Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moni naisista luulee että yhteiskunta on velkaa heille korkeasti koulutettua miestä?

Vierailija
18.02.2022 |

Kun syntyvyyden laskusta puhutaan nii joka naisella pitäisi muka olla hyvin koulutettua miestä jotta syntyvyys saataisiin nousemaan vaikkei rahkeet siihen ?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?

Vierailija
2/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hä?

Mun mielestä hullujen jutut on ihan ok vaieta kuoliaaksi. Annetaan avauksen tippua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhteiskunta ole velkaa, jos haluan puolisokseni koulutetun miehen. 

Vierailija
4/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloituksen kirjoittajan ajatusmaailma on varmaan sama kuin näillä uliuleilla kun luulevat, että nainen "ansaitaan" jonkun työssäkäynnin tai viikoittaisen lenkkeilyn kautta. No ei. Ketään ei ansaita eikä ihmisiä olla velkaa. Kenenkään ei myöskään tarvitse huolia parikseen sellaista, mitä ei itse halua tai ketään, kenen seurassa ei viihdy.

Vierailija
5/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli niin vaikea otsikko, ettei se kolmannen lukukerran jälkeen auennut. Kuka on velkaa kenelle?

Vierailija
6/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisen miehen saa ilman yhteiskuntaakin. Tarvitaan vain tinderprofiili.

Vierailija
7/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jotkut naiset suosivat korkeasti koulutettuja miehiä, mutta tuskin kukaan heistä tulee sinua kadulla vastaan ja käskee sinua hankkimaan koulutuksen, paksummat hiukset tai kasvamaan 10 senttiä. Tuskin kovin moni kokee myöskään, että yhteiskunta on heille velkaa kumppanin ja sitten menevät valittamaan siitä nettiin ja vaativat jokaista miestä kouluttautumaan, tienaamaan enemmän ja muuta sellaista. Kuulostaa paljolti kyllä joltain muulta ihmisryhmältä. He eivät vain ole korkeasti koulutetut naiset. Osaatko arvata ketkä? 

Vierailija
8/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono

ketju saa kuolla omaan mahdottomuuteensa

Vierailija
9/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvin koulutetulle miehellä on paremmat resurssit rahallisesti huolehtia lapsesta. Ja todennäköisemmin on tervejärkisempi/älykkäämpi kuin huonosti koulutettu. Niin tietty naiset haluavat lapselleen parhaan mahdollisimman isän, että lapsi saa parhaan mahdollisen tulevaisuuden. Ja jos nainen on itse korkeasti koulutettu ja hyväpalkkainen, hän ei halua perheen elättämistä pelkästään omalle vastuulleen, vaan jakaa vastuun miehensä kanssa.

Vierailija
10/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä perinteisiä pareja:

lentoemäntä-lentäjä

Hoitaja-lääkäri

Sihteeri-johtaja

Kampaaja-insinööri

Konttoristi-asiantuntija

Miehille on kova pala, jos nainen on fiksumpi ja tienaa enemmän. Riittää, että on naisellinen ja hoivaa työkseen. 💗

Vierailija
11/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies ei hommaa naista riipakseen.

Vierailija
12/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni luuserimies luulee että heillä on naisiin joku oikeus?

Vierailija
13/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies ei hommaa naista riipakseen.

Mutta kumminkin viettää päivänsä täällä, koska täällä on naisia? Voisi kuvitella että löytyisi muu paikka, ilman naisia.

Vierailija
14/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin jännästi kuulee vähän väliä jonkun naisen suusta lauseen "minä olen nainen, minun kuuluu saada"

Vierailija
15/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin jännästi kuulee vähän väliä jonkun naisen suusta lauseen "minä olen nainen, minun kuuluu saada"

Olen 61-vuotias, enkä ole ikinä kuullut moista lausetta.

Vierailija
16/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yh-mammat luulevat että heidän kanssa on pakko seurustella jos he niin haluavat?

Vierailija
17/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta nyt en ymmärtänyt Ap:n avausta.

Sinkkumies

Vierailija
18/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän lähti Amerikkaan. Ainakin mitä tilastoja katselee.

Vierailija
19/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luule. Koska naisilla on miehiä korkeampi koulutus, iso osa naisista on nytkin itseään matalammin koulutetun miehen kanssa.

Se(kin) menee kuitenkin tasoittain. Maisterisnainen valitsee AMK-insinöörimiehen, mutta ei pelkkä sähköasentaja-amista. Vielä vähemmän pelkkää peruskoulun käynyttä elämäm koululaista.

Naisilla on paljon pidempi itsellisen elämän historia kuin miehillä, itselliseksi naiseksi jääminen on ollut sosiaalisesti hyväksyttyä jo likemmäs sata vuotta. Naisilla ei ole tarvetta tyytyä mihin tahansa mieheen, he ovat mieluummin ilman.

Miehille tilanne on uusi. Enää ei riitä, että ei juo ja käy töissä. Töitäkään ei enää riitä kaikille.

Sen sijaan, että elettäisiin ihanaa itsellistä elämää vailla vastuita ja huolia, ulístaan vauvapalstalla erityisesti perjantaisin miten jokaisella miehellä on oltava luovuttamaton oikeus minkä tasoiseen naiseen tahansa.

Vierailija
20/29 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan miehen, jonka kanssa viihdyn, jota rakastan ja joka rakastaa minua. Ja jonka kanssa saa seksiä. Raha ja koulutustausta ei kiinnosta tippaakaan. T: maisterinainen 44 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan