Kävin deitillä näyttävän venäläisnaisen kanssa. Kaikki meni hyvin kunnes
tuli laskun aika. Hän katsoi minua ns. koiranpennun silmillä ja kysyi "are you manly taking care of the check"?
Siinä tilanteessa ymmärsin, että minut on kusetettu maksumieheksi eikä laskun puolittaminen ilmeisesti ollut edes hänen sanavarastossa.
Myöhemmin illalla tein omaehtoista tutkimusta ja minulle selvisi, että venäjällä naisen tehtävä on ilmestyä kauniina deitille, ja miehen tehtävä on toimia lompakkona ! Järkyttävää !
En varmasti mene uudestaan, ellei anna selvää merkkiä että toisella kerralla saan pesää tai vähintään suuhoidon.
Huhhu mitä kusettajia on olemassa, olimme vielä hienossa Mickelin-ravintolassa ja lasku päälle kolmesataa, ei jumalauta...
Kommentit (53)
Että sellainen päiväuni incellillä tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikkelissä?
Porvoossa.
Lisäksi sillä on 1-2 lasta joita elättäisit
Vierailija kirjoitti:
Kiva stoori, kamu.
Ei ollut tarina, vaan täyttä ja totisinta totta.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva stoori, kamu.
AP
Juu. Kaikki me uskoimme jokaisen sanan.
Oot aika tyhmä, jos et tuota jo ennestään tiennyt.
Nimim. "Lu*ka-Lindan kaa illastanut".
:D Siis ajattelitko että se rotunainen ihan omaksi huvikseen aikaansa sinuun tuhlaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva stoori, kamu.
AP
Juu. Kaikki me uskoimme jokaisen sanan.
Mikä siinä ei muka ole uskottavaa tai normaalia? Edelleen käyvät miehet ja naiset keskenään treffeillä, vaikka sinä ilmeisesti et muuta tee kun päivystät vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikkelissä?
Rautavaaran Leipomo kahvilassa. Syötiin lihapiirakat ja jälkkäriksi possumunkit, lasku oli 11,70€
Auto pitää myös olla täynnä tavaraa kun kotopuoleen lähdetään sukuloimaan ja pesu kone kattotelineellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva stoori, kamu.
AP
Me sovimme aina etukäteen minne menemme jaa jaammeko laskun. Olen herrasmiehenä maksanut kun itse sitä tiettyä paikka ehdottanutjin. Lep moukat . 🤣🤣🤣
Siis sehän oli pietarin trolli kahdella jalalla. MITÄ ihmettä edes kuvittelit tapahtuvan? Ole iloinen ettei ilta päättynyt intiimimpään kanssakäymiseen. Olis satavarmasti jääpiikki viuhunut.
Mies maksaa ravintolassa deitille, piste
Olet täysi tollo jos et tuota ymmärrä
T. Mies
Stoori tai tositarina, mutta Pohjoismaiden (+ ehkä muutaman saman kulttuuriseen viiteryhmään kuuluvan maan, kuten Alankomaat ja Uusi-Seelanti) ulkopuolella kaikkialla muualla maailmassa on tapana, että mies maksaa ravintolassa. Ainakin deittiaikana ja varsinkin ensimmäiseillä treffeillä. Mikäli tämä on kauhistus, ei pidä deittailla muita kuin meikäläisiä neitosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva stoori, kamu.
AP
Me sovimme aina etukäteen minne menemme jaa jaammeko laskun. Olen herrasmiehenä maksanut kun itse sitä tiettyä paikka ehdottanutjin. Lep moukat . 🤣🤣🤣
Eli olet maksumiehenä simpannut naista sillä huonolla tekosyyllä että paikan valitsija maksaa. Annahan naisen ensi kerralla päättää paikka, ihan satavarmasti sinä maksat edelleen silloin. Wíttu mikä simppi 🤣🤣🤣
Ystävä rakas. Kokeile aasialaista, niin maksat _kaiken_ - myös siitä seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Mies maksaa ravintolassa deitille, piste
Olet täysi tollo jos et tuota ymmärrä
T. Mies
Kovin vanhoillinen ajatus. Mitä jos deitillä onkin kaksi miestä?
Kiva stoori, kamu.