Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan SINKUT, mitä odotatte kumppanilta?

Vierailija
03.07.2015 |

??? Plus ikä ja sukupuoli. :)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 02:44"][quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 02:42"]Näyttää naiselta, peruskoulu käyty, ikää 18-40v. -M27
[/quote]
No et usko noin löyhiin vaatimuksiin itsekään :D
[/quote]

Tavismies ei nykyään voi oikein vaatia tai edes odottaa enempää. Raaka totuus.

Vierailija
22/32 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ja filmaattinen

Vierailija
24/32 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkimielinen, rehellinen, suhtautuu ihmisiin arvostavasti, optimisti. Tykkää keskustella monenlaisista asioista. Ikä 20-30. T. N25

Vierailija
25/32 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiehen ulkoinen olemus ja romanttisuus, mutta kilttikin pitäisi olla ja yhteiskunnassa mukana ja tietysti jostakin asiasta/asioista kiinnostunut mielellään edes jostain mistä minäkin. N+30

Vierailija
26/32 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Menevä, ts. alko maistuu ja on aina valmis juhlimaan. Vielä parempi jos tykkää myös pajautella.
-Sopivan pervo ja irstas, joka haluaa paljon eikä pihtaile
-Mieluiten työtön, mutta työssäkäynti ei ole haittaa, jos hyväksyy sen etten itse käy töissä
-Plussaa jos kuuntelee heviä, punkkia, mutta ei se ei ole välttämätöntä
-Tietenkin samat kiinnostuksen kohteet, kiva luonne ja ainakin sen verran tilannetajua, että pysyy läpässä mukana. Vielä parempi jos on itsekin hauska ja osallistuu aktiivisesti läppään. Mukanahihittelijät ei niin innosta.
-Ei saa olla kokoomuslainen tai persesuomalainen, mieluiten ei kepulainen heinähammaskaan

Vierailija
27/32 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 02:48"]

Itse asiassa rajoitteet ovat olleet ehkä liiankin kovat, koska oon ollut sinkkuna viimeiset 5 vuotta. Yhden peruskoulua käymättömän hylkäsin enkä tiedä oliko se ihan hyvä juttu

[/quote]Mikäli oli suomalainen, niin uskomattoman huono onni sulla jos löysit jonkun joka ei ole oppivelvollisuuttaan suorittanut (vai viittasitkohan sittenkin peruskoulun käymisellä ikään?)

Uutta yritystä vaan, noilla kriteereillä voisit vaikka vaihtaa muutaman sanan joka neljännelle vastaantulevalle naiselle ja kohdata unelmiesi naisen viikossa. Tai siis sen, joka vastaisi listasi sisältöä ja jonka listaa itsekin vastaisit. Ei kannata odottaa suurta rakkautta heti ensitapaamisella mutta ties vaikka viihtyisittekin keskenänne pitemmän päälle.

Vierailija
28/32 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä et sais mut nauramaan :) N27

Vierailija
29/32 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 06:54"]-Menevä, ts. alko maistuu ja on aina valmis juhlimaan. Vielä parempi jos tykkää myös pajautella.
-Sopivan pervo ja irstas, joka haluaa paljon eikä pihtaile
-Mieluiten työtön, mutta työssäkäynti ei ole haittaa, jos hyväksyy sen etten itse käy töissä
-Plussaa jos kuuntelee heviä, punkkia, mutta ei se ei ole välttämätöntä
-Tietenkin samat kiinnostuksen kohteet, kiva luonne ja ainakin sen verran tilannetajua, että pysyy läpässä mukana. Vielä parempi jos on itsekin hauska ja osallistuu aktiivisesti läppään. Mukanahihittelijät ei niin innosta.
-Ei saa olla kokoomuslainen tai persesuomalainen, mieluiten ei kepulainen heinähammaskaan
[/quote]
Juuh, elämäntapatyöttömät päihdeongelmineen onkin niistä kaikista houkuttelevampia...

Vierailija
30/32 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2015 klo 07:19"]

Juuh, elämäntapatyöttömät päihdeongelmineen onkin niistä kaikista houkuttelevampia...

[/quote]

Tässä nyt kai kysyttiinkin mitä millaisen naisen mä haluan. Ikävää jos sua häirittee "väärät" odotukset.

Vierailija
31/32 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään taiteilijasieluista ja maanläheisistä miehistä, joille luonnossa samoileminen on tärkeää. Tää, vaikka olen siis Helsingistä, mutta joku voisi olettaa muuta.

Vierailija
32/32 |
03.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin ihmistä joka on avoin, rehellinen, huumorintajuinen ja kokenut vähän vaikeempiakin juttuja. Yhteisiä intressejä pitäis olla liikunta ja suht terveellinen ruokavalio.

Alkoholin nauttimisen ja pajauttelun pitää olla aika minimissä, eikä kovempaa kamaa saa kiskoo ollenkaa - ne kuviot on jo nähty. Ikää mielellään vähän enemmän kuin mulla 23-26-vuotias ois hyvä.

N21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan