesti?
Jos lopetan ihon kuorimisen, niin epäpuhtaudet räjähtää ”käsiin”. Ihoni on paksu ja kuivakka.
Miten huolehditte pimppinne ihosta. Kuoritteko ja käytättekö erilaisia vesiä ja seerumeita myös sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetin ihon kuorimisen ja epäpuhtaudet loppuivat myös. En ymmärrä, miksi kasvojen ihoa pitäisi käsitellä niin energisesti?
Jos lopetan ihon kuorimisen, niin epäpuhtaudet räjähtää ”käsiin”. Ihoni on paksu ja kuivakka.
Eikö soita kelloja? Kumma juttu, että iho on "paksu ja kuivakka", kun sitä kuoritaan ja käsitellään koko ajan lmaoooo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolimaton ihonhoito on parasta iholle. Oma akne rauhottui, kun lopetin sen yliputsaamisen ja kaiken maailman (kalliiden) aineiden työntämisen ihoon.
Just näin. Jengi vetää tupla- ja triplapuhdistuksia ja kuivattaa ihon siihen pisteeseen, että talirauhaset alkaa rasvoittaa sitä kiihtyvällä tahdilla.
Pelkkä vesipesu viimeiset 20 vuotta eikä näpyn näppyä. Iho kuin kenguruvauvan peppu.
Hyvä, että sulle riittää pelkkä vesipesu. Oma ihotyyppini on rasvoittuva eikä sitä voi muuttaa pesulla tai pesemättömyydellä.
Ap
No niin oli minullakin ennen kuin jätin kaikki puhdistusliuokset pois. Se tapahtui itse asiassa puolivahingossa. Oltiin kolme viikkoa mökillä ja jäi vahingossa kaikki puhdistuslitkut kotiin. Melkein itkin 2 ekaa päivää, mutta sitten vajaassa viikossa iho voi paremmin kuin koskaan. Suosittelen kokeilemaan.
Olen kokeillut kaikkea. Pelkällä vesipesulla ihosta tuli samea ja karhea.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö soita kelloja? Kumma juttu, että iho on "paksu ja kuivakka", kun sitä kuoritaan ja käsitellään koko ajan lmaoooo
On ollut vauvasta asti atooppinen ja teininä kärsin isoista mustapäistä, ennen kuin aloin hoitaa ihoa. En käytä mekaanisia kuorintoja, en käsittele ihoa jatkuvasti, käytän luonnollisia tuotteita ja pesen ihoa mahdollisimman vähän.
Liukas-Lauri kirjoitti:
Miten huolehditte pimppinne ihosta. Kuoritteko ja käytättekö erilaisia vesiä ja seerumeita myös sinne.
Juu, 10v nuorempi mies huolehtii siitä puolesta. ;)
N50
Vierailija kirjoitti:
Liukas-Lauri kirjoitti:
N50
Mummeleiden vitut tuskin kiinnostaa muita kuin fetisistejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liukas-Lauri kirjoitti:
N50
Mummeleiden vitut tuskin kiinnostaa muita kuin fetisistejä.
Heh, mitäs kyselette. ;)
Anteeksi, mutta oman kokemuksen mukaan ne jotka käyttää kaikkia puhdistuksia mahd. paljon ja ovat kosmetiikkafriikkejä niin niiden iho ei ole kyllä kovin hyvässä kunnossa. Eli tarkotan niitä joista tiedän tämän kun puhuvat siitä paljon. Ehkä se johtuu siitä, että jos joku puhuu paljon kasvojen puhdistuksista kiinnittää hänen ihoonsa enemmän huomiota.
Itse tykkään ottaa jotain vinkkejä etelä-korean suunnalta, heidän ihonsa on upea. Eivät hinkkaa ihoaan juurikaan. En tiedä onko enää "muodissa" käyttää ihonpuhdistukseen niitä tiettyjä pyöriviä koneita (:D) niin kuinka hellävaraisia ne on? Yleensä ihoa "kielletään" hankaamasta yms. niin vähän kovakouraiselta tuntuu se käsittely. Moni tekee sitä sekä aamuin ja illoin! Mutta en ole koskaan käyttänyt itse niin en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta oman kokemuksen mukaan ne jotka käyttää kaikkia puhdistuksia mahd. paljon ja ovat kosmetiikkafriikkejä niin niiden iho ei ole kyllä kovin hyvässä kunnossa. Eli tarkotan niitä joista tiedän tämän kun puhuvat siitä paljon. Ehkä se johtuu siitä, että jos joku puhuu paljon kasvojen puhdistuksista kiinnittää hänen ihoonsa enemmän huomiota.
Itse tykkään ottaa jotain vinkkejä etelä-korean suunnalta, heidän ihonsa on upea. Eivät hinkkaa ihoaan juurikaan. En tiedä onko enää "muodissa" käyttää ihonpuhdistukseen niitä tiettyjä pyöriviä koneita (:D) niin kuinka hellävaraisia ne on? Yleensä ihoa "kielletään" hankaamasta yms. niin vähän kovakouraiselta tuntuu se käsittely. Moni tekee sitä sekä aamuin ja illoin! Mutta en ole koskaan käyttänyt itse niin en tiedä.
En ikinä käyttäisi mitään kasvoharjoja tai muuta karheaa materiaalia. Samoin kierrän kaukaa kaikki rakeiset kuorinnat ja järkytyn joka kerta, kun joku kertoo käyttävänsä kasvojen kuorimiseen kahvinporoja. Tuo käyttämäni liina on tosi pehmoinen ja pyyhin sillä kasvot vaan kevyesti. Monihan hankaa naamaansa (ja hiuksiaan!) kuivausvaiheessa karkeaan froteepyyhkeeseen ja minusta tuokin on liian raju käsittely iholle.
Multa kysyttiin hiljattain, että mitä meikkivoidetta käytän, kun lopputulos on niin hehkeä ja kevyt. En ole meikannut ihoa varmaan kahteen vuoteen :D Ja ikääkin on jo 40.
Ap
Saan aha-happokuorinnasta finnejä mutta rakeinen kuorinta taas sopii. Erilaisia ihotyyppejä olemassa..